مقالات سئو مقالات سئو .

مقالات سئو

الگوريتم برت گوگل چيست؟ سئو براساس الگوريتمBERT


الگوريتم برت گوگل (BERT Algorithm)، آپديتي كه گوگل به وسيله آن 10 درصد از تمام كاوش ها را زير تاثير قرار داده ميباشد.  سئو سايت   اين مهم ترين الگوريتم جستجوي گوگل در پنج سال پيشين ميباشد.
الگوريتم برت گوگل در آبان ماه سال 98 فعال سازي شد و اينك صرفا براي جستجوهاي گويش انگليسي به عمل مي رود اما در آينده براي ديگر گويش ها به عنوان مثال گويش فارسي بسط پيدا خواهد كرد.
الگوريتم BERT گوگل چه است؟Bill Slaw Ski متخصص الگوريتم جستجوي گوگل، الگوريتم برت را به اين شكل تعريف مي نمايد:
” BERT روشي براي پردازش لهجه طبيعي (گويش محاوره) و بر شالوده يادگيري ماشين ميباشد كه مي‌تواند براي پردازش بدنه بزرگي از متون مصرف شود. اين الگوريتم به گوگل امداد مي نمايد تا گويش طبيعي بشر را به خير و خوبي فهم و شعور نمايد.
گوگل اين تكنولوژي را به طور متن گشوده (Open Source) قرار داده ميباشد و بعضي از اشخاص تغييراتي در آن ساخت‌و‌ساز كرده اند. ”
الگوريتم برت گوگل يك الگوريتم يادگيري عميق مربوط به پردازش گويش طبيعي ميباشد. اين الگوريتم به يك ماشين ياري مي نمايد تا معناي لغات يك پاراگراف را با وجود كل جزيياتي كه ممكن ميباشد در آن متن وجود داشته باشد شعور نمايد.
الگوريتم برت گوگل چه وقتي گزينه به كار گيري قرار ميگيرد؟گوگل گفته ميباشد كه از الگوريتم برت براي فهم و شعور بهتر جزئيات و معني عبارت كاوش گرديده و براي اكران نتايجي كه بيشترين رابطه را با اين عبارت دارا هستند استعمال مي‌شود. همينطور براي نتايجي كه در نصيب جواب ويژه (Featured Sniped) نشان داده مي‌شوند از اين الگوريتم منفعت گرفته مي‌شود.
بيشتر بخوانيد:  آناليز ليست seo براي فعال سازي وب سايت هاي تازهمثال اي از فهم و شعور بهتر عبارت به وسيله الگوريتم برت گوگلعبارت انگليسي « ?how to catch a cow fishing » را در لحاظ بگيريد در معناي فارسي “چطور يك ماهي خاردار صيد كنم؟”
كلمه و واژه « cow» در گويش انگليسي هم به معناي گاو و هم به معناي نوعي ماهي گسترده ميباشد كه در سواحل اقيانوس اطلس صيد ميگردد.
در‌صورتي‌كه پيش از راه‌اندازي الگوريتم برت اين پاراگراف را كاوش مي كرديد، كليه نتايجي كه گوگل به شما نشان مي اعطا كرد مربوط به گاو و تصاوير گاو بودند. حتي با وجود كلمه و واژه « fishing » هم گوگل متوجه نمي‌شد كه خواسته از عبارت طريق صيد اين نوع ماهي ميباشد.
اما به لطف الگوريتم برت گوگل، در صورتي حال حاضر اين عبارت را كاوش نماييد گوگل به خير و خوبي متوجه گردد و بيشتر نتايجي كه نشان ميدهد مربوط به طريق صيد ماهي است و برگه تصاوير آكنده از عكس اين ماهي مي‌شود.
الگوريتم برت موجب شده‌است كه گوگل بتواند معني كلمه و واژه « fishing » را در گزاره شعور نمايد و با دقت بر روي مضمون‌ مهم گزاره حاصل را تغيير و تحول دهد. در واقع از اين كلمه و واژه در سوي يافتن معنا مهم پاراگراف به كارگيري نموده است.
Dawn Anderson اين مسئله را چنين ذكر نموده است:
” معنا هاي متفاوتي براي يك كلمه و واژه وجود دارااست، معنا مهم كلمه و واژه بوسيله لغات پيرامون آن قابل فهم ميباشد. ”
الگوريتم Rank Brain منسوخ نشده ميباشد!الگوريتم رنك برين اول الگوريتم هوش تصنعي و مصنوعي گوگل براي دانستن پرس وجوها بود. اين الگوريتم در سال 2015 فعال سازي شد. Rank Brain عبارت كاوش گرديده و محتواي صفحه هاي ايندكس گوگل را محاسبه مي نمايد و در غايت به فهم و شعور صحت از معنا عبارات دست مي‌يابد.
بيشتر بخوانيد:  گوگل پنالتي چه مي‌باشد؟ گونه هاي طرز هاي تشخيص و رفع پنالتي گوگلالگوريتم برت گوگل جايگزين الگوريتم رنك برين وجود ندارد، بلكه يك الگوريتم ديگر براي فهم بهتر محتوا و مضمون‌ لغت ها ميباشد. رنك برين هنوز هم براي برخي از عبارت استعمال مي گردد البته هرگاه گوگل حس نمايد كه يك عبارت به امداد الگوريتم برت قادر است بهتر فهميده خواهد شد از آن به كارگيري مي نمايد.
در واقع گوگل براي فهم و شعور مضمون‌ يك عبارت از يك سري الگوريتم استعمال مي نمايد، كه الگوريتم برت هم ميتواند يك كدام از آنها باشد.
آيا ميتوان براي الگوريتم برت seo انجام بخشيد؟گوگل پيش از اين گفته ميباشد كه مديران وب سايت ها نمي توانند وبسايت خويش را براي الگوريتم رنك برين بهينه سازي نمايند. صرفا غرض گوگل از گسترش اين نوع الگوريتم ها ادراك بهتر گويش طبيعي بشر ميباشد.
شايسته ترين كاري كه شما ميتوانيد انجام دهيد اين ميباشد كه صرفا براي استفاده كننده محتوا بنويسيد. چون همت گوگل براي فهم بهتر عبارت فقط يك برهان دارااست و آن هم ارائه نتايجي ميباشد كه بيشترين رابطه را با پرس و جو داشته باشند.
الگوريتم هاي گوگل به تارنما هايي كه مطالب مفيدي در صفحه هاي خويش ندارند هيچ كمكي نخواهد كرد.
شما بايستي همواره مراقب الگوريتم برت گوگل باشيد، خير به خيال اين كه گوگل آن را گسترده ترين الگوريتم از پنج سال قبلي اعلام نموده است بلكه به خيال اينكه از هر روستا كاوش يك كاوش ذيل تاثير اين الگوريتم قرار مي‌گيرد.
در غايت سفارش ما به شما اين ميباشد كه تغييرات ترافيك جستجوي گوگل وب سايت خويش را تحليل فرماييد و مشاهده كنيد كه وبسايت شما تا چه حد پايين تاثير اين آپ ديت قرار گرفته ميباشد. در اين‌حالت هريك از صفحه ها فرود (Landing Page) تارنما كه‌اين الگوريتم بر آنان مفيد بوده ميباشد را به طور گيسو شكافانه آناليز فرمائيد و آن را بهبود دهيد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۷:۱۲ توسط:عباسي موضوع:

كلمات كليدي بلند چيست؟

به كارگيري از لغت ها كليدي در برگه
استعمال سواي اپليكيشن از لغت ها كليدي در كاغذ عمل صدق وجود ندارد. مقصود از تهيه و تنظيم محتوا، توليد آن براي اشخاص حقيقي و واقعي سئو سايت   با يك غرض معين ميباشد و فقط اشاره به آن عبارات به ربات هاي گوگل نيست.

شرايطي در استعمال از كلمه ها كليدي در ورقه وجود داراست كه شما بايستي از آن تبعيت فرماييد. لغات كليدي بايست در جاهاي مشخصي از برگه قرار گيرد تا ربات ها و يوزرها را از وجود محتواي موردنظرشان مطمئن گرداند. اين جاي ها مشتمل بر تيتر ورقه و بدنه مهم آن ميباشد. نكته حائض اهميت در اينجا اينست كه نبايست فقط با مقصود بالا بردن درصد كليك ها از عنا وين فريبنده در تيتر شيت بهره برد. به اين دليل كه يوزرها بعداز ورود به چنين صفحاتي و عدم مشاهده محتواي گزينه نظرشان بلافاصله ورقه را شكاف مي نمايند و اين زمينه سبب ساز ارتقاء بانس ريت وب سايت مي‌گردد. در فيض شما از توان اساسي لغات كليدي منفعت اي نخواهيد موفقيت.

همينطور شما ميتوانيد از لغات كليدي در يو آر ال شيت، تگ H1، متا تگ Description و تگ Alt عكس هاي ورقه به كارگيري نمائيد. به كار گيري از لغت ها كليدي داراي ارتباط در مجموع اين جاي ها به گوگل ياري مي نمايد تا محتواي صفحه هاي را بهتر شعور نمايد.

به كارگيري از لغات كليدي دراين جا هاي يكي‌از مبنا اي ترين راهكارها براي قرار دادن شما در نتيجه ها كاوش ميباشد. اين فعاليت موجب قرار تصاحب كردن صد در صدي شما در حاصل كاغذ نخستين گوگل ميشود، البته انجام آن به طور كامل ضروريست. عدم برد در انجام اين عمل شما‌را در روند بعدي seo با ناكامي رو به رو مي نمايد.

به كارگيري از عبارات كليدي در صورت دادن به استراتژي ايجاد محتوا
احتمالا در روند ساخت و ساز محتواي تارنما به‌اين موضوع برخورده ايد كه قصد ساخت محتوا در رابطه كلمه و واژه كليدي مشخصي را كرده ولي بعدا متوجه ميشويد كه در رابطه آن كلمه و واژه كليدي پيش از اين مطلبي نوشته ايد. براي پرهيز از اين ايرادات بايد ليستي از لغات كليدي لازم خويش در اولِ فعاليت معلوم كرده و براي هركدام محتواي به خصوص به آن را تهيه و تنظيم فرماييد. اين ليست از لغات كليدي، راهگشاي شما در ساخت و ساز محتوا خواهد بود و مواقعي را كه از خودكار جا افتاده اند را نيز مشخص و معلوم خواهد كرد.

با به كارگيري از اين ليست مي‌توانيد استراتژي ساخت‌و‌ساز محتواي وب سايت را معلوم كرده و طبق طرح ريزي به ساخت محتوا در رابطه آن‌ها بپردازيد. همچنيني لغات كليدي اساسي و با حق تقدم بيشتر نيز در‌اين نقشه عمل، رقم خورده و مي‌دانيد از كجا بايست استارت نمائيد. در پي عمل نيز با جستن عبارات كليدي تازه، آن را درين ليست قرار داده تا در آينده محتوايي در رابطه آن ساخت و ساز فرمائيد.

شما در موقعيت ايده آل مي خواهيد كه هر واژه كليدي، مختص به يك كاغذ باشد. البته با بسط محتواي وب سايت و ارتقا توليدها، سرويس ها و دسته بندي هاي آن، هر واژه و كلمه كليدي مهم نيز ممكن ميباشد به قسمت هاي خاص تري تقسيم گرديده و هر يك شيت غرض مجزايي براي خويش داشته باشند.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۲:۲۷ توسط:عباسي موضوع:

افزايش رتبه سايت با ايجاد كانون محتوا

ارتقا سكو وبسايت با كاهش عمق شيت
پارسال جان مولر ذكر كرد كه عمق كليك‌ها بر بهينه سازي تارنما اثر مي گذارد. سئو سايت  هنگامي از شيت اساسي يك تارنما مقدمه مي كنيم، چه تعداد كليك مورد نياز ميباشد تا به شيت دلخواه‌مان برسيم؟ تعداد اين كليك‌ها بر seo ورقه موءثر ميباشد. هر چقدر كه يك برگه به كاغذ مهم تارنما مجاورت‌خيس باشد، اعتنا مثبت بيشتري از گوگل اخذ مي‌نمايد.

اين خبر خير ميباشد. اينك تارنما‌هايي كه ساختار عميق و پيچيده دارا هستند ميدانند براي كسب درجه بهتر چه عمل بايستي بكنند.OnCrawl  به وبسايت‌هايي كه در حيطههايي مثل تجارت الكترونيك كار دارا هستند ياري نموده است با نادر كردن عمق صفحه ها تارنما رنكينگ بهتري به دست آورند و UX خويش را بهبود دهند.

 

با به كارگيري از داده‌هاي آماري، متوجه شديم كه عمق كاغذ را مي‌قدرت از يك سري طرز كاهش اعطا كرد:

ارتقاء تعداد شيت‌هاي شبيه و ورقه‌هاي سفارش‌گرديده براي مثال در صفحه ها كالا. اين يعني ارتقا تعداد پيوند‌هاي داخلي در يك دسته يا اين كه دربين دسته‌هاي داراي ارتباط كه منجر ميگردد بعضا از برگه‌هاي عميق به سطح ها فراتر برسند.
ارتقا تعداد دسته‌هاي مقام‌بالا در برگه اساسي. با دو برابر كردن تعداد دسته‌هايي كه در برگه مهم فهرست گرديده‌اند، صفحه ها بيشتري در آن دسته‌ها مجاورت شيت اساسي قرار ميگيرند.
كاهش تعداد صفحه هاي قابل دسترسي در فهرست يك دسته‌بندي. اين فعاليت را ميتوانيد با ارتقاء گزينه‌هاي هر برگه انجام دهيد. همينطور ميتوانيد تعداد دسته‌هاي مقام بالا ارتقاء دهيد كه در سود تعداد گزينه‌هاي هر دسته كاهش مي يابد.
بيشتر بخوانيد :  تجربه كاربري يا اين كه UX چه مي‌باشد ؟
ارتقا سكو وبسايت با ساخت كانون محتوا
لينك و پيوند سازي داخلي با پيشرفت در عملكرد محتوا به وبسايت‌هايي كه براي ارتقاء اعتبار در بعضا موضوعات از بازاريابي محتوا استعمال مي‌نمايند، امداد مي‌نمايد. با تقويت موضوعات اساسي و تشكيل دادن يك مجموعه به دور صفحه ها بنيادي، مي توانيد توان و اعتبار كل صفحاتي كه در رابطه يك قضيه مي باشند را ارتقاء دهيد و مقام بهتري در صفحه ها نتيجه ها موتورهاي جست‌وجو به دست آوريد.

با استعمال از OnCrawl  براي قسمت‌بندي وب سايت بر پايه ي كانون‌هاي محتوا، ميتوانيد ساختار لينك و پيوند‌سازي كانون‌ها و تيم‌هاي موضوعي محتوا را ملاحظه كنيد. اين فعاليت اذن مي دهد شاخص‌هاي هر كانون محتوا را دنبال و بهبودها را با معيارهايي مانند بازديد ارگانيك، رنكينگ، معيار ارزيابي بوسيله خزنده‌ها و … آناليز فرماييد.

 

يك كانون محتوا:

چند شيت با موضوعات يا اين كه لغت ها كليدي شبيه را دربرمي‌گيرد.
حول يك شيت بنيادي وب سايت ساخته مي‌گردد؛ ورقه‌اي با موضوعي كه وب سايت شما مي خواهد در آن كارشناس به لحاظ رسد. ورقه بنيادي به صفحه هاي ديگر در كانون محتوا لينك و پيوند داده ميگردد.
از پيوند‌هاي داخلي براي تقويت رابطه في مابين كاغذ‌ها به كار گيري مي‌نمايد. در انكر تكست اين لينك و پيوند‌ها مي بايست لغات كليدي مربوط به تم كانون محتوا مصرف شود.
معمولا شيت بنيادي وبسايت سكو نيكي داراست. لينك و پيوند دادن از اين شيت به صفحه هاي ديگري كه در كانون محتوا ميباشند، سبب ساز مي گردد اعتبار اين برگه به آن ها هم رسد. همينطور به كار گيري از لينك و پيوند هاي داخلي براي توليد كانون‌هاي موضوعي محتوا منجر ارتقا اعتبار دامين و نرخ كليك وبسايت گردد.

هر چه صفحه ها درون يك كانون محتوا بيشتر به يكديگر لينك و پيوند بدهند، مقام مجموعه در صفحه ها حاصل جست‌وجو بهتر مي‌گردد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۱:۳۹ توسط:عباسي موضوع:

در هر صفحه فقط يك كلمه كليدي داريم؟

گوگل چطور واژه كليدي هر شيت را تشخيص مي‌دهد؟

خب، بهتر ميباشد مقداري هم در امر اين سخن كنيم   سئو سايت   كه الگوريتم هاي گوگل، چطور تشخيص مي دهند يك برگه نوشته ي علمي يا اين كه محتواي چندين هزار واژه اي، دقيقا قرار ميباشد با چه كلماتي به يوزرها اكران داده شوند. در واقع مي‌خواهيم با هم آناليز كنيم و ببينيم كه گوگل چطور لغات غرض هر برگه را تشخيص مي‌دهد؟
تيتر كاغذاولي بخشي كه الگوريتم هاي گوگل براي انتخاب واژه كليدي شيت به آن اعتنا ميكنند، تيتر ميباشد. در واقع وجود كلمه و واژه كليدي در تيتر يكي لازمات در بهينه سازي و seo محتوا ميباشد. تحت عنوان مثال درصورتي كه توجه فرمائيد، واژه كليدي اين نوشته‌علمي كه در درحال حاضر خواندنش مي باشيد، عبارت “واژه و كلمه كليدي” ميباشد و دقيقا همين عبارت در تيتر كاغذ مستعمل.
آيا بهينه سازي فعاليت مجموعه شما وظايف خويش را صحيح انجام مي دهد؟اختصاصي مديران شركتهاتوضيحات متاي كاغذقسمت ديگري كه گوگل براي آناليز واژه و كلمه كليدي مهم  به آن رمز مي زند، توضيحات متاي ورقه ميباشد. خواسته از توضيحات متا يا اين كه به عبارتي متا دسكريپشن، آن توضيحاتي ميباشد كه در نتيجه ها كاوش، ذيل تارنما شما نشان داده مي شود:


در اصل واژه و كلمه كليدي بايستي في مابين 1 تا 3 توشه در‌اين توضيحات استعمال شود.
چگالي كلمه و واژه كليديوقتي كه شما قصد تايپ كردن يك محتوا و نوشته ي علمي در امر موضوعي داشته باشيد، مطمئنا بيشتر از ساير عبارات، خويش زمينه و واژه و كلمه كليدي را در متن تكرار مي كنيد. براي مثال عبارت “واژه و كلمه كليدي” تا حال حاضر بارها در‌اين متن مستعمل زيرا مجموع نوشته‌علمي درخصوص آن ميباشد. پس گوگل با آناليز تعداد دفعات تكرار كلمه ها در شيت، بضاعت و توان تشخيص واژه و كلمه كليدي را پيدا ميكند.
سرتيترهادر هر كاغذ متني اينترنت، تعدادي سرتيتر وجود داراست كه قضيه قسمت هاي گوناگون متن را انتخاب ميكند، دقيقا مثل سرتيترهاي همين كاغذ. گوگل براي اينكه بتواند واژه و كلمه كليدي اساسي كاغذ را تشخيص دهد، به سراغ اين سرتيترها رفته و نظارت ميكند كه آيا واژه و كلمه كليدي متبوع، درين سرتيترها مصرف شده يا اين كه خير.
متن جايگزين تصاوير

هر عكسي كه درين كاغذ مي‌بينيد، در قسمت كدهاي خودش يك‌سري خصوصيت داراست. يكي اين خصوصيات با اسم آلت يا اين كه متن جايگزين شناخته مي‌گردد. متني كه در‌اين كد قرار مي‌گيرد، هنگامي كه عكس به هر دليلي در تارنما اكران داده نشود، جايگزين آن گرديده و در مقابل رويت كرد استفاده كننده در ميايد. در اصل وقتي كه شما درباره‌ي موضوعي بنويسيد، هر از گهگاه هم مي بايست متن جايگزين تصاوير را به امداد همين واژه كليدي لبريز نمائيد.
پيوند داخليدر غايت يكي از ديگر از موضوعاتي كه به گوگل براي آشنايي كلمه و واژه كليدي مهم برگه ياري متعددي ميكند، لينك و پيوند داخلي ميباشد. اين يعني هنگامي كه شما با كلمه و واژه كليدي به كاغذ گزينه نظرتان از صفحه ها ديگر پيوند ميدهيد، به گوگل ميفهمانيد كه دقيقا اين ورقه قرار ميباشد با چه عبارت يا اين كه عبارت هايي باصرفه خواهد شد. از جمله پيوند دادن با واژه و كلمه اسكيما چه چيزي است به نوشته‌ي‌علمي اسكيما، به گوگل واژه و كلمه كليدي آن برگه را نشان مي دهد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۶:۲۶ توسط:عباسي موضوع:

سئو كلاه سياه Black Hat Seo چيست؟


نيز اهميت اكثري پيدا نموده است. بهينه سازي كلاه سياه يك كدام از طريق‌‌هاي باصرفه‌‌سازي وبسايت براي موتورهاي كاوش ميباشد. سئو سايت  درين نوشته‌علمي به تحليل اين طريق و ترفندهاي آن مي‌‌پردازيم.
بهينه سازي  كلاه سياه چه است؟seo كلاه سياه به تيم‌‌اي از طريق‌‌ها و تكنيك‌‌هاي غير رسمي ارتقا جايگاه وبسايت در موتورهاي كاوش گفته مي‌‌گردد، شيوه‌‌هايي كه از مقررات گوگل تبعيت نمي‌‌نمايند.
شيوه بهينه سازي كلاه سياه  دقيقا بر خلاف شيوه بهينه سازي كلاه سپيد ميباشد. در هر دو طريق غرض باصرفه‌‌سازي وبسايت ميباشد با اين تفاوت كه در طرز اوليه فارغ از در حيث دريافت كردن مقررات و در نحوه دوم با پيروي كردن از مقررات با صرفه‌‌سازي را انجام مي‌‌دهيم. در نحوه seo كلاه سياه چهت نيل به مقصود نياز وجود ندارد دوران متعددي معطل بمانيم و علاوه بر مقطع ترازو هزينه‌‌ها در‌اين طرز كاهش پيدا مي‌‌نمايند. ولي اين طريق سود پايداري ندارد و هر لحظه ممكن ميباشد تارنما ازجانب الگوريتم‌‌هاي گوگل مجازات خواهد شد و به‌دنبال مجازات، وب سايت شما اعتبار خويش را دست داده و از كاغذ نتيجه ها كاوش حذف گردد.
بيشتر بخوانيد :  نكات seo در ساخت و ساز محتواترفندهاي seo كلاه سياهبه كارگيري بيشتراز حد از عبارات كليدي
 همانطور كه مي‌‌دانيد به كارگيري از كلمه ها كليدي يكي‌از عواملي مي باشند كه گوگل در حين امتيازدهي به آن دقت مي‌‌نمايد. همين دستور سبب گرديده بود كه وب لاگ‌‌نويسان براي كسب امتياز بيشتر استارت به به كارگيري بيش ازحد اين لغت ها در مقاله‌ها خويش نمايند. سپس‌‌ها گوگل براي نبرد با اين نوع خطاها الگوريتم مرغ مگس خوار را معرفي كرد كه وظيفه آن آناليز كلمه ها از نگاه معنايي و مترادف و هم معني بودن ميباشد. اين الگوريتم تارنما‌‌ها و صفحاتي را كه دارنده محتواي بي‌‌كيفيت و كلمه ها كليدي بيشتراز حد مي باشند جريمه مي‌‌نمايد.


نكته : مي‌‌توانيد به مكان به كارگيري زياد از عبارات كليدي، هم معني‌‌هاي آن‌‌ها را به عمل ببريد يا اين كه از لغات كليدي Long Tail ،يا اين كه اصطلاحا دم دراز، به كار گيري فرماييد.
نهفته‌‌كاري Cloaking
 در‌اين شيوه متني كه شما مي‌‌نويسيد براي يوزرها قابل اكران وجود ندارد و صرفا موتورهاي كاوش توانا به ديدن آن‌‌ها مي‌باشند.
محتواي نسخه برداري گرديده
 در‌اين طرز از مطالب وبسايت‌‌ها و صفحه ها ديگر اسكن‌‌برداري مي‌‌فرمائيد اما مي بايست بدانيد با انجام اين فعاليت خير صرفا از سوي الگوريتم‌‌هاي گوگل جريمه مي‌‌گرديد بلكه منجر مي‌‌گرديد اعتبار و نام‌و‌نشان وبسايت‌‌تان ذيل پرسش برود.
بيشتر بخوانيد :  نكات كليدي در ايجاد محتواكامنت‌‌هاي اسپم
يكي از ديگر از تكنيك‌‌هاي بهينه سازي كلاه سياه گذاشتن كامنت اسپم در وبسايت‌‌هاي ديگر ميباشد اين چنين كه شما پيوند‌‌هاي وب سايت خويش را پايين پست‌‌هاي تارنما‌‌هاي ديگر مي‌‌گذاريد كه از حيث محتوا و قضيه هيچ ارتباطي با آن وب سايت ندارند.
صفحه ها دروازه‌‌اي Doorway Pages
ساخت‌و‌ساز صفحه ها Doorway يكي‌از ديگر از ترفند هاي seo كلاه سياه ميباشد. در واقع اين صفحه هاي از نگاه محتوايي ارزشي ندارند تنها حكم پلي را دارا‌هستند كه استفاده كننده به واسطه آن در صفحه هاي اينترنتي در درحال حاضر چرخش ميباشد در حالي كه به فيض دلخواه خويش نمي‌‌برسد.
خريد پيوند
خريد لينك و پيوند، يكي بدترين تكنيك‌‌هاي بهينه سازي كلاه سياه ميباشد. با اين كه‌اين شيوه ريسك بالايي دارااست البته جزو طرز‌‌هايي ميباشد كه وبمستران همچنان از آن استعمال مي‌‌نمايند. در‌اين طرز شما لينك و پيوند متبوع خويش را به سايتي مي‌‌دهيد و  در عوض آن به طور ماهانه يا اين كه مستمر پولي را پرداخت مي‌‌نماييد.
ويرايش مقاله ها
اين نحوه هم همچون نحوه اسكن‌‌برداري ميباشد با اين تفاوت كه با عوض كردن جملا‌ت نوشته‌علمي و تثبيت يك نوشته ي علمي تازه، سعي بر گول زدن گوگل داريد.
محتواي نامرئي
در‌اين طرز بهينه سازي كلاه سياه عبارات كليدي را به صورتي كه با رنگ بگراند شيت يك كدام از باشد در متن قرار مي دهيد. به لهجه معمولي‌‌خيس از لغت ها كليدي نامرئي در مطالب خويش استعمال مي‌‌فرماييد. با اين عمل اين عبارات از سوي موتورهاي كاوش قابل مشاهده اما از نظر يوزرها نهفته مي‌باشند .
گزارش تخلف رقبا
در‌اين طرز با محاسبه وبسايت رقبا و كشف كردن تخلفات آن‌‌ها، وب سايت‌‌شان را تحت عنوان خلاف كار معرفي مي‌‌فرمائيد. درين حالت آن‌‌ها جريمه مي‌‌شوند و سكو وبسايت‌‌شان سقوط مي‌‌نمايد.
مزرعه پيوند
مزرعه پيوند، يك كدام از سريع‌‌ترين طريق‌‌هاي اخذ لينك و پيوند به طور روزمره ميباشد كه امروزه تحت عنوان يك شيوه اسپم شناخته شده‌است. اساسا مزرعه پيوند به گروهي از سايت‌‌ها گفته مي‌‌خواهد شد كه به طور گروهي پيوند مي‌‌دهند. در نگاه ديگر Farm Links به صدها و حتي هزاران سايت غير داراي ربط گفته مي‌‌گردد كه به يكديگر پيوند مي‌‌دهند.
بيشتر بخوانيد :  تكنيك هاي خطرناك بهينه سازيعارضه ها به كارگيري از بهينه سازي كلاه سياهبه جهت سرعت بالاي تغييرات و تحولات دنياي تكنولوژي امروزه يكي موردها اساسي در مبحث با صرفه‌‌سازي، بازه زماني ميباشد. حتما در عرصه فعاليتي شما رقباي متعددي وجود دارا هستند كه هر مورد از آن ها مي‌‌توانند يك تهديد دورازشوخي براي شما به اكانت بيايند. در فيض براي پشت رمز گذاشتن آن‌‌ها مي بايست به‌سرعت خويش اضافه نمائيد و در بعد از ظهر حاضر انجام چنين كاري مستلزم در نظرنگرفتن قانون ها ميباشد.
از موردها اساسي ديگر، واحد سنجش ميزان دارايي شما ميباشد. به طبع براي انجام هر كاري مي بايست پولي را پرداخت فرماييد هر چه مبلغ پرداختي كمتر باشد به نفع شما خواهد بود. در seo كلاه سياه ترازو هزينه پرداختي شما خيلي كمتر خواهد بود .
در انتها، به نيكي ميدانيد كه انجام هر سيرتكامل تخلفي مجازاتي به دنبال دارااست كه ترازو اين مجازات، به نوع جرمي ميباشد كه شما انجام داده ايد. در حالتي كه مغاير ضوابط تعريف‌و‌تمجيد‌‌گرديده گوگل فعاليت نماييد از سوي الگوريتم‌‌ها مجازات مي‌‌گرديد. از سنگين‌‌ترين جريمه‌‌هاي گوگل مي‌‌قدرت به كاهش درجه تارنما در حاصل كاوش ، حذف بدون نقص تارنما و بيرون شدن دامنه  از در دست گرفتن شما اشاره نمود. با اين توضيحات در حالتي كه هنوز هم قصد داريد از تكنيك‌‌هاي seo كلاه سياه به كارگيري فرماييد، بهتر ميباشد نسبت به سعي و نوع جريمه‌‌هاي الگوريتم هاي گوگل داده ها كافي داشته باشيد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۸:۰۵ توسط:عباسي موضوع:

در ترجمه مقاله چه نكاتي را بايد در نظر بگيريم تا بهترين خروجي را داشته باشيم؟


در نگاه اوليه و وقتي كه ميخواهيد يك نوشته‌ي‌علمي را از گويش مهم به يك گويش ديگر ترجمه فرماييد، ممكن ميباشد فعاليت سادگي به لحاظ رسد،  سئو سايت ولي واقعيت اين ميباشد كه ترجمه نوشته‌ي‌علمي دارنده نازكي‌هاي خاص خويش ميباشد. امروزه ابزارهاي آنلاين بسيار متعددي وجود دارا هستند كه توان ترجمه نوشته‌ي علمي از يك لهجه به گويش ديگر را دارا‌هستند ولي معمولا متن ترجمه‌گرديده از كيفيت خير برخوردار وجود ندارد و نمي‌تواند معني كلي مقاله را به خواننده منتقل نمايد.
همچنين اشخاص، سازمان‌ها و موسسه ها متعددي وجود دارا هستند كه عمل ترجمه نوشته‌ي علمي را به صورت تخصصي انجام مي دهند، ولي تشخيص اين كه كدام يك از اين موسسه ها تلاش بهتري دارا‌هستند عمل دشواري ميباشد. در كل بايستي دقت نمائيد كه ترجمه‌ي سريع و ترجمه‌اي كه در برهه زماني وقتي كوتاه به شما تحويل داده ميشود تنها تضميني بر كيفيت بالاي آن نوشته‌علمي ندارد.
برهان آن هم اين ميباشد كه هر لهجه فرنگي نكات و خصوصيت‌هاي خاص خويش را دارااست و در حين ترجمه آن به يك لهجه ديگر مي بايست اين نكات به صحت در لحاظ گرفته ‌شوند تا به شايسته ترين صورت متن ترجمه گردد.

نكات اصلي در ترجمه نوشته‌ي‌علميامروزه اشخاص بسيار متعددي در منطقهي ترجمه نوشته‌ي‌علمي عمل مي‌نمايند. در‌اين پست مي خواهيم به تعدادي نكته كه در طي ترجمه مي بايست به آن ها اعتنا ‌گردد، اشاره كنيم. فهميدن اين مورد ها علاوه بر مترجمان، براي كارفرماياني كه قصد توصيه ترجمه دارا‌هستند نيز موءثر ميباشد. چون ميتوانند با تحليل اين شاخصه‌ها متوجه شوند كه پيشنهاد آن ها از كيفيت كافي فايده‌مند ميباشد يا اين كه خير.
گرامر، تلفظ و نقطه‌گذاري يكي‌از مهم ترين قسمت‌هاي هر گويش كه در طول ترجمه مي بايست به آن اعتنا‌ خواهد شد، گرامر ميباشد. به عنوان مثال گرامر گويش انگليسي و فرانسوي با يكديگر متعدد ميباشد و براي ارائه يك ترجمه‌ي ظريف بايستي درباره ي همه اين تفاوت‌ها داده ها موردنياز را كسب فرمائيد. درخصوص تلفظ و نقطه‌گذاري نيز همين مسئله درست گو ميباشد و در طي ترجمه مي بايست تفاوت‌هاي جانور در گويش‌هاي متفاوت در حيث گرفته گردد. هنگام ترجمه نوشته ي علمي از واحد سنجش احاطه بدون نقص خويش نسبت به گرامر گويش متبوع اطمينان نتايج فرمائيد.
همچنين بسيار اصلي ميباشد كه در غايت و بعد از اتمام عمل ترجمه، روند بازنويسي ابتدا خواهد شد و متن از حيث اصول ويرايشي (و درصورتي كه قصد نشر در اينترنت را داريد، اصول سئويي) تماما با صرفه خواهد شد.
در پست چطور بازنويسي محتوا مي تواند كيفيت و بها نوشته‌ي شما‌را چندبرابر نمايد؟ كاملا به اهميت بازنويسي پرداخته‌ايم.
تفاوت‌هاي فرهنگي يك كدام از مهم‌ترين نكاتي كه در هنگام ترجمه نوشته‌ي‌علمي مي بايست در لحاظ گرفته‌ گردد، تفاوت‌هاي فرهنگي دربين دو مرزو بوم و دو گويش ميباشد. هر مملكت فرهنگ و تمدن منحصربه‌فرد به خودش را داراست و ترجمه و منتشر كردن محتواي بعضي مقاله ها فرنگي ممكن ميباشد سبب ساز جريحه‌دار شدن احساسات و عقايد عموم يك مرز و بوم خاص خواهد شد.
 به همين عامل در طي ترجمه نوشته‌ي‌علمي بايستي از خصوصيت‌هاي فرهنگي و مذهبي ميهن مقصد تماما باخبر باشيد و متن‌ها را به طوري ترجمه فرماييد كه مغايرتي با آداب و رسوم آن حيطه نداشته باشد.

نيازها و هدف ها بازار تا قبل از اين كه عمل ترجمه يك نوشته‌ي علمي را آغاز نمائيد، بايستي دور انديشي جامعي نسبت به هدف ها و نيازهاي ترجمه‌ي آن متن داشته باشيد. از جمله در صورتي‌كه مخاطبين نوشته‌علمي شما عده اي كارشناس در آن مورد ميباشند، مي توانيد در ترجمه‌ي متن از اصطلاحات فني به كارگيري نماييد و متن را به مطابق نياز آن صنعت ترجمه فرماييد.
 به همين استدلال در حالتي‌كه يك متن تخصصي در حيطهاي خاص را ترجمه مي كنيد يا اين كه مي بايست از كليه اصلاحات تخصصي و علمي و همينطور مساوي‌هاي رايج و مصطلح آن در لهجه مقصد تدبير داشته باشيد. سفارش مي گردد براي اين عمل مطلقا از ديكشنري‌هاي تخصصي آن فن استعمال نمائيد.
اصطلاحات و لغت ها در حين ترجمه نوشته‌علمي زماني كه با يك اصطلاح يا اين كه عبارت خاص روبرو ميشويد مي بايست توجه متعددي به خرج دهيد. ممكن ميباشد با خويش فكر كنيد در صورتيكه معناي يك قسمت كوچك از متن را ندانيد، آسيبي به بافت متن وارد نميشود و گشوده هم مي توانيد معنا كلي را انتقال دهيد. ولي گه گاه به عبارتي تكه‌ي كوچكي كه معناي آن را به صحت نمي‌دانيد مهم ترين قسمت مقاله ميباشد. عدم ترجمه‌ي ظريف يك نوشته ي علمي سبب مي گردد نتوانيد مهم‌ترين نكات را به كاربر خويش انتقال دهيد. براين اساس كليه اصلاحات و عباراتي كه در يك متن وجود دارا هستند، اساسي مي باشند و بايستي همگي‌ي آنها‌را با تمركز بدون نقص ترجمه فرماييد.
به كار گيري از معني كننده‌هاي كيفيت بالا مدام عملكرد فرمائيد در مراحل ترجمه نوشته‌ي‌علمي از اشخاصي به كار گيري فرمائيد كه يا اين كه ساكن مرزو بوم مقصد باشند و يا اين كه توان سخن كردن به گويش مقصد را داشته باشند. در حالتي كه شخصي كه تحت عنوان ترجمه كننده از آنان استعمال مي كنيد ساكن آن منطقه وجود ندارد، بايستي از كساني استعمال نماييد كه يا اين كه دارنده گواهي زباني داراي اعتبار باشند يا اين كه از نتيجه ها خير و خوبي در امتحان‌هاي گزينش سطح برخوردار باشند. اين فعاليت سبب ساخت‌و‌ساز نوعي شم اطمينان نسبت به كيفيت بالا بودن نوشته‌ي‌علمي ترجمه‌گرديده ميشود.
كيفيت ترجمه مقاله‌ها مقصود شما از ترجمه چه ميباشد و چه نوع از ترجمه‌اي را ميخواهيد تحويل بدهيد؟ آيا مقصود شما فقط ترجمه نوشته‌ي علمي به نحوه‌اي بهتر از ماشين‌هاي ترجمه ميباشد يا اين كه ميخواهيد يك ترجمه جامع و كيفيت عالي ارائه بدهيد؟
ترجمه ماشيني به آن نوع از ترجمه گفته مي شود كه فقط كلمه ها به عمل رفته در لهجه اساسي به گويش موردنظر ترجمه ‌شوند و توجهي به محتوا و پيام مهم مقاله نشود.
اعتنا به كيفيت يكي مهمترين نصيب‌هاي ترجمه نوشته ي علمي ميباشد. بعضي از مترجمان به خيال و خاطر قوانيني كه دارا‌هستند در بعضي فن‌ها بضاعت و اشراف بيشتري روي ترجمه نوشته‌علمي دارا هستند و بعضي مترجمان نيز ممكن ميباشد شناخت نيكي با مدل و سياق متن نوشته‌‌گرديده به گويش مبدا را داشته باشند.
بدين ترتيب براي ترجمه يك نوشته‌علمي همت فرماييد علاوه بر اشراف به گويش، به ترازو تسلط معني كننده نسبت به ناحيهي تخصصي نوشته ي علمي نيز توجه داشته باشيد.
دورانديشي بي نقص نسبت به تحولات زباني همه لهجه‌ها به گذر زمان دوران در گير تغيير مي گردند. براي ادراك اين مورد كافي ميباشد نگاهي به نرم‌افزار‌هاي تلويزيوني و يا اين كه مجلات ديرين مرتبط با صد يا اين كه دويست سال پيش بيندازيد و آن‌ها‌را با مثال‌هاي مدرن مقايسه نماييد. گويش و واژگاني كه در قرن نوزدهم ميلادي به كار گيري مي‌گرديده با ادبيات و واژگاني كه امروزه گزينه به كارگيري قرار مي گيرد، گوناگون ميباشد. يك ترجمه كننده فن‌اي مي بايست همواره خويش را به‌روز نگه ‌دارااست و از جديدترين اصطلاحات و واژگان به فعاليت رفته در لهجه‌هاي متعدد دانايي داشته باشد.
به علاوه با دقت به پيشرفت چشمگير تكنولوژي، نحوه‌ها و طريق‌هاي متفاوتي براي ترجمه نوشته‌علمي وجود داراست، اين شيوه‌ها مبتلا تغيير‌و تحول شده‌است. از جمله در پيشين هيچ اثري از اينترنت‌تارنما‌هاي ترجمه يا اين كه ديكشنري‌هاي آنلاين نبود.

مترجمان نبايد به‌اين ابزارها به ديده يك تهديد نگاه نمايند، بلكه اين فرصتي مطلوب ميباشد كه در چنگ آنان قرار گرفته، چون ميتوانند به صحت از آنان استعمال نمايند و كيفيت متن‌ها ترجمه گرديده خويش را بهبود دهند.
 در واقعيت همگي اين ابزارهاي تازه در سرويس مترجمان براي بهتر شدن ترجمه نوشته‌ي علمي مي باشند و عمل آنان‌را براي ترجمه بي آلايش‌خيس مي‌نمايند. ولي بايستي در حيث داشته باشيد كه مجموع ترجمه را از روش اينترنت‌وبسايت‌هاي معني كننده انجام ندهيد چون كيفيت عمل بسيار تحت ميايد و فيض آخرين نمي‌تواند رضايت مشتري را جلب نمايد.
دقت به جزئييات در حالتي‌كه مي خواهيد يك معني كننده رشته‌اي باشيد و متوني با با كيفيت را ترجمه فرمائيد، حتي كوچك‌ترين جزئيات نيز اهميت بسيار متعددي دارا هستند. يك كلمه و واژه و يا اين كه حتي يك كلام كوچك ميتواند روي معناي كلي متن تاثيرگذار باشد. مترجمين رشته‌اي همت مي‌نمايند دربين كل متن يك نوع همبستگي و ارتباط‌ي سنجيده به وجود بياورند. هر چه في مابين قسمت‌هاي متعدد يك متن ترجمه‌گرديده، همبستگي و يكپارچگي بيشتري وجود داشته باشد، كاربر فهم و شعور بهتري از متن پيدا مي‌نمايد.
براي ساخت‌و‌ساز همبستگي دربين نصيب‌هاي گوناگون متن يك كدام از شايسته ترين طرز‌ها، نظارت متن ترجمه‌شده‌است. مترجمين فن‌اي يك، دو و يا اين كه حتي سه توشه متن خويش را به طور ظريف آيتم مطالعه و آناليز قرار مي دهند و كارايي مي‌نمايند در بين مجموع نصيب‌ها و حتي جزئي‌ترين واژگان متن، تعادل و مطابقت و همخواني ساخت نمايند. به عبارت ديگر، مترجمين رشته‌اي مقاله ها را تماما سليس و قابل فهم و شعور ترجمه مي‌نمايند و با ساخت تغييرات اثرگذار و كاربردي در متن در سعي مي باشند تا يك محتواي ظريف را در مشت كارفرماي خويش قرار دهند.
بضاعت پذيرش عيب گيري همه عده اي كه درباره ي ترجمه نوشته‌ي‌علمي كار دارا‌هستند، نياز دارا‌هستند كه بوسيله دور‌وبري ها‌ خويش تاييد شوند و آيتم تحسين قرار بگيرند. اين فعاليت سبب ساز ارتقاء علت‌ي آنها مي گردد.
به به عبارتي اندازه كه تعريف سبب ساز ارتقاء پر نمك و شوق و اشتياق مترجمان مي شود، داشتن گنجايش كافي براي پذيرش نقدها نيز در پرورش و ترقي يك معني كننده تاثيرگذار ميباشد. مترجمين رشته‌اي وقتي كه نسبت به متن‌ها‌ خويش گزينه عيب گيري قرار مي گيرند خير فقط غمگين نميشوند بلكه آنان‌را مي‌پذيرند و همت مي‌نمايند در آينده آن ها را تصحيح نمايند و اين چنين منجر پيشرفت و ترقي خويش شوند.
مهارت مدير بازه زماني يكي مهمترين خصوصيت‌ها در ترجمه نوشته‌ي‌علمي اعتنا به بازه زماني‌ي هنگامي گزينش‌‌گرديده براي تحويل متن ميباشد. بعضي وقت ها فقط يك سري دقيقه تاخير در تحويل متن ترجمه گرديده سبب ساز از در بين رفتن قيمت و سعي نوشته‌ي علمي مي شود. بخش اعظمي از مشتريان با اعتنا به قوانيني كه دارا هستند در يك مدت‌ي وقتي خاص به‌اين نوشته‌ي‌علمي نياز دارا هستند و در صورتي ترجمه كننده نتواند در آن مدت، متن را فراهم‌ نمايد، مشتري ممكن ميباشد قوي به به كارگيري از آن نباشد. اما اين بدان شكل وجود ندارد كه معني كننده در  ترجمه نوشته‌ي‌علمي شتاب به خرج دهد چون خويش اين عمل منجر ساخت‌و‌ساز اشتباهاتي ديگر ميشود و اتلاف وقت بيشتري را به همدم داراست.
شما تحت عنوان يك ترجمه كننده نبايد متني را به مشتري تحويل دهيد كه مجددا نياز به تصحيح و بازنويسي آن داشته باشد. مترجمين فن‌اي ميدانند چه‌طور دربين سرعت و توجه ترجمه متن ها تعادل ساخت‌و‌ساز نمايند تا مشتري از آنان حس رضايت داشته باشد.
حرف نهايياستعمال از ابزارهاي مختلف براي ترجمه متن‌ها به شدت ترويج يافته ميباشد. البته نكات بسيار مهمي را در زمينه‌ي اين قضيه بايستي گزينه اعتنا قراردهيم. اساسي‌ترين اين مورد ها اعتنا به اصطلاحات و لغت ها خاص در يك لهجه ميباشد. ما بايستي هنگام ترجمه نوشته‌ي علمي به نياز مخاطب و تفاوت‌هاي فرهنگي دقت كنيم و متن ها را به مراد پاسخگويي به سوالهاي احتمالي وي فراهم كنيم. در شرايطي‌كه همين اكنون نياز به معني كننده داريد، مي توانيد در كمتر از 5 دقيقه، توصيه ترجمه خويش را در نويسش تثبيت نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۸:۰۹ توسط:عباسي موضوع:

هفت مهارت وبلاگ نويسي در سال 2018

مهارت هاي پيگيري و ادامه دادن
شما مي‌خواهيد با تكثير محتوا (دستكم سه توشه در هفته) خواننده گان تان را مشغول فرمائيد. محتواي جديد چيزي ميباشد سئو سايت  كه عشق و علاقه خواننده به وب لاگ شمارا نگهداري مي نمايد. با حضور مداوم و فعال در دنياي اينترنت مي‌توانيد خوانند‌گان تان را نگهداري نماييد. به طور منظم به سوال هاي و نظرها خوانند‌گان در زير هر مقاله جواب دهيد و با اين فعاليت آن‌ها‌را به وب لاگ خويش داراي تعهد سازيد.

مهارت هاي دستكاري عكس
يك تصوير گوياي هزاران واژه و كلمه ميباشد. استعمال از تصاوير به خصوص در شبكه‌هاي‌عمومي بسيار ويروسي ميباشد و به‌سرعت پخش مي‌گردد. به كارگيري مطلوب از تصاوير ديدني در پست هاي بلاگ، يك شيوه مطمئن براي ارتقاء درجه بندي كاوش ميباشد. اكثر وب لاگ ها متن هاي طولاني دارا هستند، شما ميتوانيد يك يا اين كه چندين تصوير در پست هاي خويش بگذاريد. به كارگيري از تصاوير مي بايست متناسب با محتوا باشد و اندازه آن نيز دستكاري گرديده باشد. مهارت هاي بازنويسي عكس يك كدام از مهارت هاي اصلي بلاگ نويسي ميباشد كه مي بايست به دست آوريد.

مهارت كار در شبكه هاي عمومي
شبكه‌هاي‌مردمي يك seo تازه مي‌باشند. خير صرفا به شما ياري مي نمايند تا سرعت ترافيك وب لاگ خويش سريع ارتقاء دهيد، بلكه مي‌توانيد مخاطبان بيشتري نيز براي محتواي بلاگ خويش بيابيد. اصلي اين ميباشد كه شما حافظه بگيريد به چه شكل ميتوانيد از رخ بوك يا اين كه توييتر استعمال نماييد تا بتوانند كانال اي از اشخاص را براي بلاگ خويش به دست آوريد. شبكه‌هاي‌اجتماعي نياز به مهارت هاي دربين شخصي دارا‌هستند تا شما بتوانيد با بقيه افراد رابطه برقرار فرماييد. مزيت اساسي شبكه‌هاي‌عمومي قابليت و امكان ويروسي بودن آن هاست. به گونه اي كه عده اي كه به وب لاگ شما جذب گرديده اند، با‌گاز آن را به ديگرافراد معرفي مي نمايند و بدين ترتيب سبب ساز ارتقا خوا‌نندگان بالقوه شما خواهند شد.

مهارت هاي بازاريابي
يكي عوارض اساسي اين كه تعداد يه خرده از وب لاگ نويسان پيروز به فروش آنلاين ميشوند، اين ميباشد كه مهارت هاي فروش را نمي دانند. هنر فروش و بازاريابي را فرا گيريد. چنانچه نمي دانيد چه گونه يك محتواي بلاگ قادر است متاع يا اين كه سرويس تان را تبليغ نمايد، شما نمي توانيد يك خواننده متعهد به وب لاگ تان را جذب فرمائيد. كتاب هاي بازاريابي، روانشناسي كسب و عمل، فروش و ... را بيشتر مطالعه فرماييد. آن‌ها ميتوانند ايده هاي بهتري درخصوص آنچه انجام مي دهيد، به شما بدهند.

مهمترين مهارت هاي بلاگ نويسي در سال 2018 را به شما معرفي كرديم. هر بلاگ نويس ماهر در صدر يك وب لاگ نويس تازه كار بوده ميباشد. كليد اساسي برد در وب لاگ نويسي، تمرين ميباشد. پس تنها تمرين نمائيد تا بتوانيد به يك وب لاگ نويس ماهر تبديل گرديد. استارت عمل خويش را با مرحله نقطع ي عطف فرد ديگري را مقايسه نكنيد. خسته نشويد و ادامه دهيد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۸:۰۵ توسط:عباسي موضوع: