مقالات سئو مقالات سئو .

مقالات سئو

10 شيوه اثر گذار كسب درآمد از روش بلاگ نويسي


در‌اين نوشته‌ي‌علمي قصد داريم شمارا با 10 شيوه اثر گذار كسب درآمد از روش بلاگ نويسي آشنا كنيم، شما با اين 10 پيشنهاد مي توانيد براي بلاگ سئو سايت  خويش محتواي كيفيت بالا ساخت‌و‌ساز فرماييد و با ارتقاء ترافيك براي خويش كسب درآمد فرماييد.
همانگونه كه در مباحث گذشته نيز اشاره شد، تهيه و تنظيم‌ يك وب لاگ پرمخاطب و ديدني مي تواند باعث به كسب درآمد خواهد شد. درواقع، 10 طريق مؤثر وجود دارا هستند كه مي توانند بلاگ شمارا به سوددهي برسانند. داده ها شما در امر وبينارها، قيف‌هاي فروش و بهبود نرخ مكالمات هر چقدر بيش‌خيس باشد، به عبارتي‌قدر هم احتمال مي‌رود كه سريع‌خيس به فيض رسيده و به بهره مالي دسترسي پيدا نماييد.به خيال و خاطر داشته باشيد كه‌اين قضيه، روندي طولاني بازه بوده و نياز به سپري كردن وقت كافي داراست. بدين ترتيب، مراقب باشيد كه ابتدا راه و روش و در روز ها، هفته‌ها و ماه‌هاي اول عمل، شوق و اشتياق خويش را از دست نداده و مأيوس نگرديد. فراموش نكنيد كه ثبات گام و تداوم انجام عمل قادر است به فايده شما كل گرديده و به طور بالقوه براي شما درآمدزا باشد.
1. تبليغات:درآمد حاصله از تبليغات به خودي خويش شايان توجه نبوده و فقط هنگامي معنا مي يابد كه مخاطبين بي‌شمار و ترافيك بالايي داشته باشيد. ولي، حضور اطلاع رساني‌هاي تبليغاتي، سرعت اينترنت‌وب سايت را پائين آورده و در بعضا مورد ها موجب ساخت و ساز مزاحمت مي شود. و روي تعداد بازديدهاي تثبيت گرديده در موتور كاوش نيز تأثير مي گذارد. از اين رو اصلي ميباشد كه مراقب باشيد تا تبليغات متعددي را در تارنما خويش نگنجانيد.
 


 
2. پادكست‌ها:با اين كه پادكست‌ها مستقيماً در ساخت و ساز درآمد دخيل نيستند، مي توانند مخاطبين را تغذيه كرده، آن‌ها را جذب بلاگ شما نموده و در غايت ترافيك وب لاگ‌تان را بالا ببرند. شما مي توانيد از اين سكوها در سمت ترقي بلاگ و محتواي خويش به كارگيري نماييد. مانند هر فعاليت ديگري، دراين مورد نيز بايستي از خويش استقامت و صبر نشان دهيد تا به ندرت بتوانيد مخاطبين خويش را ارتقا داده و غالب شويد.
بيشتر بخوانيد: 6 نكته براي داشتن شايسته ترين استراتژي در بازاريابي محتوا
3. بازاريابي متعلق:بازاريابي متعلق يعني اينكه شما كالا و يا اين كه سرويس ها يك فرد يا اين كه كمپاني ديگر را در بلاگ خويش معرفي نمائيد و در عوض آن درصدي از فروش را بگيريد. اين شيوه، يكي طرق سريع وصال به غرض و سوددهي ميباشد. شما مي توانيد با به كارگيري بازاريابي متعلق، حتي با وجود مخاطبين اندك نيز درآمد مناسبي داشته باشيد. با اين درحال حاضر، هر چه تعداد مخاطبين‌تان بيش‌خيس باشد، سهل وآسان‌خيس و سريع‌خيس مي توانيد به مقصود دست يابيد. 
 

 
4. برگزاري مراسم و وبينارها:يك كدام از نحوه‌هاي بسيار عالي ديگر براي كسب درآمد، برگزاري مراسم و وبينارها ميباشد. اين مراسم ميتوانند در قالب جلسات حقيقي و واقعي، كنفرانس‌ها و گردهم‌آيي‌هاي مجازي و از اين قبيل اتفاقات شكل گيرند. شما با به كارگيري از اين منابع مي توانيد سريع‌خيس از آن چه كه انتظارش را داريد به منافع مالي دست پيدا نماييد. 
5. ساخت‌و‌ساز محتواي مبلغي:مي توانيد محتواي مبلغي ساخت‌و‌ساز كرده و با اخذ هزينه‌اي ماهيانه، اذن دسترسي آن را به مخاطبان خويش بدهيد. ولي ما يحتاج ميباشد بدانيد كه در صورتي‌كه مي توانيد اين عمل را انجام دهيد كه از گذشته سوابق‌ نگارش درخشاني داشته، محتواي خويش را به شايسته ترين نحو و با در لحاظ به چنگ آوردن اصول وب لاگ‌نويسي تهيه و تنظيم كرده و اعتماد مخاطبين را به خويش جلب كرده باشيد.
 


 
6. به كارگيري از توليد ها جانبي ديجيتال:اين توليدات مي توانند مشتمل بر كتاب‌هاي الكترونيكي و بقيه توليدها آموزشي بوده و براي بلاگ شما درآمد قابل توجهي را توليد كنند. اما مايحتاج ميباشد در حيث داشته باشيد كه قضيه اين توليدها آموزشي و آگهي مي بايست با مورد بلاگ و محتواي شما داراي ربط باشد. روشن ميباشد كه ساخت و ساز اين نوع توليدات مستلزم صرف مدت متعددي ميباشد، ولي قبول نماييد كه بها اين تمامي كارايي را خواهد داشت! وقتي كه محتواي خويش را به اين‌راه ساخت‌و‌ساز كرديد، فروش موثري خواهيد داشت و ديگر چيزي جلودار شما نخواهد بود!
7. برگزاري زمان‌هاي آموزشي:برگزاري عصر‌هاي آموزشي يكي‌از شايسته ترين طريق‌هاي توليد درآمد از روش بلاگ نويسي ميباشد. شما ميتوانيد جلسات آموزشي خويش را بر روي بلاگ خويش، مستقيماً به فروش رسانده و يا اين كه ميتوانيد آن‌ها‌را در پلتفرم‌هاي آموزشي داراي شهرت قرار داده و براي فروش عرضه فرماييد. اين پلتفرم‌ها بخشي از عايدي فروش را براي خويش برداشته و باقي را به اكانت شما واريز مي‌نمايند.


برچسب: سئو سايت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۶:۳۴ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :