مقالات سئو مقالات سئو .

مقالات سئو

ارتباط برند سازي با سئو


اعتنا كرده‌ايد اين روز ها همگي چيز به تمامي چيز ربط داراست!؟ سئو سايت خويش اينجانب يك‌سري زماني ميباشد در باب رابطه seo با موضوعات اكثري نوشته‌ي‌علمي نوشته‌ام! جالب‌ترين اين رابطه‌ها به نظرم رابطه بهينه سازي و برندسازي ميباشد. رابطه بهينه سازي و برندينگ يك ارتباط دو سويه و كار كشته ميباشد كه مي تواند به پيروزي يا اين كه ناكامي يك سازمان منجر گردد. راجع به مضمون‌ بهينه سازي تا قبل از اين مفصل حرف كرده‌ايم. هم اكنون مي بايست ببينيم معناي مارك و برندسازي چه مي‌باشد و آنگاه تاثير seo بر برندسازي و تاثير برندسازي بر بهينه سازي را ارزيابي كنيم.
بيشتر بخوانيد :  رابطه بازاريابي محتوا با seo چه مي‌باشد؟برندينگ يا اين كه برندسازي چه چيزي است؟مارك Brand به برند و آدرس گفته مي گردد كه يك سازمان را با آن مي شناسيم. خواسته صرفا اسم و لوگو وجود ندارد، مارك نام‌و‌نشان يك تيم را نشان مي دهد.
با اين تعريف، برندسازي يعني نام و نشان دادن به يك سازمان. يعني تصوير و حسي از سازمان در ذهن كاربر ساخت و ساز كردن. از هنگامي كه ايده نخستين يك كمپاني يا اين كه سازمان صورت مي گيرد و نامي براي آن تعيين ميگردد ما در هم اكنون ساخت‌و‌ساز يك مارك هستيم، حتي در صورتي خودمان از اين فرآيند باخبر نباشيم.


در واقعيت چه بخواهيم و چه نخواهيم مارك ما ساخته مي‌گردد. به هر حالا مخاطبان تصويري از ما در ذهن دارا هستند و ما‌را به چيزي ميشناسند. اين زمينه در زمينه‌ي پرسونال مارك يا اين كه مارك فردي هم درستي مي‌نمايد. در‌حالتي كه برندتان را خودتان نسازيد سايرافراد آن را براي‌تان مي سازند. به عنوان مثال اينجانب اپ‌اي براي اين كه يك انسان خوش‌خواب فراموشكار شناخته نحس نداشتم! با اين درحال حاضر، اطرافيانم اين خصوصيت‌ها را مكرر در اينجانب چشم‌اند و هم اكنون به بخشي از مارك فردي‌ام تبديل شده‌است!
علم برندينگ با اين غرض ساخت و ساز شد كه‌اين روند را آگاهانه نمايد. با به كارگيري از اصول و قواعد اين علم، مي توانيم مارك را خودمان با خصوصيت‌هايي كه مي خواهيم اخلاق و رفتار كنيم و اين مارك را به تعداد بيشتري از عموم بشناسانيم. هر يكسري فعاليت به‌اين راحتي‌ها كه گفتم وجود ندارد!
برندسازي چه طور انجام ميشود؟ايده ها مختلفي راجع‌به برندسازي وجود داراست و فرآيند زيادي براي آن بيان مي شود. يكي مشهورترين طبقه‌بندي‌ها را جيم سيگنورلي ارائه داده ميباشد و در آن پنج مرحله براي برندسازي در حيث گرفته ميگردد:
تدبير بخشي: كاري فرمائيد كه عموم از وجودتان باخبر شوند.فهميدن: كاري فرماييد كه عموم نام و نشان مارك شمارا فهم نمايند.اعتماد سازي: كاري فرماييد كه عموم به شما اعتماد نمايند.متعلق كردن: كاري نماييد كه عموم به سازمان، سرويس ها و محصول ها شما متعلق شوند.رابطه مداوم با مشتري: رابطه‌تان را با مشتريان محافظت فرمائيد.شيوه‌هاي مختلفي براي انجام اين امور وجود دارااست البته اينجانب قصد ندارم به تكنيك‌هاي برندسازي بپردازم. بلكه مي خواهم رابطه seo و برندسازي را ارزيابي كنم.
رابطه برندسازي و بهينه سازي چه مي‌باشد؟رسيديم به نصيب هيجان‌انگيز داستان! هم اكنون مي بايست رابطه بهينه سازي و برندينگ را چك كنيم. بايستي بيان كنم كه‌اين دو رابطه زيبايي دارا‌هستند و به ويژه راجع به كسب‌وكارهاي آنلاين، هرگز نمي‌اقتدار از هم جدايشان كرد.
تاثير seo بر برندسازيدر مرحله نخستين تاثير seo بر برندسازي را چك ميكنيم. همانطور كه اشاره كردم، بعد از اين كه نام و نشان و شخصيت برندتان براي خودتان مشخص و معلوم و پر‌نور شد، مي بايست عموم را از وجود آن باخبر فرمائيد. يك كدام از شايسته ترين رويه‌ها براي اين عمل، به كار گيري از سرويس ها بهينه سازي يا اين كه با صرفه‌سازي وبسايت و ولي كانال‌هاي اجتماعي ميباشد.


فرض نمائيد جديدا يك دكان آنلاين اثاثيه بهداشتي و آرايشي فعال سازي كرده‌ايد. نام و نشان و شخصيت مارك را گزينش كرده‌ايد و آن را در اسم مارك، لوگو، تعيين رنگ‌ها، ساخت وب سايت و … به جريان انداخته‌ايد. هم اكنون بايستي عموم را از وجود برندتان باخبر نماييد. تبليغ و اطلاع رساني بخشي از داستان ميباشد. بنرهاي تبليغاتي در تارنما‌هاي متعدد، پيشنهادهاي ويژه و تخفيف‌ها، عموم را با مغازه آشنا مي‌نمايند البته هنوز فعاليت مهمتري ميباشد كه مي بايست انجام دهيد.
عموم چرا به دكان‌هاي آرايشي و بهداشتي رمز مي زنند؟ به جهت يك نياز. براي مثال اينجانب سي سالگي را رد كرده‌ام و حال دلهره چروك‌هاي به دور ديده به جانم افتاده! مثل همگي شما اينجانب هم پيش از هر كاري به گوگل فقيه مراجعه مي كنم و عبارت‌هايي مثل اين‌ها را جست‌وجو ميكنم:
پيشگيري از چروك بدور ديده
طرز‌هاي پيشگيري از چروك به دور ديده
شايسته ترين شيوه‌ها براي پيشگيري از چروك به دور ديده
و …
در‌صورتي‌كه وب سايت دكان شما روي سئوي اين عبارت‌ها فعاليت كرده‌باشد و به سكو‌هاي بالا در ورقه حاصل رسيده باشد، اينجانب آن را مي بينم و از وجود برندتان مطلع ميشوم. اين مهم‌ترين تاثير seo بر برندسازي ميباشد. اين جا هنوز مشاجره فروش مطرح وجود ندارد. تنها اينجانب متوجه گرديده‌ام كه دكان جديدي وجود دارااست.
حال احتمال داراست روي پيوند تارنما شما كليك كنم و نوشته‌ي علمي‌اي كه ارائه كرده‌ايد و ويژگي ها محصولي كه معرفي مي كنيد را بخوانم. پباده سازي UI و UX وبسايت، نوع و لحن محتوا، رنگ‌آميزي، عكس‌ها و كلا هر چيز ديگري كه در تارنما‌تان ميبينم تصويري از مارك شما‌را در ذهنم منعكس مي‌نمايد.
ولي نگراني اينجانب سي و چندين ساله كه صرفا چروك به دور ديده وجود ندارد! درحال حاضر ديگر مي بايست به كرم شب هم انديشه كنم! گشوده هم به گوگل عزيز مراجعه مي كنم و گشوده هم با تارنما مغازه شما مواجه مي شوم كه نوشته‌ي علمي‌اي در زمينه ي لزوم و اهميت به كار گيري از كرم شب منتشر نموده است.
متوجه منظورم شديد؟ تاثير بهينه سازي بر برندسازي اين ميباشد كه هر چه روي عبارات كليدي بيشتري فعاليت نمائيد و seo وب سايت‌تان را بيشتر تقويت فرمائيد، بيشتر در معرض رويت كرد مخاطبان غرض قرار ميگيريد. هر چه بيشتر در معرض روئت كرد باشيد، اشخاص بيشتري به وبسايت شما رمز مي زنند. هر چه بازديدكننده‌هاي بيشتري داشته باشيد، اشخاص بيشتري از وجود برندتان مطلع ميشوند و زمينه به‌اين جا ختم نمي شود.
با به كارگيري از اصول بازاريابي محتوا و seo، يوزرها را مجدد و مجدد به تارنما خويش هدايت مي كنيد و بعداز هر بازديد، تعامل يا اين كه خريد، منزلت مارك شما در ذهن‌شان بيشتر ثبت مي شود.
همين فرآيند در باب باصرفه‌سازي كانال‌هاي اجتماعي هم درستي مي‌نمايد. حضور برجسته و مفيد در‌اين كانال‌ها، عموم را از وجود يك مارك تازه مطلع مي‌نمايد و تعامل‌ها و سوال و جواب‌ها، مقام مارك را بيشتر ثبت مي‌نمايند.
بهينه سازي به عبارات كليدي محدود نميشود. شما مي توانيد روي با صرفه‌سازي تصاوير و بهينه سازي محلي نيز فعاليت نمائيد و برندتان را بيشتر در معرض رويت كرد عموم قرار دهيد.


برچسب: سئو سايت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۷:۰۱ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :