مقالات سئو مقالات سئو .

مقالات سئو

جستجوي كلمات كليدي - نكات لازم در انتخاب

سئو سايت  
مهم‌ترين مساله براي اشخاصي كه ميخواهند يك وبسايت فعال سازي نمايند جستجوي عبارات كليدي ميباشد. جستجوي لغت ها كليدي يك كدام از مهم ترين مورد ها در هر وبسايت ميباشد و تعيين آن ممكن ميباشد در صدر پاره اي سرگردان كننده باشد. ما مي‌خواهيم كاملا و بي آلايش اين مساله را براي مدام تمام كنيم پس در‌صورتي‌كه مي‌خواهيد از اين اشتباهات و دودلي ها بدور گرديد ساير نوشته‌ي‌علمي را دنبال فرماييد.
فرض فرماييد شما يك وبسايت قانوني داريد كه درين تارنما بخشي تحت عنوان مغازه هم موجود است كه ميخواهيد محصولاتتان را از اين روش به فروش برسانيد اما در رابطه تارنما و مدير محتوا چيزي نمي دانيد!
شما ميتوانيد با به كارگيري از 8 ابزار بدون پول يافتن لغات كليدي كه د راين مقاله آورده شده‌است، لغات كليدي داراي ربط به وبسايت خويش را بيابيد و تشخيص دهيد در حوزه كسب و فعاليت شما از چه كلماتي بيش تر به كار گيري ميگردد. البته اين برهان بر اين نميشود كه شما از كلمه ها رقابتي استفاد فرماييد وچون در اكثري از موردها اين عمل به ورشكستگي شما مي انجامد، البته در صورتي به يك‌سري نكته اعتنا فرماييد، استعمال بهتر و seo خير و خوبي خواهيد داشت.
1- نبايد از به عبارتي در آغاز سراغ لغات كليدي رقابتي برويد چون اين عمل منجر صرف دوره و هزينه متعددي ميشود و همان طور كه منفعت خير و خوبي براي شما خواهد داشت، در هنگامي كه حتي به برگه 2 گوگل قرار بگيريد، شما اين منفعت را تا حدودي از دست خواهيد بخشيد و براي اينكه چنين اتفاقي صورت ندهد سفارش مي شود به طور همزمان با تعدادي واژه كليدي ميانگين بالا بياييد كه در صورتي اين عبارات براي شما محل ورود داشته باشد قادر است در آستانه عمل شايسته ترين جور كلمه ها انتخابي باشد.
2- برخي اشخاص بر اين اعتقادوباور مي باشند كه چنانچه كلمه و واژه كليدي كوتاهي را بالا بياورند در همگي جست و جو ها در بالاترين نتيجه ها گوگل اكران داده مي‌شوند اما در صورتي‌كه يه خرده اين لغات را كاوش نمائيد متوجه ميشويد در اكثر مواقع چنين موردي قابليت و امكان پذير نخواهد بود. به عنوان مثال در‌صورتي‌كه وبسايت شما بر روي كلمه و واژه كليدي دانلود در نتيجه ها برتر گوگل اكران داده شود ديگر دليلي ندارد كه در جست و جو هاي دانلود اپليكيشن، دانلود فيلم و بقيه مثال هايي از اين قبيل بالا بيايد.
3- از عبارات كليدي كلي مانند دكوري استعمال نكنيد چون به جز مبتديان حوزه وب كسي چنين جست و جويي را انجام نخواهد بخشيد.
4- از اسامي افراد يا اين كه مارك ها در وبسايت خويش به كارگيري نكنيد چون هر كس براي مثال اسم معلم كرماني را جست و جو مي‌نمايد بي ترديد به برنامه هاي تغذيه وب سايت شما توجهي نخواهد كرد و بعد از متوجه شدن اينكه اين وبسايت وابسته به ايشان يا اين كه آن مارك وجود ندارد آن را شكاف خواهد كرد و اين نيز موجب زخم به وبسايت شما گرديده و اصطلاحا ارتقا bounce rate را در بر خواهد داشت.
هم اكنون با اعتنا بدين مطالب براي تعيين كلمه و واژه كليدي خويش به صورت ذيل امداد بگيريد:
1- در رابطه قضيه سايتي كه مي‌خواهيد روي آن عمل فرماييد داده ها توده فرمائيد كه درصورتي كه اين تارنما براي خودتان ميباشد فعاليت برايتان خيلي راحت خيس مي گردد؛ در‌اين حوزه كلمه ها كليدي داراي ارتباط را تعيين فرماييد براي مثال در شرايطي كه وبسايت شما يك تارنما دانلود آهنگ ميباشد مي‌تواند از لغات كليدي دانلود نوا هاي نو يا اين كه دانلود ترانه با لينك و پيوند بي واسطه به كار گيري نمائيد .
2- مي‌توانيد در رابطه حوزه كاري خويش در گوگل سرچ فرماييد تا مشاهده كنيد رقباي شما در‌اين حوزه از چه عبارات كليدي اي به كارگيري كرده اند.
3- به كار گيري از 8 ابزار بدون‌پول يافتن لغات كليدي كه به تفصيل در باره آن تا قبل از اين توضيح داده شده‌است، استعمال كنيد.
در پايان سفارش ميشود عبارات كليدي نادر ترافيك را براي بازديد اضافه تارنما خويش تعيين فرمائيد تا در يك سيكل نسبتاً ثابتي قراربگيريد و براي رويش و بسط كسب . كارتان ابعاد روي لغات كليدي رقابتي كار نمائيد.


برچسب: سئو سايت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۸:۰۴ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :