مقالات سئو مقالات سئو .

مقالات سئو

پيوند سازي داخلي چه ميباشد؟


سئو سايت
پيوند سازي داخلي چه مي‌باشد؟
همان گونه كه مي‌دانيد پيوند سازي يكي‌از اركان مهم براي معرفي يك ورقه و حتي اعتبار بخشيدن به محتواي آن مي‌باشد. شما به روش هاي مختلفي مي توانيد پيوند سازي داشته باشيد براي نمونه از وبسايت ها و يا اين كه وبلاگ ها يا اين كه كانال هاي عمومي ديگر به كارگيري نمائيد و براي وبسايت خويش پيوند دريافت فرمائيد. ولي در قدم اوليه مي بايست لينك و پيوند بيلدينگ را از سايت خودتان ابتدا نماييد كه به آن لينك و پيوند سازي داخلي ميگويند.


براي يادگرفتن پيوند سازي فرنگي مي‌توانيد نوشته‌علمي فراگيري لينك و پيوند سازي فرنگي را مطالعه كنيد.






لينك و پيوند بيلدينگ داخلي اينترنت سايت چه سود اي داراست؟
همان طور كه مي دانيد بك پيوند سازي داخلي مزايايي را با خويش به ياروهمدم دارد از گزاره اينكه در بهينه سازي وبسايت تاثير بسيار متعددي دارااست. از ساير مزاياي آن ميتوان به:


ارتقا عصر ماندگاري كاربر در درون سايت
در شرايطي‌كه كه از پيوند سازي به صدق استفاده شود مي‌تواند در قوي كردن لنديگ پيج تاثير بسيار متعددي داشته باشد.
روند واكشي و فچ كردن محتواي وبسايت شمارا براي ربات هاي گوگل بسيار شل و ول خيس و سريع خيس مينمايد.
در شرايطي كه بتوانيد پيوند سازي داخلي را به درستي انجام دهيد و اصول و قواعد آن را رعايت نمائيد مي‌توانيد مطمئن باشيد كه احتمال پنالتي شدن وبسايت شما نيست.




فراگيري پيوند سازي داخلي




خب همان گونه كه مي‌دانيد همواره اصول و قواعدي براي پيوند سازي موجود است و در‌حالتي كه كه رعايت نشوند ميتواند اثرات مخربي بر روي وبسايت شما داشته باشد. ولي نيازي نيست نگران باشيد زيرا در حيث داريم برخي از قواعد و اصول لينك و پيوند سازي داخلي را براي شما بازگو كنيم.


اصول و قواعد پيوند سازي داخلي
در‌اين نصيب حرفه اي ترين روشي كه مي‌توانيد در داخل سايت خويش لينك و پيوند سازي نمائيد را به شما معرفي خواهد كرد و تمام نكات ريزي كه در رابطه با آن وجود دارد به شما توضيح خوا هيم بخشيد.


1- كارايي نماييد مطالب داراي رابطه را به هم لينك و پيوند نماييد
وي‌لين نكته اي كه در رابطه با لينك و پيوند سازي وجود دارد اين ميباشد كه از مطالب داراي رابطه به هم براي پيوند سازي به كارگيري نماييد. از اين قبيل لينك و پيوند ها تاثير بسيار متعددي در بازديد سايت دارند و مي توانند بك پيوند هاي نيكي را در اختيار شما بگذارند. بك پيوند در واقع شايسته ترين مدل از مطالب داراي ربط ميباشد كه مي توانيد مطالب هم منزلت را با هم ايجاد كرده و آن ها را به هم لينك و پيوند دهيد.


نكته اي كه موجود است اين ميباشد كه مطالب نبايد كاملا شبيه به يكديگر باشند. تمركز بر روي يك كلمه كليدي مهم ميباشد ولي نبايد هر دو كاغذ يك زمينه را توضيح دهند.


2- تعداد پيوند هاي خروجي هر كاغذ را مدير نمائيد.
توجه داشته باشيد لينك و پيوند سازي داخلي اكثر زمان ها با اصول پيوند فالو دنبال مي‌شوند يعني همگي لينك و پيوند هاي داخلي مي بايست فالو باشند. در‌حالتي كه تعداد لينك و پيوند هاي خروجي از يك ورقه زياد شود اعتبار و اقتدار آن به طور قابل ملاحظه اي كاهش پيدا ميكند. از همين رو همواره پيشنهاد مي شود كه از 1 تا 5 پيوند خروجي براي هر كاغذ به كار گيري نماييد تا كيفيت خويش را از دست ندهد.


3- انكر تكست هاي خويش را متنوع در حيث بگيريد
انكرتكست يا اين كه به عبارتي تيتر كلمه و واژه كه مي بايست با رعايت آن لينك و پيوند هاي خويش را ارائه دهيد تاثير بسيار متعددي در لينك و پيوند سازي داخلي دارا هستند به خصوص كه در برهه زماني گذشته گوگل الگوريتم هاي گسترش يافته اي را با تيتر پنگوئن ارائه داده ميباشد تا به صورت دورازشوخي اين انكر تكست ها را تحقيق نمايد. در پيشين روال فعاليت مبني بر ارائه واژه و كلمه كليدي به يك برگه بود ولي اكنون به اينگونه نميباشد.


در واقع براي اينكه بتوانيد پيوند سازي بهتري داشته باشيد ميتوانيد كلمه ها و عبارات متنوعي را آيتم استفاده قرار دهيد. اين لغت ها مي توانند حدود 70 درصد واژه و كلمه كليدي اصلي شما باشد و 20 تا 30 درصد لغت ها هم معني شما باشند.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۶:۲۴ توسط:عباسي موضوع:

تفاوت administrator و limited access

سئو سايت  اگر شما دسترسي رئيس يا همان administrator را براي فردي فراهم كنيد، كار كشته خواهد بود تا هر تغييري در تنظيمات سايت شما ايجاد كند و حتي مشكلاتي را براي شما موجب شود. بعنوان مثال ممكن مي باشد تارنما شما رابه كلي از نتايج گوگل حذف كند، نقشه سايت شما را منزه كند و يا محتوياتفايل robots.txtرا تغيير تحول دهد. انجام هر كدام از اين كارها فارغ از داشتن علم كافي و يا از روي عمد به قصد تخريب ميتواند اشتباهات جبران ناپذيري براي شما بهمراه داشته باشد.ولي اگر شخص دسترسي محدود يا restricted به وبمستر گوگل ما داشته باشد امكان تغيير چيزي را نداشته و فقط قادر است با مشاهده آمارها، خطاها و همت نقشه وبسايت، شما‌را در بهبود وضعيت وب سايت ارشادوراهنمايي كند. در بهره تنها زمانيكه فرد قصد اعمال تغييرات بر روي وبمستر شما را دارااست دسترسي كافي به او بدهيد و در غير اينصورت دسترسي محدود براي بررسي شرايط وبسايت شما كافي خواهد بود.
آموزش افزودن كاربر نو در وبمستر گوگلبراي اينكار پس از ورود به بخش مديريت وبمستر سايت خود، بر روي آيتم تنظيمات كه با آيكون چرخ دنده مشخص شده است (سمت راست و بالاي صفحه) كليك كرده و گزينه Users & Site Owners را انتخاب فرمائيد. دقت داشته باشد كه اين دسترسي فقط براي حساب هاي كاربري Gmail ممكن خواهد بود و نميتوانيد افراد را با آدرس ايميلي غير از آن ( مانند yahoo ) معرفي فرمائيد.
تنظيمات وبمستر گوگل
درين بخش شما ليستي از كاربران وبمستر خود بهمراه ميزان دسترسي و سيرتكامل نقش هر كدام مشاهده خواهيد كرد. اين ليست براساس آدرس جي ميل افراد مشخص شده است.
رئيس كاربران وبمستر تولز گوگل
براي اضافه كردن يك كاربر تازه با فشردن دكمه قرمز رنگ Add new user پنجره كوچكي مانند تصوير ذيل براي شما باز خواهد شد كه با وارد كردن آدرس جي ميل فرد مورد نظر و گزينش دسته دسترسي ميتوانيد امكان رئيس وبسمتر گوگل و يا مشاهده آمارها با مسئوليت محدود را براي او فراهم كنيد.
گوگل وبمستر تولز
در شرايطي‌كه به هر استدلال قصد حذف يكي‌از كاربران و دسترسي او به وبمستر خود را داشتيد با فشردن دكمه آبي‌رنگ Manage site owners را بزنيد، با اينكار به صفحه جديدي منتقل خواهيد شد كه در زير آن ليستي از كاربران قرار داده شده كه با زدن دكمه unverify دسترسي هر مورد به وبمستر شما از در ميان خواهد رفت.
اعتنا داشته باشيد كه شما قابليت حذف افرادي كه خودتان معرفي كرده ايد را خواهيد داشت البته در حالتي‌كه شخصي خودش را با يكي‌از روش هاي معمول وبمستر مانن آپلود پوشه مربوطه در هاست بعنوان مديريت وبمستر سايت شما معرفي كرده باشد حذف او به‌اين سادگي نبوده و بايد در ابتدا فولدر آپلود شده يا كد قرار داده شد در هدر وبسايت را پاك كنيد.
در حالتي كه هنوز سايت خود را در وبمستر گوگل ثبت نكرده ايد، بهتر مي باشد خيلي سريع اين كار را انجام دهيد زيرا در زمان ايجاد اشتباهات مانند كاهش بازديد يا جريمه وب سايت بهترين مرجع براي يافتن عامل اصلي و رفع اشتباهات همين وبمستر تولز مي‌باشد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۲:۲۹ توسط:عباسي موضوع:

استراتژي بازاريابي محتواي ويديويي

سئو سايت  
بازاريابي ويديويي مي تواند نسبتاًً راجع به هر ويدئويي كه در هر سيستم برهان ارسال شده است ، باشد ، براين اساس چگونه مي‌توانيد يك الگوي استراتژي محتواي ويديويي موفق و قابل به كارگيري مجدد ايجاد فرماييد؟
ضبط و ارسال فيلم بدون هدف خاص و فرمان العمل فاجعه مي باشد. بياييد هيچ وقت اين عمل را نكنيم!
در عوض ، بياييد 5 گام تحت را در يك فرآيند تكرار شونده قرار دهيم و از آن پروسه به عنوان استراتژي محتواي ويديويي به كار گيري كنيم تا مراحل ايجاد محتواي ويدئويي ما راحت تر و تاثير گذار تر شود.
مرحله 1. از محتواي ويديوي خود چه مي خواهيد؟اين مرحله در واقع 2 قسمت دارااست. ابتدا مي بايست خود را به عنوان يك برند احتساب فرمائيد. چه چيزي شما را متفاوت مي كند و مشتريان بيشتري را به سمت شما سوق مي دهد؟
دوم ، بفهميد كه محتواي ويدئويي شما چه نكاتي را ميخواهد ارائه دهد؟ چه مشكلي براي حل كردن داريد؟ چه چالشي را مي‌خواهيد براي مخاطبان خود بر طرف نمائيد؟
وقتي اهداف شما مشخص ميباشند ، ساخت مطالب براي آن ها بسيار معمولي مي باشد
از محتواي ويدئويي خود چه مي‌خواهيد
سه سوال اساسي موجود هست كه مي بايست در اين مرحله از خود بپرسيد:
شما چه شخص يا برندي مي باشيد؟چه كسي به شما اهميت مي دهد؟چه‌گونه مي توانيد از مشتريان بالقوه خود به صحت بهره مند شويد؟مرحله 2. مخاطب شما كجاست؟در حالتي‌كه به انديشه ساخت يك استراتژي بازاريابي ويديويي مي باشيد ، احتمالاً تا قبل از اينً شخصيتهاي زيادي از شما خريد كرده اند.ما توصيه مي كنيم از آن ها استفاده كنيد.
مي بايست بتوانيد افراد خود را پيدا نماييد. آيا آنها در اسنپ چت هستند يا در اينستاگرام؟ در حالتي كه آن ها در‌اين شبكه ها نيستند ، ديگر لازم نيست كه شما هم آنجا باشيد ، مگر اينكه تنها از آن لذت ببريد و وقت اضافي داشته باشيد.
سپري كردن زمان براي تمجيد مشتري ايده آل و يادگيري در خصوص اخلاق مشتريان حقيقي وواقعي خود باعث صرفه جويي در وقت شما ، استرس و دلهره شما مي‌شود.
مرحله 3. رقابت شما تا چه حد مي باشد؟يك باز‌بيني بر روي محتواي كليپ خود انجام دهيد تا ملاحظه كنيد كه در ارائه محتواي خود چه مشكلاتي داشته ايد؟


آيا مباحثي موجود هست كه از آن ها صرف حيث كرده ايد و اين كه اين مسائل موردنياز كاربران شما نبوده است؟
نگاهي به رقباي خود بيندازيد. چه نوع محتواي ويديويي ساخت مي نمايند؟ مهمتر از كليه ، آن‌ها چه كاري انجام نمي دهند ، يا به نه انجام نمي دهند؟شما ميتوانيد همين موارد را زير پوشش قرار دهيد تا در رقابت با آنان سبقت بگيريد!
مرحله 4. فيلم UVP خود را ساخت نماييدموقتي كه اهداف خود را مي شناسيد ، مخاطبان خود را در كجا پيدا نمائيد و به چه جور محتوا نياز داريد ، بعدازظهر آن رسيده است كه UVP گزاره منحصر به فرد خود را توليد فرمائيد.


در واقع با اين نحوه مي‌توانيد راهي را تعيين نمائيد كه به چه شكل ميتوانيد خود را در حوزه فعاليت خود از هر كسي متمايز فرماييد اين گزاره ميتواند در واقع نقطه پرشي براي شما و كسب كارتان در نطر گرفته شود.
مباحثي كه در ساخت يك ويدئو قادر است سبب ساز تمايز شما از سايرافراد شود:
مباحث و قضيه: مباحثي كه در‌اين كليپ پوشش خواهيد اعطا كرد ميتواند اصلي ترين وجه تمايز شما با رقبايتان باشد.
سبك و لحن:سبك و لحن مورد پسند مخاطبان شما چه‌گونه است؟
طرز ي توزيع محتوا:چه‌طور محتواي خود را به كاربرانتان تحويل مي دهيد (يا چه طور محتوا به مخاطبان شما ميرسد)
نگاهي به برخي از بهترين UVP هايي كه ما ديده ايم ، بياندازيد و خيال بگيريد كه چگونه گزاره ارزش خود را در اينجا بنويسيد.
مرحله 5. يك برنامه بسازيديكي شل ترين خط مش ها براي ساخت يك برنامه براي هر نوع بازاريابي محتوا ، تجزيه آن در قيف بازاريابي محتوا مي باشد. مي‌خواهيد مواردي در خصوص آنچه محتواي شما انجام خواهد داد ، درج نمائيد
محتواي در كجاي سفر مشتري شما قرار مي‌گيرد؟چگونه اين محتوا براي مخاطب هدف جذاب مي شود؟اين محتوا چه شكافهاي محتوا را پر مي‌نمايد؟چگونه و از كجا اين محتوا تحويل داده مي‌گردد ، مورد استفاده قرار مي گيرد و آيتم استعمال مجدد قرار مي گيرد؟
نمي دانيد كدام يك از گونه هاي مطالب در هر مرحله بهتر فعاليت مي نمايند؟ به بعضي از اين نكات راجع به بهبود نرخ تبديل كلاً قيف فروش نگاهي بيندازيد و بهترين گزينه را براي ساخت محتوا انتخاب كنبد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۵:۵۷ توسط:عباسي موضوع:

تگ تايتل يا برچسب عنوان چيست و چه كاربردي در سئو سايت دارد؟

سئو سايت برچسب تيتر يك عنصر HTML ميباشد كه تيتر يك ورقه اينترنت را معين ميكند. تگ هاي تيتر در صفحه ها نتيجه ها موتورهاي كاوش (SERPs) تحت عنوان سربرگ براي يك فيض معلوم اكران داده مي‌شوند و براي جستجوگرها و شبكه هاي مردمي مهم مي باشند و تاثير بسيار متعددي در بهينه سازي تارنما دارا هستند.
برچسب تيتر يك ورقه اينترنت در واقعيت يك توضيح ظريف و مختصر از محتواي كاغذ ميباشد.
مثال كد:
ارتفاع مناسب براي تگ تيترگوگل معمولا 50-60 كاراكتر براي تيتر در حيث گرفته ميباشد. در‌حالتي كه تعداد كاراكتر تيتر كمتر از 60 باشد. پژوهش ها نشان مي‌دهد كه حدود 90% به صحت نمايش داده ميشود.
تگ تايتل يا اين كه برچسب تيتر
چرا برچسب تيتر مهم ميباشد؟برچسب تيتر يك برهان مهم ميباشد كه به موتور هاي كاوش در ادراك كاغذ شما امداد مي‌نمايد. و او‌لين سود به دست آمده از كاغذ شما ميباشد.
تگ هاي تيتر در سه مكان كليدي استعمال مي‌گردد: 
صفحه هاي نتيجه ها موتور كاوشبرچسب تيتر اولي چيزي ميباشد كه در SERPs نمايش داده ميشود و او‌لين تجربه بازديد كننده تارنما شماست. حتي در صورتي تارنما شما درجه نيكي داشته باشد، تيتر خوب قادر است دليل انتخاب كننده اي براي كليك بر روي لينك و پيوند تارنما شما باشد.


مرورگرهاي اينترنتبرچسب تيتر شما نيز در بالاي مرورگر اينترنت نشان داده ميشود و تحت عنوان نشان دهنده در بالاي وب سايت جاي دارد، نشان دادن تيتر در‌اين نصيب براي اشخاصي كه صفحه ها مرورگر بخش اعظمي گشوده مي‌كنند مطلوب ميباشد.
تايتل در موروگرهاي اينترنت
شبكه هاي عموميبعضا از تارنما هاي فرنگي - به خصوص شبكه‌هاي‌اجتماعي - از برچسب تيتر براي انتخاب آنچه نمايش داده ميشود هنگام اشتراك گذاري برگه به كار گيري مي‌كنند. به عنوان مثال در اينجا يك تصوير از چهره بوك آورده گرديده:
title in social
چطور يك برچسب تيتر خوب بنويسم؟ازآنجاكه برچسب تيتر نقش مهمي براي بهينه سازي و كاوش در موتورهاي كاوشگر بوسيله استفاده كننده دارااست, دارنده همت بسيار بالا ميباشد.
ارتفاع تيتر چقدر بايستي باشددر صورتي‌كه برچسب تيتر شما بيشتراز حد طولاني باشد، موتورهاي كاوش ممكن ميباشد با افزودن يك‌سري نقطه ("...") آن را كاهش دهند و اين موضوع ممكن ميباشد سبب حذف لغات مهم شود. معمولا پيشنهاد مي شود ارتفاع عنا وين ذيل 60 كاراكتر باشد، در‌حالتي كه بخواهيم با جزييات بيشتر بازبيني كنيم بايستي كمتر از 600 پيكسل باشد. چون برخي از حروف مانند ب در فارسي و w در گويش انگليسي فضاي بيشتري ميگيرند.
اجتناب از تكرار عبارات كليدي در تگ تيتراز تكرار عبارات كليدي در تگ تيتر اجتناب نماييد. اين زمينه منجر ميشود شما با موتورهاي كاوش در گير نقص‌ گرديد. موتورهاي كاوش تغييرات لغات كليدي را شعور مينمايند.
به هر ورقه يك تيتر اختصاصي بدهيدعنا وين اختصاصي منجر مي گردد تا موتور هاي كاوش متوجه شوند كه محتواي شما مخصوص و ارزشمند ميباشد. و منجر مي‌شود بر روي وب سايت شما طولاني تر كليد شود.
نخست لغت ها كليدي مهم را وارد نماييدبر پايه ي آزمايش و تجربه هاي انجام يافته، عبارات كليدي كه در برچسب تيتر قرار مي‌گيرد تاثير بيشتري در جايگاه بندي كاوش داراست. علاوه بر اين، پژوهش ها تجربي نشان ميدهد كه اشخاص ممكن ميباشد به دو واژه نخستين يك تيتر دقت بيشتري نمايند.
به كار گيري از اسم تجاري در برچسب تيتردر شرايطي كه شما دارنده يك مارك شناخته گرديده مي‌باشيد، افزودن آن به برچسب تيتر ممكن ميباشد به ارتقا نرخ كليك ياري دهد. ما معمولا پيشنهاد مي‌كنيم اسم تجاري خويش را در انتهاي تيتر قرار دهيد، البته مواقعي مانند برگه اصلي يا اين كه برگه در رابطه ما موجود هست كه ممكن ميباشد بخواهيد طولاني تر بر شالوده اسم تجاري تمركز داشته باشيد.
براي مشتريان خويش بنويسيددر حالي كه برچسب هاي تيتر براي جستجوگرها بسيار مهم ميباشد، به خاطر داشته باشيد كه او‌لين عمل شما جذب كليك از بازديدكنندگان ميباشد. تگ تيتر بايستي هدفمند تعيين شود. تگ تيتر او‌لين تعامل في مابين كاوش گر و اسم تجاري شما ميباشد مي بايست تيتر را به طوري تعيين فرمائيد كه استفاده كننده به تارنما شما برگشت نمايد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۲:۱۲ توسط:عباسي موضوع:

EAT گوگل چيست؟ اصول سه گانه گوگل براي توليد محتواي باكيفيت

سئو سايت 
درحال حاضر دوره آن رسيده كه ببينيم E A T چه مي‌باشد و چرا EAT گوگل اهميت متعددي دارااست. نكته مهمي كه بايستي در حيث داشته باشيد اين ميباشد كه وبسايت‌هايي با تيتر YMYL وجود دارا هستند و در واقع الگوريتم امتيازدهي گوگل براي چنين وبسايت‌هايي اهميت بسيار متعددي دارااست. YMYL به معناي Your Money or Your Life ميباشد و نشان ميدهد محتواي تارنما متبوع مستقيما به پول يا اين كه معاش شما داراي ربط ميباشد. از اين رو واحد سنجش تخصص، اعتبار و اعتماد مخاطبان در ايجاد محتوا اهميت بسيار متعددي دارااست. اينجاست كه گوگل به ياري اصول سه گانه خويش محتواي با كيفيت را تشخيص مي دهد. البته لازم ميباشد پاره اي مفصل‌خيس در رابطه اين اصول و سه مفهومي كه اشاره كرديم كلام كنيم.
1- تخصص (EXPERTISE)يكي‌از نكات مهم در ساخت محتوا اين ميباشد كه مقاله شما به طور تخصصي و ترجيحا بوسيله اشخاص كارشناس مهيا گرديده باشد. در واقع توليدكنندگان محتوا مي بايست در حيطههاي داراي ارتباط علم و تخصص كافي و قابل ثابت داشته باشند، تا بتوان به كسب و عمل آن ها تحت عنوان يك منشا موثق، بادانش و قابل اتكا نگاه كرد. نكته حائض اهميت اينجاست كه بايستي آشنايي صحت از مخاطبان خويش داشته باشيد. در صورتي با اشخاص فن‌اي و كارشناس روبه‌رو مي‌باشيد، حتما نمي‌توانيد يك مقاله كوتاه با مفاهيم ابتدايي و كلي منتشر فرماييد. بلكه مي بايست سراغ مطالب جامع و تخصصي برويد. از سوي ديگر در صورتي‌كه مخاطبان شما از روش جستجوي لغات متعدد وارد وب سايت شما گرديده‌اند و يوزرها همگاني مي باشند، بايستي حتي مفاهيم پيچيده را به طور بدون نقص بي آلايش و قابل شعور براي آن ها توضيح دهيد. 
2- اعتبار (AUTHORITATIVENESS)به عبارتي‌طور كه در صدر اشاره كرديم مخاطبان بايستي شما‌را تحت عنوان يك مبداء داراي اعتبار و موثق بشناسند. اين اعتبار از تعداد ارجاعاتي كه از سوي وب سايت‌ها و يوزرها ديگر به شما ميدهند معقول مي گردند. در واقع بايستي مشاهده كنيد كجاها كلام شماست و كدام تارنما‌ها و منابع ديگر شمارا تحت عنوان منشا معرفي كرده و به تارنما يا اين كه مطالب‌تان پيوند داده‌اند. درين نصيب بك‌لينك و پيوند‌هايي كه مي گيريد، هر جايي كه شمارا در كانال‌هاي اجتماعي منشن يا اين كه تگ مي‌نمايند و هرگونه سيگنال دريافتي موءثر ميباشد. گوگل در‌پي اين ميباشد كه ببيند تارنما، محتوا و نظرها و توانمندي‌هاي توليدكنندگان محتواي شما تا چه اندازه به وسيله فعالان حوزه كاري مربوطه در لحاظ گرفته مي‌گردد و اين اعتبار تا چه اندازه در محتوا و كل وبسايت شما توزيع شده‌است. براي مثال مطالب شما بايستي دارنده مولف معين با اسم و تصوير باشد و نوشته‌هاي آنان به طور گسترده در جاهاي ديگر نيز بازنشر گرديده يا اين كه در رابطه آنان سخن گرديده باشد.
3- اعتماد (TRUSTWORTHINESS)البته پس از تخصص و اعتبار، اعتماد ميباشد كه اهميت متعددي دارااست. گوگل دقيقا در‌پي اين ميباشد كه بفهمد در صورتي‌كه كساني از كاغذ نتيجه ها كاوش SERP به وبسايت شما وارد شدند، تا چه اندازه ميتوانيد اعتمادشان را جلب كرده و نيازهاي آن‌ها را بدون نقص و سريع مرتفع فرماييد. شما بايستي دقيقا به مخاطبان خويش بفهمانيد به عبارتي‌ چيزي مي باشيد كه داعيه ميكنيد و اين احساس اعتماد را بايستي در آن ها به وجود آوريد. مي بايست نشان دهيد كه سمت استفاده كننده مي باشيد و او‌را از خودتان ميدانيد. درج تصاوير و توضيحات حقيقي و واقعي توليد ها، بيان نقاط قوت و ضعف، يك گزاره توضيحات در رابطه مولف، كاغذ در رابطه ما، گواهينامه‌ها، افتخارات و جوايز كسب گرديده و نصيب سوال ها متداول يا اين كه راهنماي استفاده كننده از گزاره مواقعي ميباشد كه امداد مي نمايد تا ترازو اعتماد نسبت به شما بيش تر شود.
چرا E-A-T خيلي مهم ميباشد؟
چرا E-A-T خيلي مهم ميباشد و چه تاثيري در seo داراست؟شايد هم اكنون بتوانيد معمولي‌خيس به‌اين سوال جواب دهيد. حتما گوگل در ادامه اين ميباشد كه ببيند شما تا چه اندازه براي مخاطب خويش اهميت قائل ميباشيد. اين مشقت بار‌گيري وقتي بيش تر ميشود كه تشخيص دهد وبسايت شما و محتواي آن با پول يا اين كه معاش اشخاص رابطه دارااست. به همين استدلال عملكرد مينمايد تا از الگوريتم‌هاي بر اساس هوش تصنعي و مصنوعي و يادگيري ماشين مسافت بگيرد و تا جايي كه ميتواند خودش را در قالب يك بشر حقيقي و واقعي قرار دهد. اين مورد آنقدر براي گوگل اهميت دارااست كه براي اين عمل از نيروي انساني به كارگيري ميكند. طبيعتا در صورتيكه كاربري به سمت شما بيايد اما نتواند تخصص، اعتبار و اعتماد لازم را اخذ نمايد، به سراغ رقباي‌تان مي‌رود و ديگر به شما رمز نخواهد زد. شايد امتيازاتي كه مسئولان در دست گرفتن كيفيت گوگل در لحاظ مي گيرند به طور بي واسطه در مرتبه يك تارنما در برگه SERP تاثير نداشته باشد، البته مهم اينجاست كه در محاسبه محتواي كيفيت خوب تاثير بدون واسطه داراست و مي تواند به طور غيرمستقيم در نتيجه ها اثرگذار باشد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۲:۴۵ توسط:عباسي موضوع:

يادگيري سئو به اين روش چقدر طول ميكشه؟

سئو سايت  
همونطور كه گفتيم يادگيري seo بدين شيوه نياز به يك كامل كننده داره و خب اون خيلي توي دوره موثره.
تكميل كننده چيه؟
رويكرد اندازه يك وب سايت، يك بلاگ، يك پروفايل درون تارنما هايي كه ميتونيد بنويسيد مثل ويرگول يا اين كه اينكه از وبسايت ساز هاي رايگاني مثل وب سايت ساز گوگل به كارگيري فرمائيد.
همگي اون مفاهيم و تكنيك هايي كه ياد مي گيريد رو توي يك كدام از اين بستر ها اجرا فرمائيد.
از ديدن فراگيري تا اجراي اون درون يك تارنما بصورت عملي كلي رويكرد هستش و وقتي كه شما اين عمل رو انجام ميديد، دقيقا متوجه ميشيد كه چه طريق هايي تو چه عصر بايستي انجام بشن و چقدر عصر مي بره تا فعاليت هايي كه ما روي تارنما انجام ميديم، به ثمر بشينه.
اكنون با دقت به‌اين موضوعاتي كه گفتيم، 1 الي 2 هفته براي يادگيري از روش پكيج فراگيري seo مي‌گذاريم و 2 ماه هم براي يادگيري از روش زمان هاي پيوسته بهينه سازي ولي اصل فعاليت اجراي اون پروژه اي هستش كه شما دست ميگيريد و قراره اولي مثال فعاليت شما براي داخل شدن به بازار عمل باشه؛
دست كم 3 و حداكثر 7 ماه هم براي اون در لحاظ ميگيريم كه شما به طور كامل با فضاي عمل بهينه سازي آشنا بشيد و اصطلاحا بتونيم شما رو سئوكار بشناسيم.
براي كسب داده ها درخصوص پكيج جامع فراگيري بهينه سازي وردپرس هم ميتونيد به‌اين پيوند رجوع‌كنيد و از فراگيري هاي بدون‌پول اين كاغذ هم برخوردار گرديد.
يادگيري بهينه سازي در زمان كارآموزيكارآموزي بهينه سازي
و ولي عصر كارآموزي بهينه سازي كه مسلما اطلاع رساني هاي متعددي از اون توي وب سايت هاي جابينجا، ديوار و … ديديد كه شايد او‌لين تعيين شما براي داخل شدن به فضاي عمل اين شغل باشه.
ادله اينكه همواره موسسات متعددي كارآموز بهينه سازي ميگيرن رو بهتون توضيح بدم كه احتمالا ديدني باشه براتون:
فعاليت بهينه سازي اين چنين هستش كه بخشي از كار ها نياز به تخصص خيلي بالا داره و بخش ديگه اي از اون فعاليت معمولي اي هستش كه به راحتي ميشه تو 2 روز به هركس حافظه اعطا كرد.
معمولا موسسات براي اينكه هزينه اي به كارمند براي اجراي اين فعاليت بي آلايش ندن، بين كارآموز استخدام مي كنن.
شايد روزمره 1 ساعت يا اين كه كمتر براي فراگيري يك قضيه بگذارن و آنگاه 4 5 ساعت انتظار عمل از شما داشته باشن.
اين روال تو اكثر شركت هاي وجود داره و همين سبب ساز ميشه 80 درصد كارآموز هاي seo با تنفر از اين شغل بيرون بشن.
اينكه گفته ميشه 1 ماه يا اين كه 2 ماه به طور همزمان براي يادگيري seo تو كارآموزي كافيه؛ به طور كامل كلام غير منطقيه زيرا يك پروژه رو هم كه شما بخوايد بهينه سازي نمائيد تو اون زمان، دست‌كم 6 ماه دوره لازمه.
همينطور شايد دوست داشته باشيد:چطور سئوكار شويم؟البته كارآموزي چه سود هايي داره؟راجب سود هاي كارآموزي هم بهتون بگم كه با وجود مشقت بار شدن اون تو وسط هاي زمان، منفعت هاي متعددي براي اشخاص عشق مند داره و خويش اينجانب هم تو يك عصر كارآموزي وارد اين فضاي عمل بهينه سازي شدم:
شما تو فضاي كمپاني قرار ميگيريد و همين آشنا شدن با صورت عمل هر كمپاني براي شما كه مبتدي و تازه كار مي باشيد، رخداد بسيار مهميه كه بعدا اهميت اون رو متوجه ميشيد.گرچه شايد فرايند پرورش شما نمايد باشه، البته اين فرايند بصورت عملي و استاندارده زيرا كمپاني مجبوره كه پروژه رو تو عصر مشخص به مشتري تحويل بده و شما ابزار به سود رسوندن اين پروژه مي باشيد.ارتباطات نيكي تو عصر كارآموزي پيدا مي‌كنيد كه ممكن از روش همون اشخاص بعدا پروژه بگيريد يا اين كه اينكه همياري هاي خير و خوبي داشته باشيد.بعداز زمان كارآموزي، اشخاصي كه مستعد و عشق مند باشن، معمولا بوسيله كمپاني جذب ميشن و خودد اينجانب هم تو همين روال سپس 1سال از كارآموز به مديريت بهينه سازي يك كمپاني تبديل شدم.از كارآموزي تا به چنگ آوردن حقوق و دستمزد و كسب درآمداز كارآموزي تا وصال به نقطه كسب درآمد و يا اين كه تصاحب كردن حقوق و دستمزد نسبتاً 6 ماه عصر هستش كه شما بايستي تو اين برهه زماني به اندازه يك كارمند عملكرد فرماييد و چشمتون رو روي اخذ برخورد مالي ببنديد.
البته در شرايطي كه با اين مشاهده كرد وارد عمل بشيد و اين زمينه رو با خودتون حل و فصل فرمائيد، مطلقا سپس 6 ماه به رده خيلي خير تو اين شغل مي رسيد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۱:۰۱ توسط:عباسي موضوع:

5 اشتباه رايج در زمينه سئو و بهينه سازي سايت

سئو سايت  
1. عدم تعيين لغات كليدي مطلوباو‌لين عمل براي آغاز بهينه سازي و بردن وبسايت در مسير پرورش و برد، گزينش صحيح لغات كليدي ميباشد. در صورتي‌كه واژه كليدي صحت براي وب سايت گزينش نشود ساير فرآيند نيز آن طور كه مي بايست سود نخواهد بخشيد و دقيقا مانند يك بنايي كه كج ساخته شود، خواهد شد. بدون شك از ابزارهاي آنلاين براي باز نگري لغت ها كليدي مالامال‌بازديد و هدفمند به كارگيري نماييد تا ملاحظه كنيد كدام لغات محل ورود بيشتري براي وب سايت خواهد آورد. ابزارهايي مثل google trends و KWFinder، ابزارهايي مي‌باشند كه به ياري آن‌ها مي‌اقتدار به خير و خوبي به معيار محل ورود هر واژه و لغت ها مالامال رقابت‌خيس دست پيدا كرد. علاوه بر اين مي توانيد وبسايت‌هايي كه در لغات انتخابي‌تان تحت عنوان حريف محسوب مي گردند را پيدا نماييد.هر واژه و كلمه كليدي كه به حوزه‌ كاري شما مربوط ميگردد را پيدا فرماييد و براي همگي آن ها محتوا ساخت فرماييد. محتوا هم بر seo وبسايت بسيار تاثير مثبت ميگذارد و هم يوزرها را به تارنما شما دعوت مي نمايد.طولاني تر بدانيد: 10 نكته طلايي براي گزينش عبارات كليدي مطلوباز لغات كليدي طولاني‌خيس استعمال نمائيد، لغات يك جزئي و كوتاه به اندازه‌ كلمه ها يك سري جزئي تاثيرگذار نخواهند بود. رقابت در لغات كليدي طولاني‌خيس يا اين كه (Long tail) بسيار كمتر از لغت ها كوتاه ميباشد، در سود مي توانيد از اين وضعيت به نفع خودتان به كار گيري فرماييد و مطمئن باشيد برخورد نيكي خواهند داشت. بهينه سازي كردن لغت ها تك‌جزئي هزينه متعددي را به خويش اختصاص ميدهد و احتمال خريد كردن استفاده كننده در آن لغات معدود ميباشد. كلمه ها Long tail هزينه كمتري را در‌بر‌خواهند داشت و علاوه بر اين كلماتي ميباشند كه استفاده كننده براي خريد كردن از آن‌ها به كارگيري مي نمايد.مانند (تي شرت) و (بليز بلند مجلسي)؛ هر كس تيشرت بلند مجلسي را كاوش ميكند احتمال خريد بيشتري داراست نسبت به هر كه تي شرت را كاوش مي كند.
ايرادات seo
2. عدم رعايت بهينه سازي داخلي يا اين كه به عبارتي On-Page بهينه سازيseo داخلي يا اين كه On Page به اندازه offpage seo حائز‌ اهميت ميباشد. شايد بتوان تحت عنوان روش‌حلي مقطعي به offpage نگاه كرد اما انگيزه از بهينه سازي وب سايت به بهره وصال و به يادماندني شدن در كسب‌و‌عمل ميباشد. در فيض براي اينكه وبسايت ما تحت عنوان سايتي دوست داستني در حيث يوزرها و هم چنين گوگل شناخته شود، بايستي seo داخلي را هم رعايت كنيم و تنها به پيوند‌سازي اكتفا نكنيم.بيش تر بخوانيد: On Page بهينه سازي يا اين كه بهينه سازي داخلي چه طور انجام ميگردد؟3. عدم به‌روز‌رساني محتواي وب سايت چهت نيل به برگه يك و خط يك كارايي و دوره متعددي را بايستي گذاشت و ممكن ميباشد پس از سپري شد برهه زماني يك‌سري ماهه به‌اين رده برسيم. ولي آنگاه چه كاري بايستي انجام اعطا كرد؟ آيا صرفا وصال به خط يك كافي ميباشد؟ موتورهاي كاوش تا چه هنگامي ما‌را در خط يك نشان خواهند بخشيد؟همانگونه كه شما چهت نيل به كاغذ نخستين و خط نخستين SERP همت مي كنيد، ديگر وبسايت‌ها و رقيبان شما چهت نيل بدين رده كارايي خواهند كرد. پس با وصال به مقام خوب در بين نتيجه ها گوگل نو ‌فعاليت شما آغاز ميشود. مي بايست مطالب وبسايت را به‌روز‌رساني فرمائيد و در فيس نياز، لينك و پيوند‌سازي فرنگي خويش را توسعه و گسترش دهيد. 
4. عدم لينك و پيوند سازي صحيحموتورهاي كاوش تماما بر ساختار پيوند‌سازي شما مسلط ميباشند و ميتوانند صحيح و نادرست بودن روش لينك و پيوند‌سازي شما‌را تشخيص دهند. الگوريتم گوگل پنگوئن به طور مخصوص به طريق لينك و پيوند سازي يوزرها رسيدگي مي كند و اگر كه شم نمايد تقلبي انجام يافته ميباشد، تارنما را پنالتي خواهد كرد. البته سوال اينجاست كه چه وب سايت هايي با پيوند سازي پنالتي خواهند شد؟اعتبار وبسايت هايي كه از آن‌ها لينك و پيوند مي گيريد بسيار اهميت داراست، يعني نبايد از وبسايت‌هايي كه اعتبار خير ندارند و سطح پاييني از ديد بهينه سازي دارا هستند بك‌پيوند گرفت. با به كار گيري از ابزارهاي آنلاين مثل ابزار وبسايت moz مي‌اقتدار به دامين آتوريتي و پيج آتوريتي وب سايت‌هاي با امتياز بالا دست پيدا كرد و از آنان پيوند گرفت.دريافت كردن 1000 بك‌لينك و پيوند از وب سايت‌ها و وبلاگ‌هايي با آتوريتي ميانگين، به اندازه تصاحب كردن 100 پيوند از وبسايت‌هايي با آتوريتي بالا تاثير نخواهد گذاشت.پيوند سازي تارنما نبايد به صورتي صورت بپذيرد كه گوگل به كار شما ترديد نمايد. تمام عمليات لينك و پيوند سازي و معرفي وبسايت در فرووم‌ها و وب لاگ‌ها بايستي مانند خلق يك شخصي كه به موءثر بودن محتواي شما پي برده صورت بپذيرد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۱:۲۳ توسط:عباسي موضوع:

8 استراتژي توليد محتوا

سئو سايت 
seo سايت شيوه ايجاد محتوا براي شبكه‌هاي اجتماعي
درين مقاله قصد داريم شمارا با شيوه‌هاي ساخت محتواي كيفيت بالا در رسانه‌هاي اجتماعي گوناگون آشنا كنيم. با استفاده از اين راهكارها، هم استراتژي بازاريابي محتواي شما تقويت خواهد شد و هم مي‌توانيد در بازه زماني زمان كوتاهي، مشتري بيشتري جذب كنيد.


در زمان و هزينه خود صرفه جويي نماييد


ايجاد محتواي كيفيت خوب براي كمپين‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي، كاري واقعاً چالش برانگيز است و فرقي هم نمي‌كند شما در چه كسب و كاري درگير باشيد. براي اين كه شركت‌ها بتوانند كمپين‌هاي خود را براي مخاطبان جذاب كنند، بايد ايده‌هاي تازه و خلاقانه‌اي به عمل بگيرند. اين عمل سبب مي‌شود كه افراد بيشتري جذب آن ها شده و در پي كسب اطلاعات مرتبط با برند آن ها باشند. محتوايي كه در پلتفرم‌هاي متفاوت شبكه‌هاي اجتماعي پست مي گردند، مي‌توانند اعتبار برند را در بازار افزايش دهند و موضوع‌اي را آماده كنند كه علاقه مندان برند در‌پي كنندگان آن تبديل شوند. استعمال از روش‌هاي درست و آزموده شده، در كنار انديشه خلاقانه، به صاحبان كسب و كار امداد ميكند تا كمپين‌هاي تبليغاتي موثري براي بازاريابي محتواي خود توليد كنند. اين كمپين‌ها، كه توسط كسب و كارها توليد مي گردد، به توليد محتواي كيفيت خوب براي مخاطبان هدف كمك كرده و آنها را جذب برند مي نمايد.
چه گونه در شبكه‌هاي اجتماعي محتوا ايجاد كنيم؟اين ايام، به كارگيري از رسانه‌هاي اجتماعي، يك كدام از فعاليت‌هاي بسيار محبوب نزد بخش اعظمي از افراد مي باشد. حدود 65/2 ميليارد نفر در سراسر جهان طي سال 2018، از رسانه‌هاي اجتماعي استعمال كرده‌اند. انتظار مي‌رود تا سال 2021، اين تعداد به 1/3 ميليارد برسد. در حالتي كه كه كسب و كارها در پي دست يابي به مشتريان زيادي باشند، بايستي اقتدار رسانه‌هاي اجتماعي خود را ارتقا دهند و با كيفيت‌ترين محتوا را براي مخاطب خود ايجاد كنند. بدين ترتيب مي توانند دور انديشي مخاطبان را نسبت به برند خود افزايش دهند. شيوه هاي مختلفي وجود دارد كه صاحبان كسب و كار به كمك آن مي توانند محتواي كيفيت بالا براي برند خود ايجاد كنند. در اين جا به معرفي 8 تكنيك متداول و ثابت شده ميپردازيم.


استراتژيهاي توليد محتوا


1- محتواي دست اوليه توليد فرماييدمبني بر گزارش Sprout Worth، بيش از 50 درصد از كسب و كارها يا بازارياب‌هاي محتوا، هر روز محتواي جديد و تازه در چنگ خوانندگان قرار ميدهند تا به اين شكل آنان‌را به روز نگه دارا هستند. بدين ترتيب به نترسي مي‌توان اظهار كرد محتواي دست اوليه و غير تكراري به موفقيت در بازاريابي ياري خواهد كرد. بيش از 50 درصد بازارياب‌هاي B2C يا بيزينس به مصرف كننده، دارايي بازاريابي محتواي خود را افزايش داده‌اند. آنها ميدانند كه با اين كار مي‌توانند سريع و راحت به اهداف مورد نظر خود دست يابند.
2- براي بازاريابي محتوا برنامه‌اي اختصاصي ترتيب دهيدمحتواي دست اول به كسب درجه بالا در گوگل هم امداد مي نمايد، چون اين موسسه الگوريتم‌هاي خود را آپديت رساني كرده است و تنها به محتواي باكيفيت و دست اوليه اهميت ميدهد. مبني بر گزارشContent Marketing Institute، 27 درصد از كارآفرينان با ايجاد يك برنامه مخصوص در قضيه بازاريابي محتوا درصدد رجوع هر چه اضافه سرمايه خود ميباشند. صاحبان كسب و كار نيز ميتوانند با استفاده يك استراتژي مناسب راجع‌به بازاريابي محتوا و داشتن تقويم ويرايشي، به جمع اين 27 درصد ملحق شوند.


استراتژيهاي توليد محتوا


3- از روش اعتبار سنجي اجتماعي استفاده فرمائيدنتيجه يك پژوهش نشان بخشيد كه كاربران شبكه‌هاي اجتماعي، معمولاً كامنت هايي كه پيش از اين لايك شده باشند را لايك مي‌كنند. به همين خيال مي بايست همت فرمائيد به ياري اعتبار سنجي اجتماعي، محتواي قابل پسندي ارائه فرماييد. شما مي‌توانيد با استفاده از اعتبار سنجي اجتماعي، به مشتريان در پلتفرم‌هايي كه بيش تر به كار گيري مي‌كنند محتوا ارائه فرماييد. به كاربران اجازه دهيد محتواي شما را با بقيه افراد به اشتراك بگذارند. به اين ترتيب افراد بيشتري از وجود برند شما مطلع ميگردند و معيار آگاهي افراد نسبت به آن در بازه كوتاهي افزايش خواهد يافت.
4- براي توليد محتوا ايده پرداز باشيدكاربران شبكه‌هاي اجتماعي، عمدتاً عشق‌اي به خواند متن‌ها خسته كننده ندارند، به همين خاطر بايستي كاري كنيد تا محتواي شما در اين رسانه‌ها جذاب باشد و مخاطب را با خود همراه كند. شما ميتوانيد از تصوير استفاده كنيد، به اين خاطر كه كامنت و لايك بيشتري دريافت مي‌نمايد و در مقايسه با هنگامي كه متن يكنواخت و خسته كننده باشد، بيشتر به اشتراك گذارده مي گردد. بيشتر مخاطبان هدف شما علاقه‌اي به خواندن متن در شبكه‌هاي اجتماعي ندارند، به همين خاطر درصورتي كه قصد داريد پيام خود را در پلتفرم‌هاي شبكه‌هاي اجتماعي منتشر نمائيد، مي بايست صرفاً از متن به كارگيري نكنيد و در كنار آن تصاوير و ويدئوهاي ديدني هم قرار دهيد.
5- ماجرا موفقيت خود را در محتوايتان بگنجانيديك كدام از بهترين طريق‌ها براي سرگرم كردن مخاطب با مشتريان اين است كه داستان‌هاي برد خود را كه پيش از اينً توسط مشتريان راضي به اشتراك گذاشته شده بودند نقل فرمائيد. بيشتراز 88 درصد از مشتريان هنگام تصميم‌گيري براي خريد يك جنس، به نظرها مشتريان قبلي مراجعه مي كنند. به همين خاطر، به اشتراك گذاشتن ماجرا‌هاي موفقيت، تستيمونيال يا سفارش نامه مشتريان، ريويوها و غيره در شبكه‌هاي اجتماعي، به جذب هر چه بيشتر مخاطبان امداد خواهد كرد.


استراتژيهاي توليد محتوا


6- از خبر نامه‌هاي ايميلي براي توليد محتوا به كارگيري نمائيدبه ياري آدرس اينترنتي و رسانه‌هاي اجتماعي، مي‌توانيد نتايج شگفت انگيزي براي كسب‌و‌فعاليت خود به دست آوريد. درصورتي كه كه دانش كافي براي ايجاد اپليكيشن موبايل را داريد، مي توانيد خودتان در خبرنامه‌هاي ايميلي، دكمه اشتراك‌گذاري در رسانه‌هاي اجتماعي را تعبيه كنيد يا براي اين منظور، از ياري افراد متخصص بهره بگيريد. بعد از آن مي‌توانيد از مشتركين اين مجله بخواهيد تا محتواي مورد پسندشان در اين مجله‌ها را با مخاطبان هدف به اشتراك بگذارند. يافته‌ها نشان ميدهد، در شرايطي كه كسب وكارها در مجله‌هاي ايميلي، دكمه‌اي تعبيه كنند كه امكان به اشتراك گذاري محتوا در شبكه‌هاي اجتماعي وجود داشته باشد، نرخ كليك آن‌ها تا 158درصد ارتقا خواهد يافت.
7- از هشتگ‌ها براي توليد محتواي كيفيت عالي استفاده نمائيدهشتگ‌ها، يكي محبوب‌ترين مكانيسم‌هايي مي‌باشند كه در پلتفرم‌هاي شبكه‌هاي اجتماعي استعمال مي گردند. به كمك هشتگ‌ها مي‌توان محتواي داراي ارتباط را روءيت كرد. همچنين قابليت ايجاد ارتباط ميان كسب و كارها با ساير كاربران در كانال‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي وجود دارد. همچنين به كمك هشتگ‌ها مي‌توانيد هر محتوايي را بيش از يك بار به اشتراك بگذاريد. بدين منظور كافي مي باشد قبلي از به اشتراك گذاشتن، عنوان‌ها و هشتگ هاي محتوا را تغيير دهيد. به علاوه، به كار گيري از هشتگ‌ها داخل محتوايي كه در كانال‌هاي اجتماعي به اشتراك گذاشته مي‌شود، نرخ كليك آنان را ارتقا مي‌دهد. قبلا كه از هشتگ‌ها براي محتواي رسانه اجتماعي خود استفاده كنيد، به اين موارد دقت داشته باشيد:
هشتگ ها، بايد حالت محاوره‌اي داشته باشند.هشتگ هاي محتوايي مي بايست داراي ربط و كوتاه باشند.هنگام اضافه كردن هشتگ ها، به هيچ عنوان از علائم نگارشي يا فاصله استعمال نكنيد.از به عمل بردن بيش از اندازه هشتگ ها به خصوص در يك محتوا پرهيز كنيد.با استفاده از ابزارهاي موجود، هشتگ هاي ترند را براي محتواي رسانه اجتماعي خود پيدا نمائيد.8- از روش نظر سنجي و مسابقه استفاده فرماييددرصورتي كه در كسب‌و‌عمل خود به دنبال افزايش نرخ مشاركت كاربران هستيد، بايد برگزاري مسابقه و نظرسنجي را در شبكه‌هاي اجتماعي خود بگنجانيد. شما ميتوانيد در پلتفرم‌هاي گوناگون مثل فيسبوك، اينستاگرام يا هر رسانه ديگري مسابقه برگزار كنيد و از مخاطبان هدف خود بخواهيد پست شما را لايك كرده و صفحه را با كاربران ديگر به اشتراك بگذارند. همچنين از آنها بخواهيد آدرس نشاني اينترنتي خود را در اختيار شما قرار بدهند تا آن‌ها‌را در جريان مسابقه‌هاي آتي قرار دهيد. بيش تر از 35 درصد علاقه مندان فيسبوك، به صفحاتي علاقه دارا هستند كه مسابقات و نظرسنجي‌هاي گوناگون را براي آن‌ها ترتيب مي‌دهد. به كار گيري اين استراتژي صد رد صدً تعداد مخاطبان شما را در رسانه‌هاي اجتماعي ارتقا خواهد داد. همچنين، به شما قابليت و امكان مي دهد در برهه زماني كوتاهي، تعداد فالور و اعضاي شبكه‌هاي اجتماعي خود را ارتقاء دهيد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۰۹:۴۵ توسط:عباسي موضوع:

سئو تكنيكال Technical SEO چيست؟

سئو سايت 
seo به گروه فرايندها و اقداماتي گفته مي‌گردد كه بتوانيم به طور ارگانيك بيشترين ترافيك ممكن و يوزرها كيفيت بالا را به سمت تارنما خويش هدايت كنيم. برخي از كارشناسان معتقدند كه seo وبسايت براي موتورهاي كاوش در كل دربرگيرنده دو مدل بهينه سازي داخلي و سئو آف پيج ميباشد. اين دو بخش نيز دربرگيرنده تمام اقداماتي ميباشد كه درون وب سايت و بيرون از آن انجام مي گردند. اين تيم معتقدند seo تكنيكال يا اين كه فني نيز مشتمل بر بهينه سازي داخلي مي‌گردد. البته برخي ديگر مي گويند بهينه سازي تكنيكال مي بايست از داخلي و فرنگي مستقل شود. به هر درحال حاضر بهينه سازي تكنيكال (Technical بهينه سازي) به تيم اقدامات فني براي باصرفه‌سازي وبسايت و سرور گفته ميگردد كه ياري مي نمايد خزنده‌هاي موتورهاي كاوش متوجه بشوند اينترنت‌وب سايت موثري داريد و كارايي ميكنيد شايسته ترين تجربه را براي يوزرها رقم بزنيد. با اينكه تصور مي‌گردد بخش متعددي از بهينه سازي داخلي و فرنگي به محتوا و اقدامات پيرامون آن بستگي دارااست، البته هيچ‌گاه نبايد از موضوعات فني غافل شد. 
اضافه بخوانيد: سئوي خارجي (Off-page سئو) چه مي باشد و مشتمل بر چه مواقعي مي‌گردد؟
بهينه سازي تكنيكال Technical بهينه سازي چه چيزي است؟
بررسي ليست مهم ترين فاكتورهاي seo تكنيكالبهينه سازي تكنيكال نيز مانند seo داخلي و فرنگي بررسي ليست مشخصي داراست كه مي بايست همگي اين موردها را به صحت رعايت نمائيد تا خاطر‌تان ريلكس باشد در‌اين بخش نيز امتيازات متبوع گوگل و موتورهاي كاوش را اخذ خواهيد كرد. درين نصيب موردها مو جود در‌اين محاسبه ليست را به ترتيب باز بيني خوا هيم كرد:
به كارگيري از SSL و https شدن وب سايتيك كدام از مهم‌ترين فاكتورهاي بهينه سازي قضيه امنيت ميباشد. حتي در صورتي امنيت يكي‌از مورد ها بااهميت در مورد سئو وب سايت نبود، همچنان اين زمينه براي مخاطبان نيز اهميت بسيار متعددي داراست. لايه سوكت‌هاي امن كه به SSL شناخته ميگردد در واقع يك تكنولوژي امنيتي ميباشد كه پيوند كد گذاري گرديده بين اينترنت‌سرور و مروگر توليد ميكند. تشخيص وب سايت‌هايي كه از SSL به كارگيري ميكنند خيلي ريلكس ميباشد، اولِ نشاني URL اين تارنما‌ها به جاي http پروتكل https قرار مي گيرد. به جهت اهميت قضيه، گوگل از سال 2014 به آن گاه گفت كه توقع دارد كليه جا بتواند HTTPS را ببيند و از اين رو در كاغذ نتيجه ها خويش براي وب سايت‌هايي كه از https به كار گيري مي كنند نسبت به وب سايت‌هاي غيرايمن جايگاه بهتري را در حيث ميگيرد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۴۱:۴۵ توسط:عباسي موضوع:

بازاريابي اينستاگرام و پينترست

سئو سايت 
شبكه هاي مردمي يك راس براي تمرين ميباشد كه يك بازارياب قادر است از آن‌ها به كار گيري نمايد. اين موضوع قادر است تاثير بسيار متعددي در بهينه سازي وب سايت شما بگذارد. براي توليد تصاوير كيفيت عالي خويش ميتوانيد از پلتفرم هايي مثل اينستاگرام و پينترست به كارگيري فرمائيد كه جزو 10 كانال اجتماعي برتر نيز ميباشند. همين قضيه سبب شده‌است كه اينستاگرام به يك كانال اجتماعي دوست داستني و بسيار فعال تبديل بشود. با بازاريابي اينستاگرام شما مي‌توانيد از روش راه و روش هاي متعدد با مخاطبين خويش رابطه برقرار فرمائيد و همينطور ميتوانيد تبليغات ديده نوازي داشته باشيد كه به خير و خوبي قادر است در بهبود ROI و جذب استفاده كننده اثرگذار باشد.
86 درصد از برندهاي گوناگون از اينستاگرام استعمال مينمايند و حدود 72 درصد آنان به طور هفتگي يك پست با محوريت عكس هاي كيفيت عالي منتشر مي‌نمايند.
تكثير و پيگيري عمل هاي اينستاگرام و پينترست به طور روزمره ميتواند تا حدودي معضل بر انگيز باشد. به همين مراد مي‌توانيد از ابزارهاي مدير شبكه‌هاي‌اجتماعي استعمال نماييد كه‌اين دستور به شما در آناليز و بروز رساني محتوايتان امداد متعددي خواهد كرد.
آناليز تصاوير تارنما رقباتجزيه و ارزيابي سعي رقبا، مدام جزو وسيع ترين فاكتورهاي استراتژي بازاريابي سنتي بوده ميباشد. حتي‌در دنياي مدرن نيز شما به هيچ عنوان نبايد از سعي رقبايتان غافل گرديد. به طور ناشناس همت آنان در شبكه هاي مردمي و اينترنت سايتشان را آيتم باز نگري قرار دهيد تا به نيكي متوجه گرديد براي seo تصاوير از چه طرز هايي استعمال مي‌كنند. شما مي بايست اين فرآيند را بارها و بارها تكرار نمائيد.
با انجام اين عمل، مدام نسبت به نهايي تغييرات مو جود در مورد كسب و عمل خويش بروز خواهيد بود. با اين طريق ميتوانيد متوجه گرديد كه آنها از چه گونه محتواهايي استعمال ميكنند تا ترافيك وبسايت خويش را ارتقاء دهند. همينطور ميتوانيد تغييرات مفيدي در استراتژي ساخت محتوا خويش ساخت كرده و دقت يوزرها و مشتريان متعددي را به نيكي جذب نمائيد.
برخي اوقات چشم شده‌است كه بعضا از صاحبان وبسايت ها با يكديگر براي پيشرفت در عملكرد خويش، رابطه هاي كاربردي برقرار كرده اند. در گوگل ابزارهاي اثر گذار بسيار متعددي موجود است كه به وسيله آنان ميتوانيد وبسايت و پروسه كار حريف هاي كسب و فعاليت خويش را آيتم تجزيه و چك قرار دهيد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۱:۵۶ توسط:عباسي موضوع: