مقالات سئو مقالات سئو .

مقالات سئو

آيا مي توانيم خودمان سايت مان را سئو كنيم؟

مترادف و هم معني‌ها و لغت ها داراي ربط
پلاگين بهينه سازي yoast به شما اين قابليت و امكان را مي دهد  سئو سايت   تا محتواي خويش را براي عبارات كليدي مترادف و هم معني و كلمه ها داراي ارتباط هم سئو فرمائيد. لغات مترادف و هم معني جايگزين‌ لغت ها كليدي شما ميباشند. با استعمال از كلمه ها كليدي هم معني و داراي ارتباط در متن خويش مي توانيد نماد دهيد كه عبارات كليدي محتواي شما دقيقا روي چه چيزي تمركز دارا هستند. يكي ابزارهاي مطلوب براي ارائه كلمه ها كليدي هم معني وب سايت Lsigraph هست.

 

به راحتي مي توانيد واژه و كلمه كليدي مد لحاظ خويش را در آن بنويسيد، يك كپچا بي آلايش حل نمائيد و بر روي دكمه generate كليك فرمائيد تا كلمه ها مترادف و هم معني را برايتان پيدا نمايد.

به طور كلي بهتر ميباشد روي لغت ها كليدي جمعي تمركز كنيم يا اين كه تكي؟
درحال حاضر ديگر گوگل عوض اين كه تنها واژه و كلمه كليدي و جستجوي مخاطب را در لحاظ بگيرد، دنبال غرض از كاوش نيز ميباشد!
پس جاي اينكه فقط تنها نتايجي را براس سرچ شما ارائه نمايد، كنجكاو ميباشد بداند شما دقيقا چه چيزي ميخواهيد. براي مثال در صورتيكه “كتاب” و “كتاب رياضي” را سرچ نماييد، پاسخ‌هاي بسيار متفاوتي به شما اكران داده ميشود.
گوگل در جستجوي اوليه، ميپندارد شما دنبال مضمون‌ واژه “كتاب” مي باشيد، اما در جستجوي دوم، پيش بيني ميزند كه مقصود شما خريد “كتاب رياضي” ميباشد. گوگل امروز با گوگل روز قبل خيلي تفاوت داراست؛ بيشتر و بهتر مي‌فهمد، بهتر و ظريف‌خيس فهم مي‌نمايد و حاصل رضايت قسمت‌تري ارائه مي‌نمايد. پس براي به چنگ آوردن رنك بهتر بايستي به كيفيت محتواي خويش بسيار دقت نماييد.


سود گيري

 

بعداز قرائت اين نوشته‌علمي انتظار مي‌رود كه فهم و شعور صدق از اهميت تحقيق واژه و كلمه كليدي به دست آورده باشيد. سفارش ميكنيك همين اكنون به تارنما خويش برويد و فرآيندي كه براي چك واژه كليدي توضيح داديم را روي عبارات كليدي خويش ايفا دهيد. آن گاه با استعمال از ابزارهايي كه معرفي شد به كشف و حق تقدم بندي كليد كلمه‌ها براي وبسايت خويش بپردازيد. در صورتيكه ميخواهيد بيشتر درخصوص بهينه سازي يادبگيريد، وارد آكادمي ما گرديد و يا اين كه در پلتفرم بهينه سازي مانگو نام نويسي فرماييد. از اين‌ها قبلي، شما مي توانيد يك درخواست براي نظارت و نظارت تارنما خويش تصويب فرماييد! پس با خيال و خاطر شل آغاز فرماييد و هر جا به نقص‌ برخورديد از روش نظرها آن را با ما بين بگذاريد.


برچسب: سئو سايت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۷:۱۹ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :