مقالات سئو مقالات سئو .

مقالات سئو

چگونه ساختار پرمالينك را در وردپرس تغيير دهيم؟


چه گونه ساختار پرمالينك را در وردپرس تغيير تحول دهيم؟ سئو سايت  در پست گذشته با تيتر پرمالينك چه چيزي است، در امر ساختار پرمالينك كلام كرديم و سفارش كرديم اگر كه‌اين ساختار متناسب با قواعد seo وجود ندارد، آن را تغيير و تحول دهيد. در‌اين مقاله به جهت اين فعاليت و فراگيري طرز انجام آن ميپردازيم.
چرا بايد دست به تغيير‌و تحول ساختار پرمالينك وردپرس بزنيم؟موضوعي كه در ساختار پرمالينك اكثري از تارنما ها مشهود است، به كارگيري از تاريخ نشر پست هاست. در وب سايت هايي مانند وبسايت هاي خبري كه پست ها متعلق به تاريخ تكثير خويش ميباشند، انجام اين عمل به طور كامل منطقيست. البته در بخش اعظمي از بلاگ ها، محتواي آن ها با تاريخ نشر ارتباط اي ندارد و مسئله پست ها به سيرتكامل ايست كه تعلق به مدت خاصي نخواهد داشت.
به كارگيري از تاريخ نشر در ساختار پرمالينك مطالب، سبب ايراد كاهش CTR (نرخ كليك) براي صفحاتي كه تماما مربوط به عبارت گزينه كاوش ميباشند مي‌شود. اكثري از يوزرها با مشاهده پستي كه وابسته به دو سال پيش ميباشد، رغبت خويش را براي كليك بر روي آن از دست مي‌دهند. با دقت به اينكه گوگل از نرخ كليك صفحه ها تحت عنوان يك كدام از سيگنال هاي درجه بندي به كار گيري مي نمايد، تغيير و تحول پرمالينك ها به شكلي كه جذابتر باشد ايده اي به طور كامل منطقيست.
تغيير‌و تحول ساختار پرمالينك در وردپرسبراي تغيير‌و تحول ساختار پرمالينك در وردپرس نياز به طي كردن دو مرحله ميباشد. در مرحله نخستين به Settings -> Permalinks رفته و Post name را تعيين نماييد.
با اين عمل پست هاي نو ازين پس با ساختار تازه توليد مي گردند. ولي در خصوص پست هاي كهن كه نشاني آنان تغيير‌و تحول پيدا نموده است، بايد از ريدايركت 301 به كار گرفت. با قرار دادن ريدايركت 301 در پوشه .htaccess نشاني ديرين به نشاني نو ريدايركت مي‌گردد.
بعداز اعمال ريدايركت مطلقا آن را آزمايش فرماييد و از صدق همت آن مطمئن گرديد. در صورتي‌كه كه صحيح فعاليت نكرد، احتمالا شما مجاز به ريدايركت در سرور آپاچي خويش نيستيد. در‌حالتي كه كه در هيچ موقعيت سرور شما كاركشته به اعمال ريدايركت نمي‌باشد و شما مجاز به دستكاري .htaccess نيستيد، مي‌توانيد از ورژن پرميوم پلاگين Yoast بهينه سازي استعمال نماييد. اين پلاگين كار كشته به ريدايركت اتومات صفحه هاي در شكل تغيير‌و تحول ساختار پرمالينك وجود ندارد، البته مي‌تواند به طور خود كار ريدايركتي براي هر برگه اي كه ساختار پرمالينك آن را عوض ميكنيد، توليد نمايد.


برچسب: سئو سايت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۰:۰۶ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :