مقالات سئو مقالات سئو .

مقالات سئو

سئو چيست و چه كاربردي دارد؟

سئو سايت طولاني خيس طريق هاي بازاريابي آنلاين مانند تبليغات و نشاني اينترنتي ماركتينگ تاوقتي‌كه از آن‌ها به صورت دائمي به كارگيري مي‌كنيد ارزشمند ميباشند و به محض متوقف كردن عمل هاي خويش با افت شديد يا اين كه از دست رفتن آن مجراي بازاريابي مواجه ميشويم ولي بازاريابي محتوايي و بهينه سازي براي كسب و فعاليت شما ارزش افزوده اي پايدار توليد مي نمايند كه حتي پس از متوقف كردن فعاليت هاي خويش تا زمانه ها براي شما سودآور خواهند بود.
بهينه سازي سايت
پيروزي در بهينه سازي نيازمند بعد از ظهر و كارايي بسيار ميباشد ولي دست يابي به آن پايداري بالايي خواهد داشت و تا بازه زماني زماني ها به يكي‌از مهم‌ترين مجراهاي بازاريابي شما تبديل خواهد شد. چهت نيل به‌اين نقطه بايستي استانداردهاي بهينه سازي را به صدق بشناسيم، در پي مهم‌ترين عمل هايي كه براي پيروزي در بهينه سازي بايستي انجام دهيم را با هم مرور خوا‌هيم كرد.


به هيچ تيترً چرا بهينه سازي وب سايت اينقدر مهم ميباشد؟
در هر ثانيه 63000 جستجو در گوگل انجام مي‌گردد.
61 درصد از كسب و شغل هاي دنيا، بهينه سازي و بازاريابي محتوا را مهم‌ترين روش بازاريابي خويش مي دانند.
به طور ميانگين 41 درصد از هزينه هاي بازاريابي در موسسات وسيع در فضاي آنلاين خرج مي‌شود.
46 درصد از جستجوها در گوگل به كسب و شغل هاي محلي اشاره دارند.
نرخ تبديل به مشتري و هزينه بهينه سازي در مقايسه با كليه طرز هاي ديگر ذيل خيس ميباشد.
اطلاعات آماري در زمينه‌ي قيمت بازاريابي بهينه سازي
شايسته ترين شيوه براي يادگيري و اجراي بهينه سازي چه مي باشد؟
مطالعه نقطه ديدگاه ها متخصصين در پاسخ به سوال بهينه سازي چه چيزي ميباشد تيم اي از اطلاعات و داده هاي تخصصي را در چنگ ما قرار مي‌دهد اما فايده گيري از آن و دستيابي به يك استراتژي كاربردي پاره اي پيچيده بنظر مي برسد. ويديو ذيل ارائه مهندس امين اسماعيلي در سيزد‌همين دورهمي كندو ميباشد كه فرآيند يادگيري بهينه سازي از داده تا تدبير را به نيكي تشريح كرده است. در‌اين كليپ تعاريف متخصصين بهينه سازي از اين مضمون‌ به عنوان اطلاعات اوليه به فعاليت گرفته شده است.






با يك نگاهِ جامع ميتوان اظهار كرد براي تعيين سكو يك كاغذ در نتايج جستجو بيشتراز 200 فاكتور مختلف بوسيله ربات هاي گوگل بازبيني مي گردند. البته در‌حالتي كه همانگونه كه در ويدئوي بالا مطرح شد، يه خرده با جزييات بيشتر نگاه كنيم ميتوان اين مورد ها را در 5 سيرتكامل اصلي تقسيم كرد كه عبارتند از بهينه سازي تكنيكال، استراتژي، ايجاد محتوا، لينك و پيوند سازي و محاسبه و طرح ريزي.


1- بهينه سازي تكنيكال، رديف فقرات اينترنت سايت شما آسيب پذير ميباشد!
به نترسي ميتوان اعلام‌كرد كه مهم‌ترين و تاثيرگذارترين فاكتور براي پيروزي يك وبسايت اعتنا به استانداردهاي بهينه سازي هنگام پباده سازي و كدنويسي آن ميباشد. گوگل براي فهم و شعور محتواي صفحه بايستي پيش از هر چيز به آنها دسترسي داشته باشد و اين طريق دسترسي وابستگي بي واسطه به ساختار وبسايت شما و نحوه كدنويسي آن خواهد داشت.


بهينه سازي تكنيكال، ادراك بهتر ربات هاي گوگل از ساختار وبسايت و بهبود تجربه كاربري
مواقعي دربرگيرنده رعايت استانداردهاي HTML هنگام كدنويسي، seo وبسايت براي موبايل، افزايش سرعت صفحات، نماد گذاري استاندارد (Schema) و … را ميتوان از مهم‌ترين فاكتورهاي بهينه سازي تكنيكال دانست كه در كارخانه يادگرفتن بهينه سازي تكنيكال نصيب هاي مهمي از آن گشوده نگري و فراگيري داده مي گردد.


2- استراتژي بهينه سازي، طرح ريزي، طرح ريزي و بازهم طرح ريزي!
براي مقدمه كار خويش نيازمند يك استراتژي معين و ظريف خوا هيم بود. استراتژي ما در بهينه سازي براساس آشنايي ما از مخاطب و ارزيابي رقبا فيس مي گيرد. براساس موضوعات انگيزه خويش و ادبيات يوزرها لغات كليدي انگيزه را شناسايي مي كنيم و با دقت به موقعيت رقباي خويش و نقاط ظعف و قوت آن‌ها يك برنامه ي اجرايي براي انگيزه گذاري و ايجاد محتوا در نظر ميگريم.


استراتژي بهينه سازي، شناسايي عبارات كليدي با ارزش، بررسي رقبا و تدوين استراتژي محتوا
3- توليد محتوا، قيمت آفريني محتوايي يا اين كه بازاريابي محتوايي؟
پس از آنكه صفحه هاي شما در دسترس گوگل قرار گرفت، محتواي آن گشوده نگري گرديده و قضيه صفحه گزينش مي‌شود. نگارش محتوا علاوه بر توجه به مخاطب نيازمند آشنايي ظريف از الگوريتم هاي گوگل براي بازنگري و درك آن ميباشد. وبسايت هاي بخش اعظمي وجود دارند كه صفحه هاي آنان پر‌از محتواي بي نياز و با ارزش ميباشد ولي به دليل عدم آشنايي از اين الگوريتم ها موفقيتي در سئو كسب نمي نمايند.


توليد محتواي منحصر به فرد و ارزشمند كليد جلب رضايت كاربر و اعتماد گوگل
رعايت استانداردهاي نگارشي، توجه به معني كليدي به جاي كلمه و واژه كليدي، به فعاليت گيري از كلمات هم خانواده و توصيفي، استفاده صحيح از تگ هاي هدينگ و پاسخ گويي به سوالهاي يوزرها از مواقعي مي باشند كه هنگام تهيه و تنظيم محتوا بايستي به آن توجه كنيم. كارگاه استراتژي بهينه سازي و فراگيري ايجاد محتوا دقيقا با همين انگيزه پباده سازي شده است.


برچسب: سئو سايت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۵:۰۷ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :