مقالات سئو مقالات سئو .

مقالات سئو

استفاده از تصاوير با كيفيت و رسانه هاي مختلف:

سئو سايت 


فولدر هايي كه در وبسايت ها نشاني تمام صفحه ها وب سايت را دربر داراست تارنما sitemap مي‌گويند. در واقع تارنما مپ داده ها صفحه ها وب سايت را در خويش حفظ مي‌كند كه‌اين عمل در بروزرساني و رابطه صفحه هاي ديگر سايت ها نيز حائز اهميت ميباشد. در واقعيت تارنما مپ اين قابليت را داراست كه به موتورهاي كاوش امداد مي نمايد تا صفحه هاي وبسايت شما‌را بهتر و ريلكس خيس پيدا نمايند.
تعداد صفحه ها ايندكس گرديده در گوگليكي از ديگر از ابزارهايي كه به شما ياري مي نمايد تا بتوانيد باز بيني seo تارنما خويش را با برد انجام دهيد تعداد صفحه هاي ايندكس گرديده در گوگل ميباشد. زمانيكه مطالب خويش را در وبسايت نشر ميدهيد بايستي از ايندكس شدن مطالب خويش در گوگل نيز مطمئن باشيد چون تا زمانيكه مطالب شما در گوگل ايندكس نشده باشند نمي توانيد بر پروسه بهبود وب سايت خويش اطمينان نتيجه ها نمائيد. براي ايندكس شدن مطالب تارنما معمولا هنگامي ميان ۲ تا ۶ روز ارتفاع ميكشيد. اما در رابطه همگي سايت ها اينگونه وجود ندارد بعضي از وبسايت هايي كه ترافيك بالايي دارا هستند اينمدت دوره نقل شده كمتر ميباشد و گاها ايندكس مطالب چنين سايتي در دقيقه فيس ميگيرد.
باز‌نگري تيتر HTTP وبسايتHTTP پروتكلي ميباشد كه براي ساخت رابطه، اخذ، و ارسال اطلاعات در ميان سرور و كلاينت استعمال ميگردد. وقتي كه با به كار گيري از HTTP برگه سايت خويش را مرور ميكنيد و با هر نشاني URL كه از روش مرورگر خويش از سرور وب سايت هاي مختلف درخواست ميكنيم كدهايي در دور‌نما مرورگر ما و سرور منتقل ميشود كه آن‌ها به عبارتي كدهاي حالت HTTP مي باشند.زمانيكه شما به سايت هاي ديگر پيوند ميدهيد همين مسئله منجر مي‌گردد كه كاربراني كه به آن وبسايت ها ورود كرده اند با كليك بر روي لينك و پيوند شما به وبسايت شما وارد شوند و همين مسئله سبب ترافيك اضافه در وب سايت شما ميگردد كه درين دسته ترافيك در تارنما شمارا Referral Traffic مي‌گويند. براي اينكه با Referral Traffic طولاني تر آشناشويد مي‌توانيد مقاله مرتبط با Referral Traffic چه مي‌باشد ؟ را مطالعه نماييد.
باز نگري لينك و پيوند هاي وب سايتبراي اينكه بتوانيد بازنگري seo وبسايت خويش را با پيروزي انجام دهيد و يك تارنما ماهر داشته باشيد كاري كه مي بايست انجام دهيد اين ميباشد كه پيوند هايي كه از وب سايت هاي ديگر اخذ ميكنيد و يا اين كه لينك و پيوند هايي كه خودتان به وبسايت خودتان مي دهيد را باز بيني فرماييد تا از پيوند هاي اثر گذار و صحيح در مطالب خويش به كار گيري كرده باشيد. در واقعيت يك كدام از ابزارهايي كه به شما امداد مي‌نمايد تا seo تارنما خويش را به صدق مدير فرماييد باز‌بيني لينك و پيوند هاي تارنما ميباشد.


برچسب: سئو سايت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۵۷:۱۹ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :