مقالات سئو مقالات سئو .

مقالات سئو

كلمات كليدي بلند چيست؟

به كارگيري از لغت ها كليدي در برگه
استعمال سواي اپليكيشن از لغت ها كليدي در كاغذ عمل صدق وجود ندارد. مقصود از تهيه و تنظيم محتوا، توليد آن براي اشخاص حقيقي و واقعي سئو سايت   با يك غرض معين ميباشد و فقط اشاره به آن عبارات به ربات هاي گوگل نيست.

شرايطي در استعمال از كلمه ها كليدي در ورقه وجود داراست كه شما بايستي از آن تبعيت فرماييد. لغات كليدي بايست در جاهاي مشخصي از برگه قرار گيرد تا ربات ها و يوزرها را از وجود محتواي موردنظرشان مطمئن گرداند. اين جاي ها مشتمل بر تيتر ورقه و بدنه مهم آن ميباشد. نكته حائض اهميت در اينجا اينست كه نبايست فقط با مقصود بالا بردن درصد كليك ها از عنا وين فريبنده در تيتر شيت بهره برد. به اين دليل كه يوزرها بعداز ورود به چنين صفحاتي و عدم مشاهده محتواي گزينه نظرشان بلافاصله ورقه را شكاف مي نمايند و اين زمينه سبب ساز ارتقاء بانس ريت وب سايت مي‌گردد. در فيض شما از توان اساسي لغات كليدي منفعت اي نخواهيد موفقيت.

همينطور شما ميتوانيد از لغات كليدي در يو آر ال شيت، تگ H1، متا تگ Description و تگ Alt عكس هاي ورقه به كارگيري نمائيد. به كار گيري از لغت ها كليدي داراي ارتباط در مجموع اين جاي ها به گوگل ياري مي نمايد تا محتواي صفحه هاي را بهتر شعور نمايد.

به كارگيري از لغات كليدي دراين جا هاي يكي‌از مبنا اي ترين راهكارها براي قرار دادن شما در نتيجه ها كاوش ميباشد. اين فعاليت موجب قرار تصاحب كردن صد در صدي شما در حاصل كاغذ نخستين گوگل ميشود، البته انجام آن به طور كامل ضروريست. عدم برد در انجام اين عمل شما‌را در روند بعدي seo با ناكامي رو به رو مي نمايد.

به كارگيري از عبارات كليدي در صورت دادن به استراتژي ايجاد محتوا
احتمالا در روند ساخت و ساز محتواي تارنما به‌اين موضوع برخورده ايد كه قصد ساخت محتوا در رابطه كلمه و واژه كليدي مشخصي را كرده ولي بعدا متوجه ميشويد كه در رابطه آن كلمه و واژه كليدي پيش از اين مطلبي نوشته ايد. براي پرهيز از اين ايرادات بايد ليستي از لغات كليدي لازم خويش در اولِ فعاليت معلوم كرده و براي هركدام محتواي به خصوص به آن را تهيه و تنظيم فرماييد. اين ليست از لغات كليدي، راهگشاي شما در ساخت و ساز محتوا خواهد بود و مواقعي را كه از خودكار جا افتاده اند را نيز مشخص و معلوم خواهد كرد.

با به كارگيري از اين ليست مي‌توانيد استراتژي ساخت‌و‌ساز محتواي وب سايت را معلوم كرده و طبق طرح ريزي به ساخت محتوا در رابطه آن‌ها بپردازيد. همچنيني لغات كليدي اساسي و با حق تقدم بيشتر نيز در‌اين نقشه عمل، رقم خورده و مي‌دانيد از كجا بايست استارت نمائيد. در پي عمل نيز با جستن عبارات كليدي تازه، آن را درين ليست قرار داده تا در آينده محتوايي در رابطه آن ساخت و ساز فرمائيد.

شما در موقعيت ايده آل مي خواهيد كه هر واژه كليدي، مختص به يك كاغذ باشد. البته با بسط محتواي وب سايت و ارتقا توليدها، سرويس ها و دسته بندي هاي آن، هر واژه و كلمه كليدي مهم نيز ممكن ميباشد به قسمت هاي خاص تري تقسيم گرديده و هر يك شيت غرض مجزايي براي خويش داشته باشند.


برچسب: سئو سايت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۲:۲۷ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :