مقالات سئو مقالات سئو .

مقالات سئو

اما چرا سئو سايت از اهميت زيادي برخوردار است؟

ولي همه اين اعداد و ارقام به صورت حدودي ميباشد  سئو سايت   ولي با يك دودوتا چهارتاي معمولي شما هم مي توانيد بدين اعداد برسيد.

اين آمارها تمامي نشانه از اهميت seo , فراگيري آن داراست، به خصوص در كشور‌ايران كه اينترنت فارسي دارنده كمبود محتوا ميباشد بسيار مكان خالي seo شم مي شد و يوزرها وب و صاحبان كسب و امور متوجه اين مورد گرديده اند تا بتوانند از اين شيوه از رقباي خويش پيشي بگيرند.

البته براي اينكه بيشتر از اهميت بهينه سازي باخبر گرديد به يك تجربه كاري اشاره مي كنم، به طور تقريب دهه پيش تصميم گرفتم تا يك فروشگاه آنلاين فعال‌ساز‌ي كنم و اين فعاليت را عملي كردم، در آن مجال هيچ شناختي از بهينه سازي و فضاي اينترنت نداشتم، تنها تنها اين طريقه را داشتم تا تجارت اينترنتي خويش را داشته باشم، پس از فعال سازي مغازه از روش يك اپليكيشن نويس به ندرت وارد اين حوزه شدم.

در سال ها فعاليتي كه در‌اين مسير داشتم محكوم به يادگيري خيلي از مفاد در حوزه ديجيتال ماركتينگ شدم، ولي مهم ترين نكته اي كه در تك تك امسال ها آموختم و در واقع آن را لمس كردم تاثير ويژه seo در تجارت اينترنتي ميباشد، در واقع seo همچون ضابطه پارتو كار ميكند و ۸۰ درصد از آحاد فروش اينجانب از ۲۰ درصد توليدها بهينه سازي گرديده اينجانب بود، در واقع تبليغات نقش چنداني در فروش تارنما اينجانب توليد نمي كرد.

مقطع فرصت متعددي زمان برد و شيوه هايي تبليغاتي متفاوتي را تجربه كردم، حتي تبليغات تلوزيوني، البته تنها و صرفا seo بود كه تاثير چشمگيري در فروش توليد ها وبسايت اينجانب داشت و اين شد تا به فراگيري سئ تارنما بصورت بي نقص پرداختم.

پس همگي اين آمارها و تجربيات علامت از اهميت فراگيري بهينه سازي وب سايت دارااست و در واقع گوياي اين ميباشد كه در صورتيكه هنوز بهينه سازي رو حافظه نگرفتيد مطلقا زماني را به آن تخصيص دهيد و آن را حافظه بگيريد بخصوص كه اكنون فراگيري بدون پول seo بسيار در دسترس ميباشد.


چه عده اي بايستي بهينه سازي را حافظه بگيرند؟

در صورتيكه شما رئيس يك كمپاني مي باشيد و يا اين كه تحت عنوان يك كارمند در حوزه ديجيتال در يك كمپاني درگير به فعاليت ميباشيد و يااينكه در ادامه فعال‌سازي شغل جديدي ميباشيد و يا اين كه حتي با يادگيري بهينه سازي قصد داريد به تصاحب كردن پروژه از شركت ها ديگه بپردازيد، يادگرفتن seo تارنما مسلما به شما امداد خواهد كرد.

يك مديريت بايستي نخست با مفاهيم seo آشنا باشد تا بتواند نيازهاي اصولي و هدفمند از كارمند خودش داشته باشد و يك كارمند با ارتقاء دانش خويش در‌اين حوزه مي‌تواند به بهبود منزلت خودش ياري دهد.

درصورتي كه هم قصد داريد تا تجارت جديدي را در وب تجربه فرماييد بهتر ميباشد بدانيد كه مطرح ترين مشتريان شما از روش سرچ گوگل به شما خواهند رسيد و خير تنها از تبليغات

پس مطمئن باشيد كه با فراگيري seo وب سايت به حاصل خير خواهيد رسيد، سفارش مي كنم كه به طبع اين يادگرفتن را دنبال نمائيد.


برچسب: سئو سايت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۰:۲۵ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :