مقالات سئو مقالات سئو .

مقالات سئو

بك لينك و پيوند غير طبيعي از لحاظ گوگلبك لينك و پيوند

 سئو سايت
بك لينك و پيوند غير طبيعي از لحاظ گوگلبك لينك و پيوند غيرطبيعيدر مقاله ها پيشين وبسيما به تاثيرات منفي خريد بك لينك و پيوند و تبليغات متني به ويژه بعداز به روز الگوريتم پنگوئن 2 اشاره شد. همينطور شيوه هايي براي كسب بك پيوند بدون‌پول مانند تايپ كردن پست مهمان و كار در فروم هاي تخصصي را بازنگري كرديم. بك لينك و پيوند غير طبيعي و مخرب عموما دوره و هزينه متعددي را از وبمستران هدر مي دهد و موجب سردرگمي آن ها در تبليغات و بهينه سازي مي گردد. در حالتي كه امروز قرار باشد لينك و پيوند جديدي براي وب سايت خويش تهيه و تنظيم نمائيد مخرب نبودن آن را به چه شكل تشخيص ميدهيد؟در‌اين نوشته‌علمي قصد داريم به باز نگري سفارش هاي خويش گوگل در زمينهلينك سازي و شيوه تشخيص پيوند هاي غيرطبيعي بپردازيم، قابل ذكر ميباشد كه گوگل ماه پيشين اين بخش را آپ تو ديت كرده و موردها جديدي را به آن افزوده ميباشد.
پيوند مخرب چه است؟به گفته گوگل، هر لينكي كه به انگيزه ارتقاء پيج رنك تارنما و يا اين كه بهبود مرتبه بندي شما در حاصل گوگل ساخت مي گردد بعنوان پيوند غير طبيعي شناخته خواهد شد و برخلاف ارشادوراهنمايي ها و اصول وبمستر گوگل ميباشد. كه دربرگيرنده پيوند هاي محل ورود به تارنما و خروجي از آن مي‌شود.

تعريف و تمجيد گوگل از پيوند هاي غير طبيعي كه موجب جريمه شما خواهند شد
مورد ها پايين مثال هايي از لينك و پيوند مخرب مي باشند كه موجب از دست رفتن سكو شما در نتيجه ها گوگل و يا اين كه جريمه وبسايت خواهند شد:


برچسب: سئو سايت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۷:۳۰ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :