مقالات سئو مقالات سئو .

مقالات سئو

تگ كنونيكال چيست؟

سئو سايت  كنونيكال ترفندي مي باشد كه سئوكاران براي معرفي يك ورقه اصلي از دربين دو يا يك سري كاغذ مشابه به گوگل استفاده مي‌كنند. فرض نمائيد شما در سايت خود سه كاغذ داريد كه هر سه براي يك كليدواژه نوشته شده باشند يا حتي دو تا از آن صفحات مشابه يكديگرند. در‌اين‌حالت‌‌ يك كدام از اين سه صفحه را به عنوان صفحه اصلي درنظر گرفته و كنونيكال دو صفحه ديگر را به ورقه اصلي درنظرگرفته شده مي دهيم تا زماني كاربران كليدواژه مورد نظر را سرچ كردند، ورقه‌اي كه تگ كنونيكال به آن اشاره مينمايد در صفحات سرچ نمايان شود.
كاربرد و اهميت استفاده از تگ كنونيكال در بهينه سازي
وقتي كاربري عبارتي را در گوگل سرچ مي نمايد، گوگل صفحه ها وبسايت‌ها را جستجو مي كند و بر اساس معيارهايي كه دارااست، بهترين صفحه هاي سايت‌ها را در فهرست نتايج نشان مي‌دهد. يكي از اين معيارها تكرار آن عبارت در صفحه مي باشد. هم اكنون فرض نمائيد شما روي سايت خود دو ورقه با محتواي تكراري داشته باشيد، يا دو صفحه داشته باشيد كه هر دو براي يك عبارت بهينه شده باشند. در‌اين شرايط گوگل نمي‌داند كدام صفحه را در نتايج سرچ بايد نشان بدهد؛
در‌صورتي‌كه دو ورقه با يك كليدواژه داشته باشيد خودش يك ورقه را انتخاب مينمايد. در حالي كه ممكن مي باشد گزينش گوگل با انتخاب شما فرق داشته باشد.
در صورتيكه محتواي تكراري داشته باشيد سايت شمارا جريمه مي نمايد و رده آن ورقه را كاهش مي‌دهد. در نتيجه بازديد آن كاغذ نيز كاهش خواهد يافت.
براي دوري از جريمه شدن به خاطر محتواي تكراري يكسري روش وجود دارد از گزاره مهم‌ترين آن‌ها مي‌قدرت به استعمال از ريدايركت كردن كاغذ و استعمال از تگ كنونيكال اشاره كرد.
عمده‌ترين دلايل وجود محتوا با آدرس‌هاي URL متفاوت روي سايتممكن است از خود بپرسيد چرا ممكن مي باشد دو برگه گوناگون با محتواي يكسان داشته باشيم!
كليدواژه‌هاي گوناگون براي يك كالامثلاً محصولي در يك وبسايت فروشگاهي مي‌باشد كه به دو چهره سرچ مي شود و مي بايست دو صفحه با دو كليدواژه متفاوت براي يك فرآورده ايجاد شود.


برچسب: سئو سايت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۶:۰۰ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :