مقالات سئو مقالات سئو .

مقالات سئو

8 استراتژي توليد محتوا

سئو سايت 
seo سايت شيوه ايجاد محتوا براي شبكه‌هاي اجتماعي
درين مقاله قصد داريم شمارا با شيوه‌هاي ساخت محتواي كيفيت بالا در رسانه‌هاي اجتماعي گوناگون آشنا كنيم. با استفاده از اين راهكارها، هم استراتژي بازاريابي محتواي شما تقويت خواهد شد و هم مي‌توانيد در بازه زماني زمان كوتاهي، مشتري بيشتري جذب كنيد.


در زمان و هزينه خود صرفه جويي نماييد


ايجاد محتواي كيفيت خوب براي كمپين‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي، كاري واقعاً چالش برانگيز است و فرقي هم نمي‌كند شما در چه كسب و كاري درگير باشيد. براي اين كه شركت‌ها بتوانند كمپين‌هاي خود را براي مخاطبان جذاب كنند، بايد ايده‌هاي تازه و خلاقانه‌اي به عمل بگيرند. اين عمل سبب مي‌شود كه افراد بيشتري جذب آن ها شده و در پي كسب اطلاعات مرتبط با برند آن ها باشند. محتوايي كه در پلتفرم‌هاي متفاوت شبكه‌هاي اجتماعي پست مي گردند، مي‌توانند اعتبار برند را در بازار افزايش دهند و موضوع‌اي را آماده كنند كه علاقه مندان برند در‌پي كنندگان آن تبديل شوند. استعمال از روش‌هاي درست و آزموده شده، در كنار انديشه خلاقانه، به صاحبان كسب و كار امداد ميكند تا كمپين‌هاي تبليغاتي موثري براي بازاريابي محتواي خود توليد كنند. اين كمپين‌ها، كه توسط كسب و كارها توليد مي گردد، به توليد محتواي كيفيت خوب براي مخاطبان هدف كمك كرده و آنها را جذب برند مي نمايد.
چه گونه در شبكه‌هاي اجتماعي محتوا ايجاد كنيم؟اين ايام، به كارگيري از رسانه‌هاي اجتماعي، يك كدام از فعاليت‌هاي بسيار محبوب نزد بخش اعظمي از افراد مي باشد. حدود 65/2 ميليارد نفر در سراسر جهان طي سال 2018، از رسانه‌هاي اجتماعي استعمال كرده‌اند. انتظار مي‌رود تا سال 2021، اين تعداد به 1/3 ميليارد برسد. در حالتي كه كه كسب و كارها در پي دست يابي به مشتريان زيادي باشند، بايستي اقتدار رسانه‌هاي اجتماعي خود را ارتقا دهند و با كيفيت‌ترين محتوا را براي مخاطب خود ايجاد كنند. بدين ترتيب مي توانند دور انديشي مخاطبان را نسبت به برند خود افزايش دهند. شيوه هاي مختلفي وجود دارد كه صاحبان كسب و كار به كمك آن مي توانند محتواي كيفيت بالا براي برند خود ايجاد كنند. در اين جا به معرفي 8 تكنيك متداول و ثابت شده ميپردازيم.


استراتژيهاي توليد محتوا


1- محتواي دست اوليه توليد فرماييدمبني بر گزارش Sprout Worth، بيش از 50 درصد از كسب و كارها يا بازارياب‌هاي محتوا، هر روز محتواي جديد و تازه در چنگ خوانندگان قرار ميدهند تا به اين شكل آنان‌را به روز نگه دارا هستند. بدين ترتيب به نترسي مي‌توان اظهار كرد محتواي دست اوليه و غير تكراري به موفقيت در بازاريابي ياري خواهد كرد. بيش از 50 درصد بازارياب‌هاي B2C يا بيزينس به مصرف كننده، دارايي بازاريابي محتواي خود را افزايش داده‌اند. آنها ميدانند كه با اين كار مي‌توانند سريع و راحت به اهداف مورد نظر خود دست يابند.
2- براي بازاريابي محتوا برنامه‌اي اختصاصي ترتيب دهيدمحتواي دست اول به كسب درجه بالا در گوگل هم امداد مي نمايد، چون اين موسسه الگوريتم‌هاي خود را آپديت رساني كرده است و تنها به محتواي باكيفيت و دست اوليه اهميت ميدهد. مبني بر گزارشContent Marketing Institute، 27 درصد از كارآفرينان با ايجاد يك برنامه مخصوص در قضيه بازاريابي محتوا درصدد رجوع هر چه اضافه سرمايه خود ميباشند. صاحبان كسب و كار نيز ميتوانند با استفاده يك استراتژي مناسب راجع‌به بازاريابي محتوا و داشتن تقويم ويرايشي، به جمع اين 27 درصد ملحق شوند.


استراتژيهاي توليد محتوا


3- از روش اعتبار سنجي اجتماعي استفاده فرمائيدنتيجه يك پژوهش نشان بخشيد كه كاربران شبكه‌هاي اجتماعي، معمولاً كامنت هايي كه پيش از اين لايك شده باشند را لايك مي‌كنند. به همين خيال مي بايست همت فرمائيد به ياري اعتبار سنجي اجتماعي، محتواي قابل پسندي ارائه فرماييد. شما مي‌توانيد با استفاده از اعتبار سنجي اجتماعي، به مشتريان در پلتفرم‌هايي كه بيش تر به كار گيري مي‌كنند محتوا ارائه فرماييد. به كاربران اجازه دهيد محتواي شما را با بقيه افراد به اشتراك بگذارند. به اين ترتيب افراد بيشتري از وجود برند شما مطلع ميگردند و معيار آگاهي افراد نسبت به آن در بازه كوتاهي افزايش خواهد يافت.
4- براي توليد محتوا ايده پرداز باشيدكاربران شبكه‌هاي اجتماعي، عمدتاً عشق‌اي به خواند متن‌ها خسته كننده ندارند، به همين خاطر بايستي كاري كنيد تا محتواي شما در اين رسانه‌ها جذاب باشد و مخاطب را با خود همراه كند. شما ميتوانيد از تصوير استفاده كنيد، به اين خاطر كه كامنت و لايك بيشتري دريافت مي‌نمايد و در مقايسه با هنگامي كه متن يكنواخت و خسته كننده باشد، بيشتر به اشتراك گذارده مي گردد. بيشتر مخاطبان هدف شما علاقه‌اي به خواندن متن در شبكه‌هاي اجتماعي ندارند، به همين خاطر درصورتي كه قصد داريد پيام خود را در پلتفرم‌هاي شبكه‌هاي اجتماعي منتشر نمائيد، مي بايست صرفاً از متن به كارگيري نكنيد و در كنار آن تصاوير و ويدئوهاي ديدني هم قرار دهيد.
5- ماجرا موفقيت خود را در محتوايتان بگنجانيديك كدام از بهترين طريق‌ها براي سرگرم كردن مخاطب با مشتريان اين است كه داستان‌هاي برد خود را كه پيش از اينً توسط مشتريان راضي به اشتراك گذاشته شده بودند نقل فرمائيد. بيشتراز 88 درصد از مشتريان هنگام تصميم‌گيري براي خريد يك جنس، به نظرها مشتريان قبلي مراجعه مي كنند. به همين خاطر، به اشتراك گذاشتن ماجرا‌هاي موفقيت، تستيمونيال يا سفارش نامه مشتريان، ريويوها و غيره در شبكه‌هاي اجتماعي، به جذب هر چه بيشتر مخاطبان امداد خواهد كرد.


استراتژيهاي توليد محتوا


6- از خبر نامه‌هاي ايميلي براي توليد محتوا به كارگيري نمائيدبه ياري آدرس اينترنتي و رسانه‌هاي اجتماعي، مي‌توانيد نتايج شگفت انگيزي براي كسب‌و‌فعاليت خود به دست آوريد. درصورتي كه كه دانش كافي براي ايجاد اپليكيشن موبايل را داريد، مي توانيد خودتان در خبرنامه‌هاي ايميلي، دكمه اشتراك‌گذاري در رسانه‌هاي اجتماعي را تعبيه كنيد يا براي اين منظور، از ياري افراد متخصص بهره بگيريد. بعد از آن مي‌توانيد از مشتركين اين مجله بخواهيد تا محتواي مورد پسندشان در اين مجله‌ها را با مخاطبان هدف به اشتراك بگذارند. يافته‌ها نشان ميدهد، در شرايطي كه كسب وكارها در مجله‌هاي ايميلي، دكمه‌اي تعبيه كنند كه امكان به اشتراك گذاري محتوا در شبكه‌هاي اجتماعي وجود داشته باشد، نرخ كليك آن‌ها تا 158درصد ارتقا خواهد يافت.
7- از هشتگ‌ها براي توليد محتواي كيفيت عالي استفاده نمائيدهشتگ‌ها، يكي محبوب‌ترين مكانيسم‌هايي مي‌باشند كه در پلتفرم‌هاي شبكه‌هاي اجتماعي استعمال مي گردند. به كمك هشتگ‌ها مي‌توان محتواي داراي ارتباط را روءيت كرد. همچنين قابليت ايجاد ارتباط ميان كسب و كارها با ساير كاربران در كانال‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي وجود دارد. همچنين به كمك هشتگ‌ها مي‌توانيد هر محتوايي را بيش از يك بار به اشتراك بگذاريد. بدين منظور كافي مي باشد قبلي از به اشتراك گذاشتن، عنوان‌ها و هشتگ هاي محتوا را تغيير دهيد. به علاوه، به كار گيري از هشتگ‌ها داخل محتوايي كه در كانال‌هاي اجتماعي به اشتراك گذاشته مي‌شود، نرخ كليك آنان را ارتقا مي‌دهد. قبلا كه از هشتگ‌ها براي محتواي رسانه اجتماعي خود استفاده كنيد، به اين موارد دقت داشته باشيد:
هشتگ ها، بايد حالت محاوره‌اي داشته باشند.هشتگ هاي محتوايي مي بايست داراي ربط و كوتاه باشند.هنگام اضافه كردن هشتگ ها، به هيچ عنوان از علائم نگارشي يا فاصله استعمال نكنيد.از به عمل بردن بيش از اندازه هشتگ ها به خصوص در يك محتوا پرهيز كنيد.با استفاده از ابزارهاي موجود، هشتگ هاي ترند را براي محتواي رسانه اجتماعي خود پيدا نمائيد.8- از روش نظر سنجي و مسابقه استفاده فرماييددرصورتي كه در كسب‌و‌عمل خود به دنبال افزايش نرخ مشاركت كاربران هستيد، بايد برگزاري مسابقه و نظرسنجي را در شبكه‌هاي اجتماعي خود بگنجانيد. شما ميتوانيد در پلتفرم‌هاي گوناگون مثل فيسبوك، اينستاگرام يا هر رسانه ديگري مسابقه برگزار كنيد و از مخاطبان هدف خود بخواهيد پست شما را لايك كرده و صفحه را با كاربران ديگر به اشتراك بگذارند. همچنين از آنها بخواهيد آدرس نشاني اينترنتي خود را در اختيار شما قرار بدهند تا آن‌ها‌را در جريان مسابقه‌هاي آتي قرار دهيد. بيش تر از 35 درصد علاقه مندان فيسبوك، به صفحاتي علاقه دارا هستند كه مسابقات و نظرسنجي‌هاي گوناگون را براي آن‌ها ترتيب مي‌دهد. به كار گيري اين استراتژي صد رد صدً تعداد مخاطبان شما را در رسانه‌هاي اجتماعي ارتقا خواهد داد. همچنين، به شما قابليت و امكان مي دهد در برهه زماني كوتاهي، تعداد فالور و اعضاي شبكه‌هاي اجتماعي خود را ارتقاء دهيد.


برچسب: سئو سايت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۰۹:۴۵ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :