مقالات سئو مقالات سئو .

مقالات سئو

استعمال از افزونه‌ها براي تثبيت‌اسم گوگل آناليتيكس

سئو سايت
استعمال از افزونه‌ها براي تثبيت‌اسم گوگل آناليتيكس يكي‌از طريق‌هايي كه مي‌اقتدار براي نام نويسي گوگل آناليتيكس به عمل موفقيت، به كارگيري از افزونه‌هاي وردپرس ميباشد. اشكال مختلفي از اين افزونه‌ها موجود هست كه مي توانيد اين فعاليت را با به كارگيري از هريك از آن ها انجام دهيد. به اين ترتيب ما در‌اين مقاله به يك افزونه خاصي اشاره نمي‌كنيم و ترجيحاً شيوه به كار گيري از آن را فراگيري خوا هيم اعطا كرد.
براي استعمال از اين نحوه، بايستي وارد نصيب پيشخوان وردپرس خويش گرديد و افزونه متبوع را نصب فرماييد. آيدي شناسائي يا اين كه به عبارتي Tracking ID كه در مرحله تثبيت‌اسم به دست آورده‌ايد، اسكن نماييد و به سراغ سيستم وردپرس اينترنت‌وب سايت خويش برويد.


 
با نصب افزونه يك بخش گوگل محاسبه در انتهاي فهرست شما ظواهر ميگردد كه با بردن ماوس بر روي آن مورد‌هايي براي شما گشوده مي گردد كه مهمترين مورد براي اين نصيب، كد ردگيري ميباشد. با كليك بر روي كد رهگيري وارد قسمتي مي شويد كه مي توانيد Tracking ID خويش را در آن نسخه برداري نمائيد و عملاً برنامه نصب آن به آخر ميرسد. با انجام اين پروسه، حالت براي به كارگيري از ابزار گوگل نظارت آماده مي‌گردد و مي توانيد آناليزهاي مختلفي بر روي اينترنت‌وبسايت خويش داشته باشيد كه در نصيب پيشخوان وردپرس ظواهر ميشود.
در زمينه‌ي پلاگين گوگل بررسي چه مي دانيد؟در بخش قبل به يادگرفتن نام نويسي گوگل آناليتيك با به كارگيري از طريق‌هاي متفاوت پرداختيم و نشان داديم كه پلاگين گوگل آناليتيك نيز ميتواند درين بخش استفاده كننده داشته باشد. اين پلاگين عملكردي همانند سيستم چك اصلي گوگل آناليتيكس را دارااست و نسبتاًً كليه داده ها موردنياز ما‌را ارائه مي دهد. خوشبختانه كمپاني‌هاي مختلفي در قضيه ساخت افزونه‌ها كار دارا‌هستند و طولاني تر آن‌ها به طور مجاني قابل دانلود و نصب ميباشند. براي اين فعاليت بايستي به نصيب پلاگين‌ها در پيشخوان وردپرس برويد و واژه انگليسي Google Analytics را تايپ نمائيد. دراين‌صورت چند مورد براي شما ظواهر مي‌گردد كه به دلخواه ميتوانيد يك كدام از آنها‌را دانلود و فعال فرمائيد. يك سفارش صميمانه براي به كارگيري از افزونه گوگل آناليتيكس اين ميباشد كه ترجيحاً به سراغ مورد‌هايي برويد كه بيشترين آمار دانلود و نصب را داشته باشند.
با نصب اين ابزار و با سپري شد 48 ساعت، به مرور آمار گوناگون مرتبط با اينترنت‌وب سايت شما داده مي گردد. آمارهاي داده گرديده درين پلاگين، به صورت تصوير تحت مي باشند كه نسبتاًً همگي داده ها مايحتاج ما‌را ارائه مي دهند.


 
همان طور كه درين تصوير نيز مي بينيد، آمارهاي مختلفي ارائه گرديده كه هركدام از آن ها در استدلال ها و تجزيه ارزيابي‌هاي ما كاربرد دارا هستند. در بخش بالايي آن نيز دو كشو تدارك چشم شده‌است كه با امداد آن ها مي توانيد مورد‌هاي باز‌نگري خويش را تغيير و تحول دهيد و محدوده هنگامي دلخواه خويش را گزينش نمائيد. در‌حالتي كه حس مي كنيد كه توان به كارگيري از ابزار گوگل آناليتيكس را نداريد، اين پلاگين‌ها يك خط مش دربين بر و سهل و آسان به شمار ميروند.
به كار گيري از گوگل تگ منيجر و كانتينر براي نام نويسي گوگل آناليتيكسيكي‌از طرز‌هايي كه جديداً به وسيله گوگل براي نصب گوگل آناليتيك و نام نويسي در آن توصيه شده‌است، به كارگيري از ابزار گوگل تگ منيجر و كانتينر ميباشد كه طريق‌هاي پيچيده پيشين را حذف كرده و با يكسري امر معمولي مي‌قدرت به راحتي آن را انجام اعطا كرد. اما در شرايطي كه ميخواهيد طرز فعاليت با اين ابزار را فرا بگيريد و پيش از اينً گوگل چك را بر روي اينترنت‌وب سايت خويش نصب كرده‌ايد، مي بايست كدها و افزونه هاي پيشين نصب گرديده بر روي آن را حذف نماييد و مجدداً از اين نحوه تازه استعمال فرمائيد.
براي آغاز فعاليت با اين شيوه لازم ميباشد كه در آغاز يك حساب براي خويش بسازيد. پس به نشاني اينترنتي http://Tagmanager.google.com برويد كه شما‌را به برگه‌اي كه در تصوير ذيل نشان داده شده‌است، هدايت مي‌نمايد.


 



برچسب: سئو سايت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۶:۲۳ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :