مقالات سئو مقالات سئو .

مقالات سئو

چند دليل مهم براي دوري از cannibalization

سئو سايت نرخ تبديل : چرا وقت و انرژي خودمان را تلف كنيم؟! آن هم بر روي صفحه هاي گوناگون يك تارنما كه همه انگيزه مشترك دارا‌هستند . حتما يك كدام از اين صفحه هاي نرخ تبديل بهتري داراست. پس تمام عملكرد و تمركز شما بايستي روي به عبارتي كاغذ باشد.
كيفيت محتوا : قطعا در‌حالتي كه يك‌سري برگه را با يك واژه و كلمه كليدي انگيزه بگيريد ، محتواي آن‌ها خيلي به هم نزديك ميشوند. اين قضيه سبب مي گردد كه صفحه ها شما در معرض خطر محتواي تكراري قرار گيرند. و حتي در حالتي كه جزء محتواي تكراري به اكانت نيايند به جور محتواي نادر قيمت مي‌روند. اين موردها به تارنما ما ضربه مي‌زنند و ديگر تحت عنوان يك منشا در مورد كاري خويش شناخته نمي شويم.
بك پيوند : بي ترديد اخذ لينك و پيوند از وبسايت هاي ديگر در صورتي به صدق صورت بپذيرد ، بر روي seo تارنما شما تاثير مثبت مي‌گذارند. هم اكنون فكر كنيد كه شما براي يك معنا واحد ، تعدادي ورقه در سايتتان ساخت نموده ايد. به اين ترتيب پيوند هايي كه اخذ ميكنيد در ميان آن‌ها پخش ميگردند. در حالي كه به راحتي مي توانستيد با تمركز بر روي يك كاغذ در آن معني كليدي مقام قابل قبولي كسب فرماييد.
چه گونه مي‌توانيم خلل كنيباليزيشن را حل كنيم ؟به كارگيري از تگ كنونيكالشما بي ترديد مي بايست استراتژي مطلوب براي گزينش كلمه ها كليدي داشته باشيد. بايستي همت فرمائيد براي هر كاغذ از وب سايت خويش صرفا يك كلمه و واژه كليدي را آيتم انگيزه قرار بدهيد. در‌صورتي‌كه به دليلي بدون چاره شديد يكسري برگه بسيار در حدود هم داشته باشيد ، قطعا از تگ كنونيكال به كارگيري نماييد. با به كار گيري ار اين تگ براي گوگل مشخص و معلوم ميكنيد كه كدام برگه مبداء اصلي هست.
بعضا ها مي پندارند كه استعمال از تگ كنونيكال بدين معني ميباشد كه صرفا يك كاغذ اصلي و كانوني در حاصل گوگل ظواهر ميگردد. در حالتي كه كه ابدا اين چنين وجود ندارد. شما با به كار گيري از تگ كنونيكال به گوگل ميگوييد كه فلان ورقه ، كاغذ اصلي دراين مورد ميباشد. ولي درصورتي كه استفاده كننده عبارتي را كاوش نمايد كه جواب آن در برگه ي كانوني نباشد و در ديگر صفحات داراي ارتباط باشد ، گوگل آن برگه را به يوزرها اكران ميدهد. حتي با وجود اينكه تگ كنونيكال آن كاغذ به ورقه اصلي اشاره نمايد.
ولي با تمامي اين تفاسير ، شما علاوه بر seo بايستي تجربه كاربري را هم در حيث بگيريد. براي يوزرها معمولا پراكندگي يك مورد در صفحه ها متعدد ، تجربه جالبي نميباشد. تا جايي كه مي‌توانيد از صفحات با محتواي بي نقص به كار گيري نماييد.
به كارگيري از ريدايركت 301در شرايطي كه شما در وبسايت خويش با كنيباليزيشن مواجه گرديده ايد، ميتوانيد از ريدايركت 301 استعمال كنيد. در‌اين نحوه نخست بايستي تمام صفحاتي كه يك معني مشترك را ميرسانند ، پيدا نمائيد. بعد از آن شايسته ترين ورژن آن را نگه داريد و مابقي صفحه هاي شبيه را بر روي آن ورقه اصلي ، ريدايركت 301 فرماييد. با اين عمل 2 مبادرت مهم انجام داده ايد. نخستين اينكه اعتبار لينك و پيوند هاي صفحه هاي نسخه برداري را به ورقه اصلي انتقال مي دهيد . و دوم اينكه يوزرها را از سردرگمي در مياوريد و مستقيما به سمت نسحه بي نقص و اصلي هدايت مينماييد.
اين نوشته‌ي‌علمي را به اشتراك بگذاريد


برچسب: سئو سايت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۲:۲۷ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :