مقالات سئو مقالات سئو .

مقالات سئو

آموزش نوشتن مطالب براي سايت


در‌اين مقاله به تحليل سختي ها فرضي كه در تايپ كردن مطالب تارنما به آنان برمي خوريم ميپردازيم و راهكارهايي سئو سايت  را براي غلبه بر اين نقص‌ ذكر مي‌كنيم.

يكي‌از تصورات اشتباه در رابطه مقاله ها و مطالب وبسايت ها اينست كه آن‌ها تنها نوشته مي گردند. چندين معدود از اشخاص مي‌باشند كه به مقدار مقطع و انرژي كه صرف تايپ كردن يك مقاله لبريز محتوا ميگردد اعتنا مي نمايند. تايپ كردن مطالب كيفيت بالا متعلق به تعهد مولف، خلاقيت وي و منابع گزينه اعتماد ميباشد. همينطور تايپ كردن، حتي براي اكثري از نويسندگان جايگاه يك نيز امري سخت ميباشد. شايد دشوارترين نصيب روايت در تعيين قضيه باشد. همگي ما اين نقص‌ را حتي براي يك توشه هم گرديده تجربه كرده ايم.
مداد در دستتان ميباشد و يا اين كه در حالا محو و ظواهر شدن خط بي واسطه تايپ در كامپيوتر خويش مي‌باشيد و چيزي به ذهنتان نمي‌رسد كه بنويسيد. تمامي ما شايد اين وحشت را شم كرده باشيم. مهلت بازه شما براي تايپ كردن نوشته‌ي علمي رو به انتها ميباشد يا اين كه مدتهاست كه وب لاگ وبسايت را آپ ديت نكرده ايد، ولي با اين حالا هيچ كلمه و واژه اي از ذهنتان تراوش نمي‌شود. البته نا آرزو نشويد!
تحمل عدم بضاعت و توان در تايپ كردن بسيار دشوار ميباشد، البته بايست حافظه بگيريد كه چه‌گونه بر اين خلل فائق آييد. با ما در پي اين مقاله با تكنيك هايي كه به شما در زمينه ي تايپ كردن مقاله‌ها و مطالب امداد مي نمايند هم پا باشيد.
تكنيك هاي تايپ كردن مطالب در زماني كه با يك كاغذ خالي رو به رو مي‌باشيددر گوشه و كنار هاي خلاقانه استارت به تايپ كردن نمائيدمكاني كه در آن آغاز به تايپ كردن ميكنيد، بر روي كيفيت نوشته هاي شما نيز تاثير گذار ميباشد و قادر است در تايپ كردن شما تفاوت ساخت نمايد. مكاني كه احساس خلاقيت به شما بدهد به طور كامل متعلق به شماست. اين جاي قادر است يك كافي شاپ به خصوص، هال منزل تان يا اين كه حتي بر روي مبلمانتان باشد. آن چيزي كه اساسي ميباشد، راحتي شما در آن جاي است.
آشنايي عامل ها موءثر بر كارتان نيز از اهميت شامل است. به عنوام نمونه، بعضا از اشخاص در اطراف هايي كه صداهايي در آن وجود داراست مانند كافي شاپ، حس راحتي بيشتري مي نمايند. در ازاي برخي اشخاص ديگر قصد به خموشي در اطراف كاري خويش دارا هستند و هرگونه صدايي ممكن ميباشد سبب ساز توليد حواس پرتي در آن ها خواهد شد.
محيطي را كه موجب فوران خلاقيت شما مي‌شود را كشف و يا اين كه آن را بسازيد. اين اطراف وابسته به شماست و جاييست كه در آن حس آسودگي ميكنيد و براي بازه پاره اي هم گرديده از دنياي اطرافتان مسافت بگيريد. شما نيز بايستي هر برهه زماني كه تمايل به تايپ كردن كرديد، به‌اين جاي برويد و در آنجا فعاليت خويش را استارت نماييد. اين عمل موجب شرطي شدن مغزتان در هنگام تايپ كردن مطالب مي‌شود و به آن ياد آوري مي نمايد كه‌اين جاي مختص تايپ كردن ميباشد. دفعه هاي سپس نيز كه بدين جاي مراجعه ميكنيد، مطمئنا تايپ كردن فرمان آسانتري خواهد بود.
گردباد خياليدرحال حاضر كه متوجه گرديده ايد جاي فيزيكي شما در تايپ كردن تاثير فراواني داراست، به ذهنتان نيز بايست ابزاري بدهيد تا از فضاي معمول بيرون گرديده و به فضاي تايپ كردن وارد خواهد شد. يك دفترجه يادداشت تنظيم فرماييد و ليستي از كلمه ها كليدي اصلي را در آن يادداشت فرماييد. در طي روز نيز هر وقت زمينه خلاقانه و قابل نوشتني در ذهنتان ساخت و ساز شد، سريعا آن را در آن دفترچه، يادداشت فرماييد. اين دفترچه تحت عنوان منبعي از سرفصل هاي گوناگون مي‌تواند براي شما باشد تا در هنگام نياز به تايپ كردن مقاله، از اين نظر دستتان خالي نباشد.
اين ليست تحت عنوان تحريك كننده ذهنتان براي ساخت و ساز يك گردباد فرضي (Brainstorm) در تايپ كردن مطالب ميباشد. با نگاه كردن به آن مي‌توانيد زمينه متبوع خويش را سريعا شناسايي كرده و استارت به تايپ كردن فرماييد. به اين ترتيب همواره ايده هايي كه به ذهنتان ميرسد را در آن يادداشت فرمائيد. احتمالا در فيلم ها نيز چشم ايد كه يك شخص با به كارگيري از يك ضبط صوت كه به ياور دارااست، ايده هايي كه در لحظه به ذهنش مي‌رسد را همواره ضبط مي نمايد. دفترچه يادداشت شما هم به همين صورت مي‌تواند ابزار تثبيت نظرها باشد.
همينطور مي‌توانيد از ابزارهاي آنلاين مانند فضاهاي ابري به كارگيري كرده و يادداشت هاي خويش را در آنجا تثبيت نماييد. اين چنين ميتوانيد به هريك از ايده هايتان در هر مقطع و در هر كجا دسترسي داشته باشيد. مطمئنا شما نمي توانيد قوي به حدس مكاني كه ايده هاي ناب به ذهنتان مي رسد باشيد، به اين ترتيب هر لحظه اين قابليت وجود داراست و اين ابزار ميتواند پاسخگوي نياز هاي شما باشد. با تايپ كردن كلمه ها كليدي در رابطه seo، تايپ كردن مقاله درين باب را دفعه آنگاه براي خويش آسانتر نمائيد.
بر روي موضاعات آيتم عشق خويش تمركز فرمائيددر حوزه‌ تايپ كردن، معمولا قادر ترين و شايسته ترين مطالبي كه شما مي نويسد، به عبارتي هاييست كه شما به قضيه آن عشق و علاقه منديد و به آن اهميت مي دهيد. درين موردها، احساس شما به ياري لغات در نوشته ها سرازير ميشود و فيض فعاليت نيز از كيفيت بالايي برخوردار خواهد بود. بنابر اين هنگامي را صرف نظارت موضوعات آيتم عشق و علاقه خويش كرده و آنها را از ساير موضوعات تفكيك فرماييد.
اهميت ندارد كه‌اين موضاعت آيتم عشق شما چه مي‌باشد و چقدر خاص ميباشد. همين كه به آن عشق مند ميباشيد و شوق فراواني نسبت آن داريد، به شما ياري مي نمايد تا در رابطه آن موضوعات ريلكس خيس مقاله بنويسيد. در تايپ كردن مطالب نو نيز مي تواتند از طريق هاي خلاقانه اي به كارگيري كرده و بقيه موضاعات را به مورد آيتم عشق خويش رابطه دهيد و در رابطه آن مقاله بنويسيد.
تنها استارت به تايپ كردن فرماييداين موضوع شايد خلاف چيزي باشد كه در بالا با آن مواجه هستيم. در صدر ممكن ميباشد با يك سد خيالي روبرو باشيم و نتوانيم چيزي بنويسيم و حرفي براي اعلام كردن و تايپ كردن نداريم. برخي مواقع پيش از اينكه بتوانيم چيزي در رابطه ايده خودمان بنويسيم، صرفا چيزي كه كه نياز داريم شنيدن صداي دكمه هاي صفحه كليد ميباشد.
برخي موقع ها كه ايده اي به ذهنتان نمي آيد، يك شيت نو گشوده فرمائيد و در رابطه هر چيزي كه دوست داريد تايپ نماييد. چندان اهميت ندارد كه در رابطه چه موضوعي مي نويسيد. اين نوشته ميتواند در رابطه حتي غذاي ناشتايي تان باشد. غرض اينست كه دستان و ذهنتان براي تايپ كردن در رابطه ايده اساسي گشوده گردد.
با اين‌راه مي تواتنيد از مانع ها فرضي كه سد تايپ كردن شما گرديده اند عبور نماييد و مهيا تايپ كردن شويد. ذهن خويش را خالي كرده و بگذاريد انگشتانتان براي شما عمل نمايند. نگران دستكاري نوشته ها نباشيد و به تايپ كردن ادامه دهيد. فعاليت ويراش را به بعداز اتمام تايپ كردن موكول نماييد. با اين تكنيك ذهنتان اماده تايپ كردن براي مطالب اساسي در رابطه ايده هايتان ميشود.
يك كتاب بخوانيدآيا ميدانيد كه قرائت موجب قويتر شدن بضاعت تايپ كردن شما ميشود؟ در صورتي‌كه بدين مورد عميقتر نگاه نمائيد متوجه رابطه دربين اين دو مهارت ميشويد. قرائت و تايپ كردن از مهارت هايي مي‌باشند كه نياز به تمرين مداوم دارا هستند. با قرائت يك كتاب نو آن را الهام نصيب خويش در تايپ كردن نمائيد. حتي اين قرائت ميتواند تلاوت مطالب جان دار در وب نيز باشد.
چه يقين فرماييد يا اين كه خير، تلاوت ديگر مطالب ها به تعويق پرتاب كردن عمل خودتان يعني تايپ كردن وجود ندارد. در واقع با اين فعاليت داريد به خويش امداد ميكنيد. مطالعات نشان ميدهد كه توان هاي خيالي توسط قرائت ارتقاء مي‌يابد و برهه زماني مدت تمركزتان ارتقا مييابد. استفان كينگ تاليف كننده داراي اسم و رسم در كتاب پر اسم و رسم خويش ميگويد:
“در صورتي‌كه وقتي براي تلاوت نداريد، توان و وقتي براي تايپ كردن نيز نخواهيد داشت.”
 تاليف كننده اي را بيابيد كه الهام قسمت شما در تايپ كردن باشد و هنگامي را كه قدرتمند به تايپ كردن نيستيد، نوشته هاي وي بتواند به شما ياري دهد.
خلاصه مقالهانكار نمي‌‌كنيم كه مانع ها خيالي در تايپ كردن مقاله از اقتدار بالايي برخوردارند، ولي يه خرده مشقت بار كوشي و فعاليت در گوشه و كنار هاي مطلوب مي تون بر اين بازدارنده غلبه كرد. شما حال با مجموع بضاعت و توان هاي ما يحتاج براي تايپ كردن باخبر مي باشيد، پس همين حال حاضر استارت به تايپ كردن در رابطه مطالب گزينه عشق و علاقه خويش فرمائيد.
محتوا


برچسب: سئو سايت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۳:۴۳ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :