مقالات سئو مقالات سئو .

مقالات سئو

ويژگي هاي يك اپليكيشن موبايل حرفه اي چيست؟


امروزه به كارگيري ي بزرگ از گونه هاي تلفن همراه هاي هوشمند طراحي اپليكيشن در مشهد  سبب ساز به گسترش و پيشرفت هرچه بيشتر نرم‌افزار نويسي در حوزه نرم افزار هاي گوشي شده‌است.
يوزرها با برنامه هاي گوناگون گوشي مي‌توانند ريلكس خيس و سريع خيس از نسبت به وبسايت و كاوش در گوگل نياز هاي خويش را برطرف نمايند. شايد بتوان اظهار‌كرد دسترسي بهتر و بيشتر يوزرها بi نرم افزار ها مزيت گسترده آن ها در مقابل سايت ها ميباشد.
البته آن چيزي كه برنامه هاي يكسان از نظر كاربري را از يكديگر متمايز ميكند به عامل ها مختلفي بستگي دارااست كه ما درين نوشته‌ي‌علمي عملكرد كرده ايم به يك‌سري آيتم از مهم‌ترين دست اندركاران تاثيرگذار در پباده سازي يك نرم افزار غالب اشاره كنيم. پس تا انتهاي نوشته‌ي علمي همپا ما باشيد.



پباده سازي UI/UXمناسب
در بخش اعظمي از شركتهاي نرم افزار نويسي طراح رابط كاربري يا اين كه به اصطلاح شخصي كه گرافيك اپلكيشن ها و وبسايت را پباده سازي ميكند نيست و فرد نرم افزار نويس يا اين كه مجموعه نرم افزار نويسي با توكل بر تجربه و پروژه هاي شبيه يا اين كه استعمال از طراحي صفحه هاي مهيا گرافيك پروژه را انجام مي دهند.
البته به جهت علم ناكافي نرم‌افزار نويس در پباده سازي استاندارد ui و ux برنامه، فيض عمل مناسب مشتري نخواهد شد و نرم افزار پباده سازي گرديده از نگاه گرافيك توان رقابت با مثال ها شبيه خويش از ديد كاركرد را ندارد. سفارش ما به شما اين ميباشد كه در ادامه پباده سازي و اپ نويسي اپ هاي ماهر ميباشيد اهميت پباده سازي آن را ناديده نگيريد.

در صورتيكه برنامه رابط كاربري استاندارد و ماهر داشته باشد:


* يوزرها با اولي ورود مي توانند شيوه ي فعاليت با اكثر قسمت هاي نرم افزار را فرا بگيرند.

* پباده سازي گرافيك ماهر برنامه فضاي آن را دلنشين خيس ميكند.

* استفاده كننده با كمترين معيار كليك قادر است به مقصود خويش رسد.

* نرم افزار در مقطع بازه زماني كوتاهي دوستداشتني ميگردد.

وسعت مطلوب نرم‌افزار
يكي از ديگر از دست اندركاران تاثير گذار در پباده سازي يك نرم افزار پيروز وسعت مطلوب آن ميباشد. پباده سازي و نرم افزار نويسي نرم افزار با وسعت مطلوب با اعتنا به نوع كاركرد آن برخي قادر است متعدد باشد.
به عنوان مثال نرم افزار هاي بازي به جهت برخورداري از گرافيك سنگين خيس از وسعت بيشتر برخوردار مي باشند. در غايت با نرم‌افزار نويسي باصرفه و استعمال از اخرين نسخه هاي گويش هاي اپليكيشن نويسي ميتوان وسعت نرم افزار را با صرفه كرد.

اندرويد و اي وي اس در كنار يگديگر
در‌حالتي كه به تامل فعال سازي برنامه براي سرويس ها خويش مي‌باشيد عملكرد فرمائيد هر دو ورژن برنامه را براي يوزرها گوناگون خويش پوشش دهيد. امروزه يوزرها اي وي اس و اندرويد انقدر زياد مي‌باشند كه شما براي فعال سازي پلتفرم خويش مثلا در صورتي يوزرها اي وي اس را ناديده بگيريد و تنها براي يوزرها اندرويد اپ خويش را پياده سازي نماييد وسعت وسيعي از مشتريان خويش را از دست مي دهيد .
همينطور به جهت توسعه و گسترش اپ نويسي در حوزه اپ تكنولوژي هايي مانند react native و native script هزينه و برهه زماني اجراي هر دو پلتفرم را كاهش داده ميباشد.
در پباده سازي نرم افزار ios و پباده سازي نرم افزار اندرويد خويش به طبع نرم‌افزار ها و رقباي جان دار را نيز در هر دو ورژن چك فرماييد تا اپليكيشني خوشگل زبده كاربري بالا براي خويش به ارمغان آوريد .



پباده سازي برنامه


بهبود هميشگي و سرعت بالا
اپليكيش خويش را آپديت نگه داريد. سرويس رساني با با كيفيت وقتي معني پيدا ميكند كه شما بتوانيد در كمترين بازه زماني ممكن استفاده كننده را به منظور اش برسانيد. درصورتي كه در حين مقطع مار با نرم‌افزار اپديت هايي را ارائه دهيد كه يوزرها بتوانند تغييرات را احساس نمايند متوجه مي شوند پلتفرم شما پويا و زنده ميباشد و مي توانند با آن رابطه بهتري برقرار نمايند. همينطور سرعت بار گذاري اپ يك فاكتور بسيار اساسي در برنده بودن آن ميباشد كه مي بايست به آن در طول پباده سازي و اپليكيشن نويسي نرم‌افزار و رئيس آن اعتنا ويژه اي گردد.



برخورداري از ابزار برخورد
برخورد يوزرها مي توانند شايسته ترين داده ها از شيوه عمل آينده برنامه را به شما بدهد. اينكه شما بدانيد كاربرانتان چه نيازي دارا هستند به طبع بهتر كاركشته خواهيد بود نياز آنان‌را رفع نماييد. بدين ترتيب تهيه و تنظيم قسمت هايي مانند تماس با پشتيباني يا اين كه ارسال پيام به نصيب پشتيباني به شما امداد ميكند بهتر بتوانيد رضايت يوزرها را نسبت به اپلكيشن خويش جلب فرمائيد.

مورد هايي براي فردي سازي
اپ قادر است احساس خير و خوبي به استفاده كننده منتقل نمايد زمانيكه مخاطب بتواند با انجام يك‌سري از پيكربندي تجهيزات نرم‌افزار را براي خويش فردي سازي نمايد. وجود اين نوع تجهيزات تا حد قابليت مي تواند جذابيت نرم افزار را دو چندان نمايد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۲:۰۹ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :