مقالات سئو مقالات سئو .

مقالات سئو

شايسته ترين سايتهاي seo در محاسبه و چكبراي داشتن بهينه سازي وب سايت

سئو سايت
شايسته ترين سايتهاي seo در محاسبه و چكبراي داشتن بهينه سازي وب سايت چيره و قرار داشتن در كاغذ نخستين حاصل گوگل او‌لين گام چك وب سايت ميباشد. مهم ميباشد كه بدانيم  تارنما از نگاه بهينه سازي در چه وضعيتي قراردارد و بعداز دانايي از اين مهم بتوانيم شايسته ترين تصميم را براي قرار به دست آوردن در ورقه اوليه گوگل بگيريم. براي بازبيني وب سايت مي‌توانيم از “شايسته ترين وب سايت هاي بهينه سازي” در دعوا محاسبه و بررسي كه بصورت آنلاين موقعيت وب سايت را تشريح مينمايند استعمال كنيم.
 شايسته ترين تارنما در محاسبه آنلاين بهينه سازي: Woorankابزاري كه اسم آن در صدر ذكر شد براي اكثري از وبمسترها آشناييت داراست. اين ابزار با منفعت گيري از نوع هاي گرافيكي بهينه سازي تارنما شما‌را باز‌نگري و نقاط ضعف تارنما را به شما گوشزد مي‌نمايد. ولي شما صرفا  دوران كوتاهي مي‌توانيد از اين ابزار به طور مجاني به كار گيري نمائيد و بعد از اين زمان مي بايست نسبت به خريد ورژن مبلغي آن مبادرت نمائيد. ولي هزينه كردن براي اين ابزار شمارا به سمت seo تارنما برنده سوق خواهد بخشيد پس در خريد ورژن مبلغي آن به دل خويش ترديد راه و روش ندهيد. كمترين كاري كه از دست شما بر ميايد اين ميباشد كه از روش نام نويسي و استعمال از ورژن آزمايشي وب سايت خويش را چك و كمبود هاي آن را جبران فرمائيد.
نشاني: https://www.woorank.com
 
شايسته ترين وبسايت در سئو خارجي: MOZMOZ PRO اسم طرحي ميباشد كه به طور آنلاين و با پرداخت بهاي آن به طور ماهانه مبادرت به بازنگري سكو مطالب وبسايت شما در نتيجه ها گوگل كرده و از همين شيوه ميتوانيد جايگاه مطالب وبسايت خويش را بهبود ببخشيد.
MOZ ولي ابزار هاي رايگاني مانند open site explorer و keyword explorer داراست كه استعمال از آن‌ها دارنده محدوديت ميباشد. به عنوان مثال مي‌توانيد ماهانه به طور بدون‌پول حداكثر 20 عبارت يا اين كه واژه را در keyword explorer جست و جو فرماييد. مي توايند با خريد حساب ماز در سئولايت با دست كم هزينه به تجهيزات اين وبسايت دسترسي داشته باشيد.
Mozbar اسم پلاگين اي ميباشد كه Moz براي مرورگر گوگل كروم منتشر نموده است. Mozbar اطلاعاتي نظير page authority و domain rank به نتيجه ها موتورها جست و جو مي‌افزايد. از اين پلاگين مي‌توانيد براي نظارت رقباي خويش استعمال فرمائيد.
يكي ضعف هايي كه Moz Pro دارااست اين ميباشد كه اكثر تجهيزات آن مانند ابزارهاي مدير كمپين و ابزارهاي پژوهش مانند Rank Tracker, Crawl bar, On-Page Grader و غيره فقط با خريد اشتراك ماهانه قابل به كارگيري مي باشند.
نشاني: MOZ.com


برگزيدگان وبسايت در بك لينك و پيوند فرنگي seo: Ahrefsيك كدام از ديگر از وب سايت هاي آنلاين بررسي seo Ahrefs اسم داراست كه از براي استعمال از ابزارهاي آن صد رد صد مي بايست يك حساب خريداري كنيد.
از پاراگراف نكاتي كه در seo آيتم دعوا و باز بيني ميباشد اين ميباشد كه تارنما هايي كه در ورقه اوليه گوگل قرار دارا‌هستند از كدام وبسايت ها پيوند اخذ كرده اند. چون اخذ پيوند از مهمترين فاكتورهاي بهينه سازي وب سايت ميباشد و اتفاقا همين وب سايت Ahrefs در ستون شايسته ترين وبسايت هاي ارائه دهنده داده ها در امر بك لينك و پيوند ها جاي‌دارد. اچرفز جزو شايسته ترين تارنما هاي seo در بك لينك و پيوند فرنگي هست.
اضافي بر بك پيوند ها شما مي‌توانيد ببينيد كه چه مقدار از كاربراني كه وارد وب سايت شما گرديده اند از روش جست و جوي‌بار بي واسطه و گوگل جذب وبسايت گرديده اند.
در بخش كلمه ها كليدي هم حاذق خواهيد بود تا معيار جست و جو عبارت كليدي خويش را مشاهده و از نرخ كليك آن با خبر گرديد و از ديگر تجهيزات اين بخش نيز به كارگيري فرماييد.
نشاني:  https://ahrefs.com


برچسب: سئو سايت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۵:۱۰ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :