مقالات سئو مقالات سئو .

مقالات سئو

رنك داشتن در سرچ محلي باعث افزايش مشتري و فروش مي شود

سئو سايت در صورتي شما يك كسب و عمل محلي داريد، seo وبسايت براي سرچ محلي كاري بسيار حياتي و مهم است. امروزه كاربران بسيار زيادي از سرچ محلي براي يافتن كسب و عمل مد نظرشان در يك شرايط خاص و مسيريابي به سمت آن به كارگيري ميكنند.
بر اساس گزارش گوگل، 50% مصرف كنندگان كه بر روي دستگاه گوشي سرچ انجام داده اند، در همان روز به يك مغازه سر زده اند. علاوه بر اين، اين سرچ ها اضافه سبب به فروش شده اند: 18% سرچ هاي محلي روي گوشي در عرض يك روز سبب ساز به فروش شده اند.
6. بازارياب ها سئو را به عنوان يكي از بهترين استراتژي هاي بازاريابي شناسايي مي كنندبراي اينكه بفهميم يك چيز چقدر موثر است، بعضي وقتها بايستي به منشاء آن رجوع كنيم. از ميان بازارياباني كه از seo و SEM به كارگيري مي‌نمايند، 66% از آنها معتقدند كه سئو بسيار موءثر بوده مي باشد و فقط 7% از آنها معتقد بوده اند كه سئو مفيد نبوده مي باشد.
7. سئو سبب ساز افزايش اعتبار برند شما ميشوداينكه شما در نتايج جستجو رنك خوبي را داشته باشيد به كاربران اين معني را القا مي كند كه شما يكي‌از قوي ترين نام ها در موضوع صنعت خود هستيد. از سويي ديگر، قرار تصاحب كردن در صفحه دوم و سوم اين واقعيت را القا ميكند كه شما كسب و كاري جديد هستيد و يا به قدرتمندي كسب و كارهايي كه در كاغذ نخستين مي باشند نيستيد. علاوه بر اين، كاربر ممكن مي باشد اين برداشت را بكند كه شما بودجه كافي براي قرار به دست آوردن در ورقه نخستين را نداشته ايد.


برچسب: سئو سايت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۶:۲۶ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :