مقالات سئو مقالات سئو .

مقالات سئو

پيشنهاد بهينه سازي وبسايت


سفارش سئو تارنما
 
 
 
چك و آناليز تارنما شما و رقبايتان
 
 
 
 
 
 
تجزيه و به حساب آوردن يك سئو سايت  از ديد فني و محتوايي يك كار پيچيده و زمان بر مي باشد كه با تمركز به شرايط فعلي يك پروژه و حالت آينده آن در حيث گرفته ميشود. در شرايطي‌كه سايت شما در شرايط فعلي منزلت آيتم قبولي در موتور جستجو گوگل ندارد شما مي‌توانيد از مشورت كردن تيم سئو شركت رايا پارس پارس بهره ببريد و سايت خود را دركنار سايت رقبايتان براي درك كردن به نقاط ضعف و توان آن محاسبه نمائيد.
 
كارشناسان گروه رايا پارس علاوه بر ذكر نقاط ضعف وب سايت شما با ارائه راهكار و مشاوره تخصصي مي توانند به شما در سمت و سوي رفع اين نواقص و اشتباهات فني و كسب رده برتر در موتور جستجو گوگل و افزايش ترافيك و نرخ تبديل براي تارنما شما امداد رسانند.
 
بعضي از مواردي كه تيم رايا پارس پارس به تحليل آن ميپردازند:
 
1-به حساب آوردن عبارات كليدي و تعيين بهترين كلمه ها براي seo
 
2-محاسبه رقبا براي گشوده بيني و كشف روشهاي جذب كاربر توسط آن ها
 
3-گشوده بيني و ذكر مشكلات فني seo داخلي و اعلام آن
 
4-ارائه شيوه هايي در باب بهبود و ارتقا خارجي براي جذب ترافيك و محل ورود طولاني خيس به سمت تارنما
 
همچنين شركت رايا پارس خدمات متمايزي را براي seo در مشهد ارائه داده است كه از گزاره اين خدمات ميتوان به پشتيباني ياروهمدم با يادگرفتن مجاني سئو به كاربران اشاره نمود.
 
 
 
بهبود منزلت سايت در موتور جستجو و قرار به چنگ آوردن در شيت اوليه موتور جستجو گوگل
 
 
 
 
 
 
 
 
يكي از‌از ساير از خدمات ارائه شده توسط تيم رايا پارس ارتقاء رده سايت در موتور جستجو گوگل به ازاي كلمات كليدي مورد نظر مي‌باشد.
 
با توصيه seo به گروه رايا پارس كسب درجه برتر در موتور جستجو گوگل متعلق به شما خواهد بود هنگامي كه شما با نام تجاري خود و لغات كليدي مرتبط در حوزه فعاليتتان در جايگاه هاي اول گوگل باشيد بازار علت شما‌را در سريع ترين زمان ممكن شناسايي مي‌نمايند و در رخ رضايت از خدمات شما اقدام به برقراري ارتباط با شما مينمايند.
 
تمامي روشهاي انجام يافته براي كسب اين رده ها منطبق بر اصول و قواعد الگوريتم هاي روز گوگل به تلفيقي از seo-onpage و seo-سئوي خارجي مي باشد هست كه به وسيله متخصصين اين حوزه كه در اين شركت عمل دارند انجام مي‌گردد.
 
 
 
كاهش مقام الكسا
 
 
 
 
 
 
اكسا داده هاي ترافيكي مربوط به تارنما ها را حفظ مي‌كند و آنها را در قالب يك رتبه كه به مرتبه الكسا داراي شهرت مي باشد ارائه مي‌دهد. در واقع رتبه جهاني الكسا ميزان محبوبيت وبسايت شما‌را در عالم نمايش مي‌دهد و درجه محلي آن محبوبيت در سطح كشور را ذكر مي نمايد. براي بازنگري رده الكسا مي‌توانيد Alexa traffic chorome extention و يا افزونه seoQuak را نصب كنيد. با اين روش شما مي توانيد درجه هر برگه اي را كه باز ميكنيد را مشاهده كنيد. در سال ها اخير براي كاربران تارنما ها با ارزش بودن تارنما ها و اهميت دادن به رتبه الكسا بيش از گذشته شده است. و از طرفي با افزايش روز افزون تعداد وبسايت ها در فضاي اينترنت جايگاه الكسا مي تواند ميزان مناسبي براي نرخ‌گذاري اين وب سايت ها باشد. مبناي منزلت گذاري الكسا چيست و اين كاهش جايگاه تا چه حدي مي‌تواند اهميت داشته باشد؟ در واقع جايگاه الكسا با معيارها و فاكتورهاي زيادي سنجيده ميشود كه در‌اين در بين معيار بازديد و تعداد بازديد اهميت بسيار زيادي دارد. اينك كاهش رده الكسا توسط تيم رايا پارس به صورت تخصصي انجام ميگيرد.
 
نوشته‌ي‌علمي مرتبط: عوامل تاثيرگذار بر كاهش رتبه الكسا
 
رايا پارس با به كارگيري از سيستم هاي آپ ديت و پيشرفته با كمك متخصصان اين حوزه با به كار گيري آخري متد ها و الگوريتم هاي ارائه شده در اين زمينه به شما در كاهش رتبه الكسا سايتتان امداد ميرساند.
 
ارائه خدمات سئو تكنيكال
بهينه سازي سرعت تارنما
 
سئو كد ها و تگ هاي html
 
طراحي نسخه AMP
 
پياده سازي و آرم گذاري و استاندارد سازي
 
خدمات بهينه سازي محلي يا LOCAL سئو
 
ثبت شرايط مكاني يا MAP در گوگل
 
مدير نظرها و امتيازات و سوال هاي كاربران


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۷:۴۹ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :