مقالات سئو مقالات سئو .

مقالات سئو

ويژگي ها و اهداف الگوريتم كبوتر

 

از جمله، يك تجارت نمي تواند بر روي محدوده و شعاعي كه گوگل در نزديكي آن مشخص و معلوم مي نمايد، دسترسي داشته باشد.  سئو سايت حتي درصورتي كه يك رستوران فوق العاده در غرب طهران داشته باشيد و يك نفر عبارت “شايسته ترين رستوران در شرق طهران” را در گوگل كاوش نمايد، آن رستوران در پكيج 3 تايي گوگل اكران داده نخواهد شد. اينگونه مسائلي نمي تواند بوسيله صاحبان كسب و امور اداره گردد، ولي خوشبختانه فاكتورهاي ديگري مي باشد كه ميتواند به مراد توفيق تجارت شما اداره گردد كه مشمول مفاد ذيل ميباشد:

تاكيد بر روي سيگنال هاي ارگانيك و سنتي: ايجاد كرد بك پيوند هاي كيفيت خوب، نشر محتواهاي فوق العاده، رويش دامين آتوريتي (DA) وب سايت و … كليه ميتوانند بر روي جايگاه بندي تجارت محلي شما تاثير مثبت بگذارند.

تاكيد بر ساخت‌و‌ساز محتوا هاي محلي: توليد متن، كليپ، عكس و محتواهايي كه بيزنس شمارا به يك جاي خاص در همسايگي يا اين كه ناحيه محلي داراي ربط مي نمايد، بها و اعتبا شما‌را بالا مي‌برد و سبب ميگردد كه شما در آن شعاع به خصوص كه گوگل معلوم كرده قرار بگيريد.

تاكيد بر روي مفاهيم بهينه سازي محلي: براي رقابت در پكيج 3 تايي گوگل، شما مي بايست فاكتورهاي seo محلي را در لحاظ بگيريد و از آنان به صحت استعمال نمائيد. اقداماتي كه بايستي صورت بپذيرد دربرگيرنده برسي صدق نقل عهد ها، حذف صفحه هاي تكراري و duplicate، آناليز بهينه سازي داخلي و سئوي خارجي تارنما و اقدامات اصلي ديگر. كسب و شغل هاي گران قدر، بايستي بر روي اين اقدامات اصلي، تمركز ويژه اي داشته باشند و در پي اقداماتي باشند كه بهينه سازي محلي خويش را از ميان صد ها و يا اين كه هزاران جاي متعدد بهبود دهند.

الگوريتم كافئين گوگل چه است؟
گزارش اسپم (Spam reporting): از آنجايي كه بعضي وقتها گوگل خودش نمي تواند نتيجه ها جستجوي محلي را به صورت ظريف تحقيق كند، ميتوانيد شما اين فعاليت را براي وي جاري ساختن دهيد. ولي نخست مطمئن گرديد كه ضوابط و ضوابط گوگل را مي‌دانيد، بعد از آن ميتوانيد با هر سيرتكامل تخلفي كه رو به رو مي‌باشيد، به گوگل گزارش دهيد.

ممكن ميباشد گوگل مدام مطابق با گزارشات شما فعاليت نكند، البته در‌صورتي‌كه با تخلفي مواجه شديد، ارزشش را بخشيد كه‌اين فعاليت را آزمون نمائيد. به خصوص اينكه ممكن ميباشد تسليم كردن يك اسمپر (spammer) به گوگل و تنزل مرتبه وي، فرصتي را براي بيزنس شما ساخت و ساز نمايد تا در جايگاه هاي بالا تري قرار بگيريد. اما هيچ گاه اين عمل را با يك تارنما، صرفا چرا كه حريف شماست، جاري ساختن ندهيد. صرفا آن كسب و كارهايي را گزارش دهيد كه فكر‌مي‌كنيد‌ چيزي كه آنان داعيه مي نمايند نيستند و مقررات و قانون ها گوگل را ذيل پا گذاشتند.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۱:۴۵ توسط:عباسي موضوع:

آيا مي توانيم خودمان سايت مان را سئو كنيم؟

مترادف و هم معني‌ها و لغت ها داراي ربط
پلاگين بهينه سازي yoast به شما اين قابليت و امكان را مي دهد  سئو سايت   تا محتواي خويش را براي عبارات كليدي مترادف و هم معني و كلمه ها داراي ارتباط هم سئو فرمائيد. لغات مترادف و هم معني جايگزين‌ لغت ها كليدي شما ميباشند. با استعمال از كلمه ها كليدي هم معني و داراي ارتباط در متن خويش مي توانيد نماد دهيد كه عبارات كليدي محتواي شما دقيقا روي چه چيزي تمركز دارا هستند. يكي ابزارهاي مطلوب براي ارائه كلمه ها كليدي هم معني وب سايت Lsigraph هست.

 

به راحتي مي توانيد واژه و كلمه كليدي مد لحاظ خويش را در آن بنويسيد، يك كپچا بي آلايش حل نمائيد و بر روي دكمه generate كليك فرمائيد تا كلمه ها مترادف و هم معني را برايتان پيدا نمايد.

به طور كلي بهتر ميباشد روي لغت ها كليدي جمعي تمركز كنيم يا اين كه تكي؟
درحال حاضر ديگر گوگل عوض اين كه تنها واژه و كلمه كليدي و جستجوي مخاطب را در لحاظ بگيرد، دنبال غرض از كاوش نيز ميباشد!
پس جاي اينكه فقط تنها نتايجي را براس سرچ شما ارائه نمايد، كنجكاو ميباشد بداند شما دقيقا چه چيزي ميخواهيد. براي مثال در صورتيكه “كتاب” و “كتاب رياضي” را سرچ نماييد، پاسخ‌هاي بسيار متفاوتي به شما اكران داده ميشود.
گوگل در جستجوي اوليه، ميپندارد شما دنبال مضمون‌ واژه “كتاب” مي باشيد، اما در جستجوي دوم، پيش بيني ميزند كه مقصود شما خريد “كتاب رياضي” ميباشد. گوگل امروز با گوگل روز قبل خيلي تفاوت داراست؛ بيشتر و بهتر مي‌فهمد، بهتر و ظريف‌خيس فهم مي‌نمايد و حاصل رضايت قسمت‌تري ارائه مي‌نمايد. پس براي به چنگ آوردن رنك بهتر بايستي به كيفيت محتواي خويش بسيار دقت نماييد.


سود گيري

 

بعداز قرائت اين نوشته‌علمي انتظار مي‌رود كه فهم و شعور صدق از اهميت تحقيق واژه و كلمه كليدي به دست آورده باشيد. سفارش ميكنيك همين اكنون به تارنما خويش برويد و فرآيندي كه براي چك واژه كليدي توضيح داديم را روي عبارات كليدي خويش ايفا دهيد. آن گاه با استعمال از ابزارهايي كه معرفي شد به كشف و حق تقدم بندي كليد كلمه‌ها براي وبسايت خويش بپردازيد. در صورتيكه ميخواهيد بيشتر درخصوص بهينه سازي يادبگيريد، وارد آكادمي ما گرديد و يا اين كه در پلتفرم بهينه سازي مانگو نام نويسي فرماييد. از اين‌ها قبلي، شما مي توانيد يك درخواست براي نظارت و نظارت تارنما خويش تصويب فرماييد! پس با خيال و خاطر شل آغاز فرماييد و هر جا به نقص‌ برخورديد از روش نظرها آن را با ما بين بگذاريد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۷:۱۹ توسط:عباسي موضوع:

اما چرا سئو سايت از اهميت زيادي برخوردار است؟

ولي همه اين اعداد و ارقام به صورت حدودي ميباشد  سئو سايت   ولي با يك دودوتا چهارتاي معمولي شما هم مي توانيد بدين اعداد برسيد.

اين آمارها تمامي نشانه از اهميت seo , فراگيري آن داراست، به خصوص در كشور‌ايران كه اينترنت فارسي دارنده كمبود محتوا ميباشد بسيار مكان خالي seo شم مي شد و يوزرها وب و صاحبان كسب و امور متوجه اين مورد گرديده اند تا بتوانند از اين شيوه از رقباي خويش پيشي بگيرند.

البته براي اينكه بيشتر از اهميت بهينه سازي باخبر گرديد به يك تجربه كاري اشاره مي كنم، به طور تقريب دهه پيش تصميم گرفتم تا يك فروشگاه آنلاين فعال‌ساز‌ي كنم و اين فعاليت را عملي كردم، در آن مجال هيچ شناختي از بهينه سازي و فضاي اينترنت نداشتم، تنها تنها اين طريقه را داشتم تا تجارت اينترنتي خويش را داشته باشم، پس از فعال سازي مغازه از روش يك اپليكيشن نويس به ندرت وارد اين حوزه شدم.

در سال ها فعاليتي كه در‌اين مسير داشتم محكوم به يادگيري خيلي از مفاد در حوزه ديجيتال ماركتينگ شدم، ولي مهم ترين نكته اي كه در تك تك امسال ها آموختم و در واقع آن را لمس كردم تاثير ويژه seo در تجارت اينترنتي ميباشد، در واقع seo همچون ضابطه پارتو كار ميكند و ۸۰ درصد از آحاد فروش اينجانب از ۲۰ درصد توليدها بهينه سازي گرديده اينجانب بود، در واقع تبليغات نقش چنداني در فروش تارنما اينجانب توليد نمي كرد.

مقطع فرصت متعددي زمان برد و شيوه هايي تبليغاتي متفاوتي را تجربه كردم، حتي تبليغات تلوزيوني، البته تنها و صرفا seo بود كه تاثير چشمگيري در فروش توليد ها وبسايت اينجانب داشت و اين شد تا به فراگيري سئ تارنما بصورت بي نقص پرداختم.

پس همگي اين آمارها و تجربيات علامت از اهميت فراگيري بهينه سازي وب سايت دارااست و در واقع گوياي اين ميباشد كه در صورتيكه هنوز بهينه سازي رو حافظه نگرفتيد مطلقا زماني را به آن تخصيص دهيد و آن را حافظه بگيريد بخصوص كه اكنون فراگيري بدون پول seo بسيار در دسترس ميباشد.


چه عده اي بايستي بهينه سازي را حافظه بگيرند؟

در صورتيكه شما رئيس يك كمپاني مي باشيد و يا اين كه تحت عنوان يك كارمند در حوزه ديجيتال در يك كمپاني درگير به فعاليت ميباشيد و يااينكه در ادامه فعال‌سازي شغل جديدي ميباشيد و يا اين كه حتي با يادگيري بهينه سازي قصد داريد به تصاحب كردن پروژه از شركت ها ديگه بپردازيد، يادگرفتن seo تارنما مسلما به شما امداد خواهد كرد.

يك مديريت بايستي نخست با مفاهيم seo آشنا باشد تا بتواند نيازهاي اصولي و هدفمند از كارمند خودش داشته باشد و يك كارمند با ارتقاء دانش خويش در‌اين حوزه مي‌تواند به بهبود منزلت خودش ياري دهد.

درصورتي كه هم قصد داريد تا تجارت جديدي را در وب تجربه فرماييد بهتر ميباشد بدانيد كه مطرح ترين مشتريان شما از روش سرچ گوگل به شما خواهند رسيد و خير تنها از تبليغات

پس مطمئن باشيد كه با فراگيري seo وب سايت به حاصل خير خواهيد رسيد، سفارش مي كنم كه به طبع اين يادگرفتن را دنبال نمائيد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۰:۲۵ توسط:عباسي موضوع:

در سئو عنوان صفحه (تگ تايتل) به چه نكاتي توجه كنيم؟

ارتباط مطالب مدام سبز و بهينه سازي
براي ادراك بهتر كه چرا محتواي مدام سبز از اقتدار بالايي برخوردارند سئو سايت  بايستي نخست از طرز ي عمل موتورهاي كاوش باخبر شويم.

موتورهاي كاوش در سه مرحله به كاوش براي ما مي‌پردازند.

مرحله اوليه : يافتن مطالب از روش ربات هاي خزنده

مرحله دوم : تصويب در مقر هاي داده(كه در‌اين مرحله كليدواژه ها و محتواي توانا مبتني بر به طور تقريب 200 پارامتر گوناگون شناسايي مي شوند)

مرحله سوم : بازيابي و فراخواني محتواي قدرتمند مبني بر نياز استفاده كننده در كاوش

موتورهاي كاوش به صورت مداوم از اسپايدرها يا اين كه ربات هاي قابل انعطاف افزاري كه به عنكبوت ها معروفند براي كاوش و يافتن مطالب تازه استعمال ميكند. اين ربات ها وظيفه ي مهمي دارا‌هستند و روزمره بالغ بر هزاران ميليون صفحه هاي اينترنت را به‌دنبال محتواي قدرتمند مي‌شوند.

قسمتي از الگوريتم مربوط به صفحه هاي تصويب گرديده در مقر هاي داده هاي موتور هاي كاوش(ايندكس گرديده) مشتمل بر تاريخ و تاريخ انقضاي مقاله ميباشد. مطلبي كه كهنه گردد و در دراز گزينه آيتم استعمال قرار نگيرد از نگاه گوگل محتواي مسن و سالخورده  محسوب ميشوداز آنجايي كه محتواي مدام سبز تاريخ مصرف قطعي ندارند، و معمولا از عبارات و كليدواژه هايي به كارگيري مي گردند كه بارها و بارها آيتم به كار گيري قرار مي‌گيرند و متعلق به لغت ها كاوش گرديده در موتورهاي كاوش، احتمال اكران مطالب مدام سبز براي دفعات متفاوت بسيار بالا خواهد بود.

كليدواژه ها و محتواهاي مدام سبز
تايپ كردن مطالب مدام سبز حول و حوش عبارات كليدي كه به تارنما شما قيمت بيشتري مي‌دهد به موتورهاي كاوش هم ياري شاياني ميكند تا خواننده ها را به سمت ورقه شما هدايت نمايند.

مثلا در‌صورتي‌كه اينترنت سايتي درباره با تن درستي وفيتنس داريد نوشت مطلبي با تيتر"شايسته ترين حركات براي تقويت پا" مثالي بسيار هوشمندانه از محتواي مدام سبز ميباشد. به خيال و خاطر اينكه اين كليد كلمه و محتوا تاريخ مصرف ندارد و مدام عده اي مي باشند كه در ادامه تقويت عضله ها پاي خويش مي باشند و با اين محتواي خوب، موتورهاي كاوش بدون فرصت به شما ارجاع داده مي‌شوند.براي ساخت و ساز محتواي مدام سبز هم اكنون تعريف و تمجيد معكوس آن را هم ارائه مي‌دهيم چون براي ساخت محتوا و در غايت بهينه سازي اين فرمان ضروري ميباشد تا دقيقا بدانيم محتواي مدام سبز چه چيزهايي مي‌باشند وچه چيزهايي نيستند!


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۵:۱۱ توسط:عباسي موضوع:

سوالات متداول كاربران در مورد جلوگيري از نظرات اسپم

ما به آساني پلاگين Yoast Comment Hacks  سئو سايت  را فعال كرده و دستكم ارتفاع لحاظ را انتخاب كرديم. اين فعاليت استفاده كننده را ناچار مي نمايد به مكان تنها يك پيام يك واژه اي، يك لحاظ معنادارتر بگذارد.

Trackbacks در وردپرس را غيرفعال فرماييد.
قسمت بزرگي از ايده ها SPAM Trackbacks ميباشد. براي اكثر وب لاگ ها، مايحتاج وجود ندارد Trackbacks فعال باشند. ميتوانيد آن‌ها‌را به طور كلي وب لاگ خويش يا اين كه در يك پست مستقل غيرفعال فرمائيد. اين يك شيوه سهل براي كاهش شايان توجه نظرها اسپم و دوري از نظرها اسپم ميباشد.

با مراجعه به “پيكربندي » گفت و گو و مصاحبه “، مورد فوق را مي‌توانيد پيدا فرمائيد. با اين فعاليت Trackbacks براي تمام تارنما شما سكوت شود.

ايده ها پست هاي سابق را خموشي نماييد.
وردپرس به شما قابليت و امكان ميدهد نظرها مرتبط با پست هاي كهن را بي سروصدا نماييد. اين به ويژه براي سايت هايي كه محتوايي را منتشر مي نمايند كه محتواي روزمره دارا‌هستند مانند تارنما هاي خبري يا اين كه رويدادي اثرگذار ميباشد.

به آساني به “پيكربندي » مذاكره ” برويد، در نصيب “بقيه پيكربندي لحاظ” آيتم “بستن اتومات نظرها در رابطه مقاله‌ها ديرين خيس” را مشاهده خواهيد كرد. قاب كنار اين مورد را نشانه بزنيد و تعداد روزهايي را كه مي‌خواهيد نظرها روي يك پست اكران داده گردد وارد فرماييد.

در حال حاضر وردپرس به صورت اتوماتيك نظرها مرتبط با پست هاي سابق خيس از تعداد روزهايي را كه براي اين آيتم تعريف‌و‌تمجيد نموده ايد، مي بندد. در شكل نياز، ميتوانيد مهلت ارسال لحاظ در وردپرس را براي پست هاي غيروابسته كه ميخواهيد ايده ها در آن گشوده بمانند، غير وابسته و معين نماييد.

نظرها را سكوت فرمائيد.
در شرايطي كه حس مي‌كنيد در وب سايت وردپرس خويش نيازي به حيث نداريد يا اين كه رئيس نظرها از دست شما بيرون ميگردد، به خاطر داشته باشيد كه مدام ميتوانيد ايده ها را در وردپرس سكوت فرمائيد. آحاد كاري كه شما مي بايست ايفا دهيد اين ميباشد كه به “پيكربندي » دعوا و مذاكره ” برويد و نماد فريم كنار” اذن دادن به اشخاص براي ارسال حيث در رابطه مقاله ها نو “را برداريد.

همينطور مي‌توانيد براي يوزرها نام نويسي گرديده تنها با نشانه زدن قاب جان دار در برگه مشاجره و پيكربندي حيث دهيد.

 

سوالهاي متداول يوزرها در خصوص پرهيز از ايده ها اسپم
به‌دنبال نوشته‌ي علمي پرهيز از نظرها اسپم سوال هاي متداول يوزرها را چك خوا‌هيم كرد.

چرا آنان براي اينجانب اسپم ميگذارند؟
اسپم ها ميخواهند سكو بندي جستجوي بهتري داشته باشند يا اين كه بازديدكنندگان حقيقي را به سمت وب سايت هاي مشكوك و مخرب جلب نمايند. آن‌ها ميپندارند كه با ارسال هرزنامه ميتوانند پيوندهاي بيشتري اخذ نمايند و به نوعي بر روي مرتبه بندي جستجوي آن‌ها تأثير مثبت مي‌گذارد.

در بيشتر مورد ها، اين يك حمله فردي عليه شما وجود ندارد بلكه يك روتين دائمي ميباشد كه اكثري از بلاگ ها را مقصود قرار مي‌دهد.

براي نظراتي كه تحت عنوان “اسپم” معلوم گرديده اند چه اتفاقي مي افتد؟
نظراتي كه تحت عنوان هرزنامه نشانه گذاري ميكنيد، در تارنما شما اكران داده نمي‌شود. مي‌توانيد نظرها Spammed را به طور مجموعه اي حذف كرده و يا اين كه ايده ها خوب را از ليست اسپم بازيابي نماييد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۷:۵۰ توسط:عباسي موضوع:

تكنيك هاي افزايش سرعت سايت


يكي مهمترين فاكتورهاي بهينه سازي در سال 2019 ارتقاء سرعت وبسايت ميباشد. براي بهبود بهينه سازي وبسايت نياز داريم سرعت وبسايت  سئو سايت خويش را بالا ببريم. سرعت لود وبسايت خيلي اصلي و كاربردي ميباشد، چون هرچه سرعت بار گذاري يا اين كه بارگذاري شدن بهتر باشد سكو ما نيز در گوگل بالا خواهد رفت. ولي بدين نكته اعتنا داشته باشيد كه سرعت سايت با ساخت وب سايت ارتباط بدون واسطه دارااست يعني هرچه طراحي سايت ما غامض باشد در فيض تلاش سايت نيز زير خواهد آمد.
ما دراين نوشته ي علمي به ارزيابي يك سري راه‌حل سهل و آسان براي ارتقا سرعت تارنما ميپردازيم.
شيوه هاي ارتقا سرعت تارنما1. seo تصاويردر واقع تصاوير عنصر هاي اساسي تارنما ما ميباشند كه علامت دهنده ايده هاي توليد كننده سايت اند. غرض اساسي ما از سئو تصاوير وبسايت اين ميباشد كه سئويي مطلوب را ساخت كنيم در صورتي‌كه سئويي كه ساخت و ساز ميكنيم مطلوب باشد، اعتنا بازديد كنندگان را به وبسايت جلب خواهد كرد. بي شك رضايت يوزرها براي موتور كاوش اصلي ميباشد. با با صرفه ‌سازي تصاوير به سادگي ميتوانيد در سكو هاي در آغاز گوگل قرار بگيريد. با seo تصاوير، موتورهاي كاوش به شما امداد مي نمايند كه ترازو كليك و CTR پست هايتان ارتقاء يابد. 

ارتقاء سرعت وبسايتروش هاي seo تصاوير:اسم تصاوير: هنگام قرار دان تصاوير نخست به‌اين قضيه اعتنا نماييد كه اسم تصوير مي بايست با تيتر مهم منطبق داشته باشد بعد مي بايست خواص alt و titel را به تصويرهايمان اضافه كنيم. اين عمل در seo ما تاثير به سزايي دارااست و وب سايت ما مرتبه بهتري در موتورهاي كاوش خواهد داشت.اندازه تصاوير: عكس هاي تارنما را صحيح نماييد. عكس هايي با سايز تعالي ايجاد نكنيد. براي اصلاح كردن عكس ها بهتر ميباشد از نرم‌افزار فتوشاپ به كار گيري كنيم.وسعت تصاوير: كارايي نمائيد از تصاوير نادر وسعت براي وب سايت خويش به كار گيري نماييد. ولي بدين نكته نيز اعتنا فرماييد كه كاهش اندازه تصوير نبايد به كيفيت تصوير لطمه بزند. بهتر ميباشد تصاوير را با فرمت PNG ذخيره نمائيد.عكس ها نسخه برداري نباشند: بهتر ميباشد عكس هايي كه در تارنما قرار ميدهيم به وسيله خودمان پباده سازي گرديده باشد و از تارنما هاي ديگر نسخه برداري نكنيم.2. گزينش هاست و دامنه مطلوبلغت هاست يا اين كه host در معناي ميزباني ميباشد. در واقع به سروري گفته مي گردد كه داده ها را ذخيره و حفظ مي نمايد. دامنه يا اين كه دامين به معناي آدرسي ميباشد كه به وبسايت ما تخصيص داده مي‌گردد.
ارتقاء سرعت وبسايت به دو بخش hardware و قابل انعطاف افزر تقسيم ميشود. در حالتي‌كه شما از يك كمپاني سرويس ها هاستينگ ارزان و بي كيفيت سرويس ها مي‌گيريد به طبع سرعت وبسايت شما نمايد است. يا اين كه در‌صورتي‌كه از خدمت هاست بدون پول به كارگيري ميكنيد اكثر مواقع با نقص‌ كندي خدمت مواجه ميشويد. اگرشركتي كه به ما سرويس ها ارائه ميدهد وبسايت ما‌را در ديتاسنتر هاي كاركشته خويش ميزباني نمايد به طبع سرعت تارنما ما نيز بالا خواهد بود.
راه‌حل ديگري كه براي ارتقا سرعت وبسايت وجود داراست اين ميباشد كه براي وبسايت از سرور هاي منحصر به فرد و مجازي به كار گيري نمائيد در فيض ميزباني نيز به طور منحصربه‌فرد ميباشد و كليه داده ها و منابع مختص تارنما شما خواهد بود.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۳:۴۶ توسط:عباسي موضوع:

محتواي قفل دار (Gated Content) چيست و چگونه نرخ گفتگو را بالا مي برد؟


در صورتي‌كه مي‌خواهيد به محتواي شما عشق و علاقه مند شوند، يك نحوه اين ميباشد كه با قرار دادن برخي از محتوا ها به طور قفل دار ، يوزرها ديگر به آن دسترسي نخواهند داشت،  سئو سايت  مگر اينكه مبادرت خاصي را ايفا دهند. اين عمل قادر است يك نحوه بسيار مفيد براي ارتقاء نرخ تبديل در وبلاگتان باشد، اگرچه در حالتي‌كه مراقب نباشيد ميتواند بازديد كنندگان را نيز آزار و فراري دهد.
استعمال از Gated Content فوايد و ضررهايي دارااست، ولي در شرايطي‌كه صحيح صورت بپذيرد، ميتواند به شما در ارتقاء تعامل و عشق و علاقه به كارتان ياري دهد. اين ترفند در‌اين ميباشد كه بدانيد چه چيزي را مي بايست قفل فرماييد و چه وقتي بايستي آن را گشوده نماييد. با يه خرده طرح ريزي و يك‌سري نكته اصلي، مي‌توانيد از اين استراتژي براي حداكثر تأثير استعمال فرمائيد.
درين نوشته ي علمي، معني محتواي قفل دار را توضيح خوا‌هيم بخشيد. آن‌گاه در باب چگونگي به كارگيري از آن براي ارتقا عضويت، اشتراك ليست نشاني اينترنتي و درآمد كلام خوا‌هيم كرد.
معرفي محتواي قفل دارمحتواي قفل دار محتوايي ميباشد كه براي كليه در دسترس وجود ندارد. درعوض، تنها به وسيله يوزرها خاص قابل مشاهده ميباشد.
اين محتوا قادر است مشمول مقاله‌ها، وبينارهاي ويدئويي، راهنماهاي كتاب الكترونيكي و غيره باشد. اكثر اوقات وقت ها، محتواي قفل دار در وب لاگ ها در عوض اخذ نوعي داده ها فردي ارائه مي گردد. ممكن ميباشد از خواننده‌گان بخواهيد نشاني آدرس اينترنتي، اسم، شماره تلفن يا اين كه بقيه داده ها اصلي را به شما ارائه دهند:

در صورتيكه صحيح صورت پذيرد، توده بندي مطالب ميتواند جذابيت بيشتري براي مخاطبان داشته باشد. همينطور قادر است براي تبديل به فروش يا اين كه ساخت و ساز ليستي از نشاني هاي آدرس اينترنتي براي هدف ها بازاريابي گزينه استعمال قرار گيرد. با اين حالا، اساسي ميباشد كه مزاياي بالقوه و اشكالات اين استراتژي را پيش از اجراي آن ادراك فرماييد.
مزايا و معايببا به كارگيري از نوع مطلوب Gated Content، ميتوانيد مشتركان را ارتقاء داده و بازديد بيشتري را به بلاگ خويش هدايت فرماييد. محتواي گيت دار مي‌تواند بها شعور گرديده وبسايت شما‌را ارتقا دهد، مانند وقتي كه يك پست وب لاگ بازديد كنندگان را وادار به ورود به سيستم براي ادامه تلاوت مي نمايد. در صورتي‌كه قطعه پست شما كه خواننده مي‌تواند به آن دسترسي پيدا نمايد ديدني ميباشد، آنان تشويق ميشوند هر طور كه شما درخواست ميكنيد ايفا دهند.
علاوه بر اين، از محتواي دروازه اي مي اقتدار براي گردآوري داده هاي ارزشمندي بهره برد كه مي‌توانيد براي شعور مخاطبان و تقويت كوشش هاي بازاريابي خويش به كار گيري فرماييد. هر نشاني ايميلي كه عده مي‌كنيد فرد ديگري ميباشد كه ميتوانيد در زمينه‌ي مطالب يا اين كه توليدات تازه به آنها ياداوري صميمانه ارسال نمائيد. حتي گهگاه ممكن ميباشد به پست الكترونيك هاي شما جواب دهند و مجال هاي بيشتري براي ساخت و ساز رابطه با مخاطبان شما آماده نمايند.
از طرف ديگر، ممكن ميباشد محتواي قفل دار بازديد كنندگان شما‌را آزار دهد يا اين كه آن‌ها را نااميد نمايد. ممكن ميباشد برخي از اشخاص دوست نداشته باشند كه داده ها فردي را ارائه دهند، و اين ممكن ميباشد شعور منفي از اسم تجاري شمارا به يار داشته باشد. همينطور قابل ذكر ميباشد كه اشخاص كمتر به نوشته ي علمي هايي كه در بسته مي‌باشند لينك و پيوند مي‌خورند، كه قادر است پيشرفت لينك و پيوند دهي شمارا نمايد نمايد.
خوشبختانه مي اقتدار ضمن به دستكم رساندن نقاط منفي، از مزاياي محتواي دردار استفاده نمود. به معناي كلي، اين مشمول محتواي گيتينگ ميباشد كه بها حقيقي داراست و بسيار قابل اشتراك ميباشد. در پي اين پست، ما شما‌را موعظه خوا‌هيم كرد كه چه‌طور ميتوانيد اين عمل را اجرا دهيد.
چه‌گونه مي‌توانيم مميزي محتوا را براي وب لاگ اجرا دهيم؟
روش به كار گيري از محتواي دردار براي ارتقا تبديل در وب لاگمحتواي دردار قادر است يك طرز عالي براي ساخت ليست بازاريابي ايميلي و جذب خوانند‌گان منظم براي وبلاگتان باشد. با اين هم اكنون، اجراي ظريف اين استراتژي اساسي ميباشد. در اينجا سه نكته اساسي براي امداد به شما در آستانه فعاليت آورده گرديده‌است.
مرحله 1: محتوايي را كه قفل ميكنيد با تمركز گزينش نمائيدمهم‌ترين نكته اين ميباشد كه مراقب باشيد چه نوع محتوايي را ارائه مي دهيد. قفل كردن محتوايي كه براي خوا‌نندگان شما ديدني وجود ندارد يا اين كه بها قابل توجهي ندارد، تنهاً خواننده گان بالقوه را از آن بدور مي نمايد.
به اين ترتيب، محتوايي كه شما در آن قرار مي دهيد مي بايست چيزي براي به كار گيري به خوا‌نندگان شما ارائه دهد. شايسته ترين روش براي اعمال اين عمل تمركز بر توليد محتوايي ميباشد كه خطاها كاربر مقصود تان را حل مي نمايد ميباشد.

تصويب آدرس اينترنتي براي اخذ پوشه PDFاين مي‌تواند مشتمل بر ارتقاء محتوايي باشد كه از گذشته بصورت بدون پول ارائه مي دهيد، عصر هاي وبيناري كه معمولاً هزينه دارا هستند، كتاب هاي الكترونيكي كه به خوانند‌گان اطلاعاتي را مي‌دهند كه مكان ديگري نمي توانند پيدا نمايند و غيره. به عبارت ديگر، محتواي قفل دار شما نبايد تنها يك پست بلاگ باشد – مي بايست چيزي خاص و اختصاصي باشد.
مرحله 2: آغاز به گردآوري مطالب خويش در حين مطلوب فرماييدهمينطور اساسي ميباشد كه محتوا را در حين مطلوب و به نوع مطلوب بازديدكننده هدايت نماييد. در صورتي‌كه محتوا را در بلاگ تازه خويش قفل فرماييد، به احتمال زياد اشخاص متعددي قصد ورود به سيستم را ندارند. وب سايت شما بايستي ماهانه بازديد كافي داشته باشد تا برخي از مطالب شما‌را گران بها نمايد.
بدين مفهوم ميباشد كه به خواننده گان فرصت مي دهيد تا اسم تجاري شمارا بشناسند و تصميم بگيرند كه آيا قيمت بازديد منظم را داريد. وقتي كه تعداد متوسطي از بازديدكنندگان داشته باشيد و آنچه را كه ميبينند دوست دارا هستند، وقت آن ميباشد كه برخي از مطالب ويژه مازاد را به آن‌ها ارائه دهيد.

ساخت اشتراك براي ادامه مطالعه نوشته‌ي‌علمياين بدان مفهوم ميباشد كه پيش از اجراي محتواي قفل دار، بايستي وبسايت خويش را تأسيس كرده و اشخاص ارگانيك توليد فرمائيد. انواع متعدد تبليغي وجود دارااست كه مي‌توانيد روي آنها تمركز نماييد، مانند ارسال شبكه‌هاي‌اجتماعي و بازاريابي متعلق. بعد از آن، هنگامي ميتوانيد تقليد مداوم خويش را ضمانت فرمائيد، ممكن ميباشد فراهم باشيد كه برخي از مطالب خويش را به صورت ويژه در لحاظ بگيريد.
مرحله 3: قيمت محتواي خويش را براي بازديد كنندگان روشن فرمائيدآخر و عاقبت، خوانند‌گان وب لاگ شما نيز مي بايست بدانند كه چه توصيه عالي براي آن‌ها ارائه مي دهيد. به عبارت ديگر، بايستي آنها را متقاعد نمائيد كه محتواي بسته شما گران بها ميباشد.
ارزشي كه ارائه مي دهيد بايستي تماماً بديهي باشد، با يك فراخواني براي مبادرت (CTA) كه خوا‌نندگان را به نام نويسي ترغيب مي نمايد. ممكن ميباشد يك ايده هوشمندانه باشد كه بخشي يا اين كه مثال اي از محتواي بسته خويش را نشانه دهيد، تا به بازديدكنندگان ايده اي در رابطه قيمت آن ارائه دهيد.

همينطور به شما توضيح مي‌دهد كه چه‌گونه محتواي تان به عايدي بازديد كنندگان ميباشد. در نمونه بالا، مي‌بينيد كه صاحب وبسايت به شما پيمان ميدهد كه قادر است “فريلنسينگ (آزادكاري) شمارا دو برابر” نمايد و آنگاه مشتمل بر بعضا از مدارك داراي اعتبار و دقيقاً آنچه را ارائه مي‌دهد، است. وي اين فعاليت را با CTA پررنگ دنبال مي نمايد – قالبي كه قيمت تاسي از محتواي قفل دار خويش را دارااست.
سود گيريبعضي اوقات بهتر ميباشد برخي از پر ارزش ترين مطالب خويش را از خواننده گان تان پس بگيريد، تا وقتيكه آن‌ها مبادرت خاصي را جاري ساختن دهند. اين ميتواند بها ساخت نمايد، تعامل را ارتقاء دهد و حتي به ساخت و ساز ليست نشاني اينترنتي شما ياري دهد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۰:۲۶ توسط:عباسي موضوع:

سئو خارجي يا Off-page

آلت تگ‌ها Alt tags
متن جايگزين توضيحاتي كوتاه براي عكس‌ها در صفحه ها اينترنت مي باشند سئو سايت كه در سئوي داخلي وبسايت اثرگذار ميباشد. آلت تگ‌ها به موتورهاي كاوش براي دانستن تصاوير ياري مي‌نمايد. همينطور در شرايطي‌كه تصويري براي مخاطب اكران داده نشود، توضيح و معنا آن به ياري آلت تگ براي مخاطب اكران داده خواد شد.
نوشته‌ي علمي پيشنهادي : الگوريتم مرغ مگس خوار 
 
تگ‌هاي هدر Header tags
تگ‌هاي هدر يا اين كه تگ‌هاي H در HTML براي متمايز كردن تيتر مهم از تيتر‌هاي فرعي به فعاليت برده مي گردند. اين تگ‌ها از اساسي‌ترينH1 يا اين كه تگ تيتر تا معدود‌ اهميت‌ترين H6يا تگ تيتر‌هاي فرعي در لحاظ گرفته مي شوند.
توضيحات متاMeta description
 توضيح خلاصه‌اي از كاغذ متبوع كه در حاصل كاوش به اكران در مي آيد. بهتر ميباشد از تايپ كردن كلمه ها وقت گير براي توضيحات متا جلوگيري گردد و توضيحات متا هر برگه متناسب با محتواي ورقه باشد.
لغت ها كليدي Keywords
 تعيين اصولي كلمه ها كليدي يكي‌از مهم ترين عامل ها در سئوي داخلي وب سايت و ارتقا سكو در موتورهاي كاوش مثل گوگل ميباشد.
لينك و پيوند‌هاي داخلي Internal links
 پيوند‌هاي كه يك برگه سايتتان را به كاغذ‌اي ديگر در تارنما لينك و پيوند ميدهد.
ما درين نوشته‌ي علمي قصد داريم به اهميت پيوند‌هاي داخلي و تاثير لينك و پيوند سازي داخلي بر بهينه سازي بپردازيم.
اشكال لينك و پيوند
لينك و پيوند‌ها را مي‌قدرت به دو تيم داخلي و فرنگي تيم بندي كرد. خواسته از پيوند داخلي متصل كردن يك برگه از وب سايت به يك كاغذ ديگر در به عبارتي وبسايت ميباشد و مراد از لينك و پيوند فرنگي (بك پيوند) لينك و پيوند دادن يك شيت از يك تارنما به برگه‌اي از يك وبسايت ديگر هست.
تفاوت لينك و پيوند ‌سازي داخلي و لينك و پيوند سازي فرنگي
پيوند‌هاي داخلي ساختار محتواي وبسايت شما‌را صورت ميدهند و در‌صورتي‌كه تارنما شما از ساختار قدرتمندي برخوردار باشد موجب بهبود تجربه مخاطب ( User Experience) مي‌گردد. چون چنانچه محتواي وب سايت براي استفاده كننده ساختارمند و جالب به لحاظ رسد، به‌دنبال بقيه مقاله ها مندرج مي‌رود، كه فيض اين فرمان ماندگاري بيشتر مخاطب در وب سايت و مشاهده صفحه هاي بيشتر ميباشد كه قادر است فرصتي براي انتقال بازديدكننده به قدم دوم مسافرت خريدار (Buyer’s Journey) يعني مراعات باشد. در فيض مي‌اقتدار سود گرفت كه لينك و پيوند سازي داخلي سبب ساز بهبود بهينه سازي مي‌گردد.
پيوند‌هاي داخلي علاوه بر يوزرها، به شناساندن تارنما شما به موتورهاي كاوش نيز ياري مي‌نمايند. كراولرها يا اين كه خزنده‌هاي گوگل به امداد پيوند‌ها محتواي صفحه هاي را نظارت كرده و مطالب داراي ربط به يكديگر را پيدا مي‌نمايند. حالا فكر كنيد ورقه‌اي پيوند داخلي نداشته باشد، همين مورد موجب بي‌قيمت تلقي شدن كاغذ از ديد گوگل گرديده و سبب ساز خروج مخاطب از ورقه مي گردد كه به‌اين پديدهExit page مي گويند. ذيل‌خيس بودن نرخ Exit page يك تارنما سبب باارزش شمرده شدن محتواي تارنما از جانب گوگل و درنتيجه بالا رفتن شانس انديكس شدن وب سايت مي‌گردد. برعكس در صورتي يك تارنما پيوند‌هاي داخلي بيشتري داشته باشد، از نگاه گوگل محتواي آن گران بها شمرده ميشود.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۴:۳۰ توسط:عباسي موضوع:

دو يار قديمي: بك لينك و سئو خارجي

به هيچ وجه چرا سئوي آف پيج اساسي ميباشد؟
موضوعي كه اينجا بهتر ميباشد به آن اشاره كنيم  سئو سايت  اين ميباشد كه الگوريتم‌هاي گوگل همواره در هم اكنون تغيير‌و تحول و تكامل مي‌باشند و حقيقتا حدودا هيچ كسي نميداند كه همگي معيارهاي گوگل براي بررسي يك محتوا چه چيزي است، ولي رمز يك چيز مدام توافق وجود داراست و آن هم اين ميباشد كه اقدامات بيرون از وبسايت و محتوا (به عبارتي سئو خارجي) به طور تقريب مسئول 50 درصد از چشم شدن و مرتبه‌ بندي محتوا در گوگل مي باشند.

دو همراه كهن: بك لينك و پيوند و سئوي آف پيج
درباره ي بك پيوند تا الان كلام زده‌ايم؟ خب در‌حالتي كه هم زديم به حيث اينجانب گشوده هم جا دارااست كه با هم يك مرور كلي داشته باشيم. چرا؟ زيرا مهمترين عنصر و اصطلاحا ادويه offpage، بك لينك و پيوند (يا اين كه به عبارتي backlink) ميباشد.

هم اكنون كه‌اين كليه از بك پيوند تمجيد كرديم، به هيچ وجه خويشِ بك لينك و پيوند يعني چه؟ فرض نمائيد كه شما يك تارنما داريد و در آن در زمينه ي "نحوه عكاسي" (از جمله) محتوا نوشته‌ايد. حال در يك سايت ديگر، محتوايي درباره ي عكاسي يا اين كه بقيه موردها داراي ربط به آن نوشته مي گردد كه در آن از محتواي شما مستعمل ميباشد. تاليف كننده هم براي اينكه منبع را معلوم نمايد، به سايت و به ورقه محتواي شما لينك و پيوند ميدهد. اين لينك و پيوند در دنياي بهينه سازي، بك لينك و پيوند ميباشد.

ولي مدام هم كليه چيز اين كليه صادقانه و خوب پيش نمي‌رود! بعضا وقت‌ها صاحبان سايت و بيزنس به تيم‌هايي پول مي دهند كه در وب سايت خودشان محتوا نوشته و آنها را تبليغ نمايند.

يكي‌از ديگر از مزايايي كه بك پيوند براي شما داراست اين ميباشد كه گوگل تعداد بك پيوند‌هاي يك تارنما را (معمولا) تحت عنوان يك كدام از معيارهاي خودش براي آناليز و مرتبه دهي به سايت ها به كار گيري مي‌نمايد. يعني چه؟ يعني چنانچه تعداد بك لينك و پيوند‌هاي وب سايت شما بيشتر باشد، احتمال اينكه مرتبه بهتري در گوگل داشته باشيد بيشتر خواهد بود.

هم اكنون كه وارد گفت و گو بك پيوند، لينك و پيوند سازي و كلا مزاياي لينك و پيوند براي وب سايت گرديده‌ايم، بد وجود ندارد كه مقداري بيشتر جلو رفته و ببينيم كه ابدا تعدادي نوع لينك و پيوند وجود داراست و هر مورد به چه شكل ساخته مي‌گردد.

در دنياي seo به طور كلي سه نوع پيوند مهم وجود دارااست: لينك و پيوند طبيعي، پيوند دستي و پيوند خودساز. درپي هر يك از اين لينك و پيوند ها را بصورت خلاصه براي شما توضيح داده‌ايم:

لينك و پيوند طبيعي: پيوند طبيعي در واقعيت به عبارتي لينكي ميباشد كه به طور كامل طبيعي و فارغ از هيچ دخالتي از طرف داراي تارنما ايجاد شده است.
براي مثال فرض نمائيد كه يك فرد كه به موسيقي و آلات موسقي عشق داراست، مطلبي را به اشتراك مي گذارد و درين مقاله، به يكي‌از تارنما‌هاي آيتم عشق‌اش لينك و پيوند مي دهد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۹:۲۰ توسط:عباسي موضوع:

بهترين افزونه هاي وردپرس

براي مثال قابليت و امكان هاي راكت عبارتند از:
فشرده كدهاي css، js و htmlكاهش درخواست هاي وبسايت به سرور،و…ولي اينجانب در وبسايت فرين آكادمي از راكت استعمال نمي‌كنم  سئو سايت و پلاگين مجاني Autoptimize را ترجيح داده ام. البته خب اين در حالي ميباشد كه مجموعه ما بخشي از پروسه ارتقا سرعت تارنما را به صورت دستي انجام داده و نياز به پلاگين خيلي خاصي نداشتيم. به اين ترتيب به كار گيري از پلاگين غير بدون‌پول راكت به لحاظ تعيين بهتري ميباشد.
پلاگين wp-smush itاكثر زمان ها پلاگين هاي سرعت، خودشان بضاعت سئو وسعت تصاوير وب سايت شمارا ندارند. با دقت به اينكه اكثري از وسعت هر وبسايت مرتبط با تصاويرش ميباشد و عكس ها نقش مهمي در ارتقاء سرعت تارنما شما دارا‌هستند، توصيه مي‌كنم از پلاگين wp-smush it براي seo وسعت تصاوير ياري بگيريد. اين پلاگين هم تصاوير قبل وب سايت و هم تصاوير تازه آن را سواي كاهش كيفيت، معدود وسعت ميكند.
5_ پلاگين كاغذ ساز elementorشيت سازهاي وردپرس، آن دسته از پلاگين هايي مي باشند كه به امداد شان سواي نياز به كدنويسي، ظواهر وب سايت را عوض مي‌كنيد و يك وب سايت دلخواه ميسازيد. در واقع نصيب اعظم مراحل ساخت وب سايت وردپرسي، به عمل با اين پلاگين ها ميگذرد. پس اصلي ميباشد كه يك پلاگين خوب روي وب سايت تان نصب داشته باشيد.
در قبلي پركاربردترين پلاگين وردپرسي براي توليد صفحه هاي، پلاگين Visual Composer بود. ولي چندين سالي ميباشد كه پلاگين جديدي با اسم المنتور وارد بازار گرديده و به خيال ظواهر و پباده سازي كاربري جذابش، در رقابت از ويژوال كامپوزر جلو زده.
10 ترفند seo جهت ارتقا درجه تارنما در گوگل (صرفا يك كدام از را بخوانيد!)هر دو اين پلاگين ها به شما اذن مي دهند فارغ از نياز به كدنويسي و فقط با كشيدن و ول كردن (drag and drop) صفحه ها متبوع خودتان را ساخته و آن‌ها‌را پباده سازي نماييد. در صورتي‌كه از اينجانب در خصوص تعيين پلاگين مطلوب بپرسيد، به شما به عبارتي المنتور را توصيه مي‌كنم. مخصوصا كه يادگيري عمل با ويژوال كامپوزر براي نو امور پاره اي طاقت فرسا ميباشد.
6_ پلاگين توليد اسلايدر Slider by Soliloquy

يكي‌از ديگر از نيازهايي كه براي مدير يك وبسايت وردپرسي داريد، توليد اسلايدر ميباشد. فرقي ندارد وب سايت تان وبلاگي باشد يا اين كه فروشگاهي، همچنين فرقي ندارد توليدات تان چه چيزهايي باشد، در هر هم اكنون براي جلب اعتنا استفاده كننده به صفحه ها متعدد تارنما، نياز به وجود اسلايدر در بعضا صفحه هاي مثل شيت اساسي تان داريد.
اما برخي از قالب هايي كه خودشان برگه ساز دارا‌هستند، به شما اذن توليد اسلايدر سواي پلاگين اضافه را هم مي‌دهند. در هر هم اكنون، Slider by Soliloquy يك كدام از شايسته ترين پلاگين هاي وردپرس براي ايجاد اسلايدر ميباشد. علاوه بر اين پلاگين، افزونه Smart Slider 3 هم گزينش نيكي ميباشد.
7_ پلاگين هاي درگاه پرداخت، افزونه هاي ضروري وردپرسدر صورتي تارنما تان يك دكان اينترنتي باشد، مطلقا بايستي يك پلاگين پرداخت آنلاين در آن نصب كرده باشيد. اينكه كدام پلاگين مطلوب ميباشد، نسبت بدين گزينش مي‌شود كه مي خواهيد از چه راهي براي دريافت كردن درگاه پرداخت استعمال نماييد؟
از جمله در حالتي‌كه مقصود تان استعمال از درگاه هاي پرداخت واسط ميباشد كه سريعا مي توانيد روي وب سايت فعال شان نماييد، پلاگين درگاه پرداخت Pay.ir و همچنين زرين پال به دردتان مي‌خورد. البته چنانچه علامت اعتماد داريد و مي خواهيد از درگاه هاي پرداخت بدون واسطه بانكي به كارگيري فرمائيد، پلاگين درگاه پرداخت ملت و افزون بر آن پلاگين خزانه سامان و پارسيان هم تعيين هاي خير مي باشند.
حقيقت بهتر ميباشد اين قضيه را هم اينجا توضيح بدهم: تصاحب كردن درگاه پرداخت از وب سايت هاي واسط مثل زرين پال، چيزي في مابين 24 تا 48 ساعت مقطع مي برد. ولي تصاحب كردن درگاه پرداخت بي واسطه، در‌حالتي كه كه نشانه اعتماد وب سايت را گرفته باشيد، نسبتاً بيشتر از 3/4 روز مقطع نياز دارااست. ولي براي دريافت كردن شان بايستي مسير رسمي نسبتا مشقت را هم طي فرمائيد.
8_ پلاگين هاي توليد پنل كاربري


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۳:۰۳ توسط:عباسي موضوع: